Bekijk volle/desktop versie : Schaamlippen

08-03-2004, 13:40

Citaat door prinses_yasmin:
Ik heb hier nooit over durven praten met iemand, maar volgens mij is dit niet normaal:Mijn binnenste schaamlippen, zijn groter dan de buitenste...
Nou overweeg ik het te laten operen, maarre durf niet zo..
.

08-03-2004, 14:05

dat is normaal!!

08-03-2004, 15:58
Zeker dat is heel normaal. Bij mijn vriendin is het ook zo.

08-03-2004, 16:39

Citaat:
Origineel gepost door prinses_yasmin
Ik heb hier nooit over durven praten met iemand, maar volgens mij is dit niet normaal:Mijn binnenste schaamlippen, zijn groter dan de buitenste...
Nou overweeg ik het te laten operen, maarre durf niet zo..
dat is heeel normaal hoor

08-03-2004, 16:49

Citaat:
De grootte van de schaamlippen varieert van vrouw tot vrouw. Bij de een zijn de binnenste groter dan de buitenste en bij de ander juist andersom. De linker en de rechter kunnen ook van grote verschillen.
Meer informatie hier.

08-03-2004, 18:11
bij iedere vrouw is het anders. Bij de 1 stekn de kleine uit, bij de andere zitten de grote er volledig overheen.
Maar het kan wel zijn dat die van jou te groot zijn. Ik kan het nie tzien om dat voor je te bepalen. Jij weet het beter, en weet of je er last van hebt.

08-03-2004, 19:11

Citaat:
Origineel gepost door d0c25
bij iedere vrouw is het anders. Bij de 1 stekn de kleine uit, bij de andere zitten de grote er volledig overheen.
Maar het kan wel zijn dat die van jou te groot zijn. Ik kan het nie tzien om dat voor je te bepalen. Jij weet het beter, en weet of je er last van hebt.
valt me vies van je tegen dokter anders ik dacht dat jij hier degene was die alles wist

08-03-2004, 21:52

Citaat:
Origineel gepost door lilchakir
valt me vies van je tegen dokter anders ik dacht dat jij hier degene was die alles wist
hoezo ? ik moet toch eerst kijken ?

ik kan niet vanaf hier al zeggen of ze te groot zijn

09-03-2004, 13:08
Waarom krijg ik oprechte kotsneigingen van de reactie van een zeker lid hier?

11-03-2004, 21:39

Je bent niet de enige die hier kotsneigingen krijgt.... Ik kan t ook niet meer volhouden en het ergste is dat t vaker gebeurd....

11-03-2004, 23:45

Citaat:
Origineel gepost door Maghrabia18

Je bent niet de enige die hier kotsneigingen krijgt.... Ik kan t ook niet meer volhouden en het ergste is dat t vaker gebeurd....
hebben jullie het over prinses_yasmin ?