Bekijk volle/desktop versie : Zelfmoordaanslag ten strengste verboden volgens de ahlul soenna en djamaghaa



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

27-12-2008, 00:26
In de naam van Allah, de Erbarmer, de Barmhartige.

Klik op het onderstaande:



27-12-2008, 00:32


we zien geen resultaat omdat Abdulaat en zijn handlangers staan toe te kijken hoe de moslims worden afgeslacht

27-12-2008, 01:33
zelfmoordaanslag is duidelijk niet van de soennah ya akhie elkariem of heb jij een bewijs voor mij akhie

27-12-2008, 01:38

Citaat door qattaadah:
zelfmoordaanslag is duidelijk niet van de soennah ya akhie elkariem of heb jij een bewijs voor mij akhie

het heeft regeltjes,,, maar het is absuluut niet verboden...

kijk alleen naar het verhaal van ashaaab ul ughduud

27-12-2008, 01:45


ik heb je even toegevoegd akhie
praat wat gemakkelijker akhie

27-12-2008, 01:47
jihad fee sabilillaah klopt akhie maar niet je zelf opblazen

27-12-2008, 01:51
qattaadah@hotmail.com

27-12-2008, 01:51
Er is een grote verschil tussen jezelf opblazen en jihade.
Jihade kan pas wanneer men toestemming heeft van de moslim regeringsleider,dus individueel opstaan en in de naam van Allah mensen vermoorden is zeker geen daad van jihade.

27-12-2008, 01:54
als ik mijn broeders en zusters elders wil gaan helpen waarom zou dat geen jihad zijn voor mij

27-12-2008, 01:58

Citaat door qattaadah:
als ik mijn broeders en zusters elders wil gaan helpen waarom zou dat geen jihad zijn voor mij


Als jij denkt dat je daar de kracht voor hebt en meent dat je de zaak kunt veranderen dan wens ik je veel succes.

Maar ja zie het vooral niet als toegestaan.

27-12-2008, 02:01
akhie als ik van mezelf weet dat ik nooit een 3aalim zal worden of een grote taalib 3ilm waarom zou ik mijn bloed niet mogen geven voor een goede zaak

27-12-2008, 12:28

Citaat door qattaadah:
jihad fee sabilillaah klopt akhie maar niet je zelf opblazen

Ik ben zelf geen voorstander van het je zelf opblazen..dan ben je maar eenkeer nuttig geweest voor de ummah..
MAar als dat het enige wapen is die je kan gebruiken en als het dan ook effectief is dan is het okey naar mijn mening,,,\

Alleen jammer dat er vaak de gelijkenis word gegeven tussen een een zelfmoord aanslag en aan zelfmoord...\

In het letterlijk gelijken ze Die vrome jonge man die al een beetjeh kennis van het geloof heeft(omdat ik hem bescheiden wil houden) goed voor zen familie zorgt,, en als hij niet de baas over zijn eigen nafs was kon hij zo een hele mooie kafir leven leiden met het geld dat hij heeft,,
MAar ertoch voor kiest om allah te gehoorzamen en zich opoffert voor zijn geloof...


Met die junkie van de hoek en geen zin meer in het leven heeft en enkel zichzelf vermoord omdat hij het leven beu is en hij verder geen leven voorzich ziet,,,

27-12-2008, 12:34



Citaat door Romi:
Er is een grote verschil tussen jezelf opblazen en jihade.
Jihade kan pas wanneer men toestemming heeft van de moslim regeringsleider,dus individueel opstaan en in de naam van Allah mensen vermoorden is zeker geen daad van jihade.

Der zijn zoveel die hebben opgeroepen ...
Of bedoel jij die mensen zoals die lavach kiri van egypte... die zij dat israel het recht heeft om lubnaan aantevallen,,, en dat het westen en ethiopie de somaliers mogen afslachten ..nou sorry maar daar hoef ik geen toestemming voor

27-12-2008, 12:55

Citaat door Romi:
Er is een grote verschil tussen jezelf opblazen en jihade.
Jihade kan pas wanneer men toestemming heeft van de moslim regeringsleider,dus individueel opstaan en in de naam van Allah mensen vermoorden is zeker geen daad van jihade.

Dus allah kent regeringsleiders goddelijke bevoegdheden toe? Namelijk het beschikken over leven en dood?

Ik dacht dat dit alleen aan god was besteed.

27-12-2008, 13:01

Citaat door Romi:
Als jij denkt dat je daar de kracht voor hebt en meent dat je de zaak kunt veranderen dan wens ik je veel succes.

Maar ja zie het vooral niet als toegestaan.

ik hoor heel vaak mensen schreeuwen ja wat wil je in je eentje doen bla dit bla dat..
Ja je hebt wel over amerika hoe wil jij ze in je eentje verslaan...
Hoe wil jij ze met je paar euros verslaan ect...

En dan heb ik het over de doorsnee moslim van nu,, maar dan heb ik het ook over de praktiserende moslim ,, en ook over imams ,,, en zelfs geleerden,,,


Dan geef ik je een heel klein voorbeeld ...Filiesteen en dan ga ik het niet eens over strijd hebben ofzo want dat gaat to ver voor sommigen...

Jeh hebt daar zoveel die slacht offer zijn geworden van de tereur van de zionisten,,, kinder hebben geen ouders meer ... opa`s en oma`s die opeens voor de klein kinderen moet zorgen omdat hun ouders zij gestorven door de zionisten en ga zomaar door,,,

nou wat kan ik in me eentje doen ehmm niet zoveel inderdaad ik ben geen miljonair..

maar we hebben wel een miljoen moslims in nederland,,,Als we echt gierige mensen zijn die door deze dunya zijn verleid dan kunnen we op zen mist toch wel 1 euro per maand per persoon kwijt dan hebje al 12 miljoen euro,,, 1 euro permaand word 12 mijoen euro,,, in een jaar

Als al die imaams nou niet iedereen ontmoedigen maar juist ons moslims bijelkaar hielden hadden we alles bereikt met de hulp van Allah

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7