Bekijk volle/desktop versie : islamitisch bruiloft??!



Pagina's : [1] 2 3 4

27-12-2008, 14:49
Wie heeft dat ooit meegemaakt, en hoe was het precies...


ben nieuwsgierig want me neef gaat Inshallah ook islamitisch trouwen.


Alle details graag!

28-12-2008, 00:04


Mocht je opzoek zijn naar een vrouwelijk DJ, lees even hieronder wie wij zijn:

DJ Basma creëert betoverende, meeslepende, vrolijke arabische en berberse muzieksferen. Non-stop, op ieder feest. Zo zal er nooit een stilte vallen.

DJ Basma heeft een persoonlijke aanpak. Samen met jou wordt bepaald welke muziekstijlen bij jouw feest passen. Zo wordt het feest of evenement omgetoverd tot een muzikale beleving die jij en je gasten niet snel zullen vergeten. Basma betekent niet voor niets glimlach in het arabisch. Neem gerust contact op en wij vertellen jou meer...

Wij geven nu tijdelijk 50% korting op de prijs en meer.
Je betaalt nu slechts 350 euro voor de hele avond.

Mocht je meer willen weten? Neem gerust contact met ons op via
06 45 83 85 05. Je kan ons ook mailen naar info@djbasma.com dan sturen wij onze brochure met alle informatie.

Heel veel succes met de voorbereidingen.

Groetjes DJ BASMA
een muzikale beleving om nooit te vergeten...

28-12-2008, 14:47
ja maar bij een islamitisch bruiloft mag je geen instrumenten beluisteren dus ook geen muziek alleen op een doeff.

En ik wil ervaringen horen..


kom op mensen Upppppp

28-12-2008, 14:49
ik had een x waar we moesten serveren gasten gingen eten er was geen muziek de bruid kwam op het laatst met dr bruidsjurk

28-12-2008, 15:17


ooh oke als ik later Inshallah ga trouwen dan wil ik ook een islamitisch bruiloft houden dat ook gwn gezellig is

28-12-2008, 15:18
Uppp

Uppppp

Upppp

28-12-2008, 15:19

Citaat door angad:
ooh oke als ik later Inshallah ga trouwen dan wil ik ook een islamitisch bruiloft houden dat ook gwn gezellig is



inschallah ik heb ook meegemaakt bij een bruiloft waar we moesten serveren dat er anascheedband was en het was ook een islamitische bruiloft

28-12-2008, 15:39
aahh leuk hoor


ik zelf wil het gwn een keer meemaken, want ik ben alleen gewend aan gemixte bruiloften.

28-12-2008, 16:10
Uppppp

kom op mensen Upppppennn

28-12-2008, 16:14

Citaat door angad:
aahh leuk hoor


ik zelf wil het gwn een keer meemaken, want ik ben alleen gewend aan gemixte bruiloften.




hahaha wij hebben ook altijd bijna gemixte bruiloft maar ook gescheiden bruiloften

28-12-2008, 16:20
als we Bv babyfeesten hebben dan is het wel apart.

Maar zeg maar familie feesten zoals Bruiloften enzo , en vooral in Marokko dan is het gwn gemengd.

En ik vind het ook niet meer leuk gemengd.

Met mannen voel je je onprettig en altijd wel versierders jeggg


Maarjah drm vind ik een islamitische bruiloft veel beter ,en uiteindelijk gaat het ook om de inhoud he!

Als het huwelijk maar gezegend is , en ik denk niet dat een huwelijk gezegend kan worden door middel van chtah oe rdeh

28-12-2008, 16:29

Citaat door angad:
als we Bv babyfeesten hebben dan is het wel apart.

Maar zeg maar familie feesten zoals Bruiloften enzo , en vooral in Marokko dan is het gwn gemengd.

En ik vind het ook niet meer leuk gemengd.

Met mannen voel je je onprettig en altijd wel versierders jeggg


Maarjah drm vind ik een islamitische bruiloft veel beter ,en uiteindelijk gaat het ook om de inhoud he!

Als het huwelijk maar gezegend is , en ik denk niet dat een huwelijk gezegend kan worden door middel van chtah oe rdeh



hahaha vooral die oude mannen waar kom je vandaan uit maroc

28-12-2008, 16:41


angad--> ben je een oujdia

28-12-2008, 16:41

Citaat door imen_oujdia:
angad--> ben je een oujdia




ik ben wel een oujdia

28-12-2008, 16:43
Jaa ik ben oujdia

Angadia

Pagina's : [1] 2 3 4