Bekijk volle/desktop versie : Marokkanen gigantisch MET ELKAAR op de vuist in Den Bosch.



Pagina's : [1] 2 3 4 5

26-12-2008, 22:20

Citaat:
(Novum) - Twee Marokkaanse groepen zijn vrijdagavond in de binnenstad van Den Bosch met elkaar op de vuist gegaan. De politie onderzoekt of er tijdens de vechtpartij ook schoten zijn gelost. Hoeveel personen bij de ongeregeldheden betrokken waren is onbekend.

De groepen hadden volgens de politie met elkaar afgesproken op de Hinthamerstraat. Rond 19.30 uur brak de vechtpartij uit. De politie werd gealarmeerd door getuigen die dachten schoten te hebben gehoord. Voor zover bekend zijn geen gewonden gevallen.

De politie is vrijdagavond getuigen aan het verhoren. De meeste leden van de groepen waren al gevlogen toen de politie ter plaatse kwam, maar de personen die nog wel aanwezig waren, worden volgens een woordvoerder ook gehoord. Er zijn nog geen arrestaties verricht.

http://nieuws.nl.msn.com/algemeen/article.aspx?cp-documentid=12245481
[Goed zo Mgharba, we kunnen weer trots zijn op jullie. ]

26-12-2008, 22:24


pfff hier gaan dagelijks kaaskoppen met elkaar op de vuist.
niets nieuws

26-12-2008, 22:26
Altijd weer lekker gezellig die Mgharba heerlijk een knokpartijtje big deal who cares whatever t' is maar een knokpartij

26-12-2008, 22:27
niets mis mee lekker vechten! heb ik vroeger ook gedaan.word je sterk van.
als er maar geen messen en pistolen bij zijn. voor de rest is het oke!

26-12-2008, 22:34



Citaat door Depeche_Mode:
[Goed zo Mgharba, we kunnen weer trots zijn op jullie. ]

hoezo marokkaanen???? elke ras maakt wel eens ruzie.
Pfff volgens mij wordt er bij elke beweging van een marokkaan wel vastgelegd en nieuws opgegeven. Zou graag met zo een nieuwsgever een gesprekje willen aan gaan.

26-12-2008, 22:40

Citaat door bokitoo:
niets mis mee lekker vechten! heb ik vroeger ook gedaan.word je sterk van.
als er maar geen messen en pistolen bij zijn. voor de rest is het oke!




vechten ? maar uhum ben je wel verzekerd en heb je een tandarts ?

26-12-2008, 22:40
Pfff Marokkanen zijn echte schijterds. 1 op 1 vechten durven ze niet. Wel meer dan 1 op 1 of een heel groepje tegen een heel groepje zoals in de bovenstaande berichtgeving!

26-12-2008, 22:43

Citaat door Kendie:
Pfff Marokkanen zijn echte schijterds. 1 op 1 vechten durven ze niet. Wel meer dan 1 op 1 of een heel groepje tegen een heel groepje zoals in de bovenstaande berichtgeving!



Tell them, blonde Tawayagetsh!

26-12-2008, 22:45

Citaat door Depeche_Mode:
Tell them, blonde Tawayagetsh!



Ze luisteren niet, dat is het probleem ook.

26-12-2008, 22:46

Citaat door Kendie:
Ze luisteren niet, dat is het probleem ook.



Het zijn allemaal een stelletje Oelewappers!

26-12-2008, 22:47

Citaat door NordinXL:
nederlandse meiden durven alleen te fantaseren over een gang bang met allemaal leuke getinte marokkaans jongens.

en ergens durf je niet



Wat heeft een gangbang in vredesnaam met vechten te maken..?? Ik kan die link niet echt plaatsen..wanna explain?

26-12-2008, 22:48

Citaat door pizatie:
vechten ? maar uhum ben je wel verzekerd en heb je een tandarts ?

ik durf te wedden dat ik het van je win met blote handen.
heb toevallig wel tweede dan in judo. en ik lieg niet! dus kom maar op pizaatje. ik zal je voor minimaal 4 uur uit het raam hangen!

26-12-2008, 22:49



Citaat door bokitoo:
ik durf te wedden dat ik het van je win met blote handen.
heb toevallig wel tweede dan in judo. en ik lieg niet! dus kom maar op pizaatje. ik zal je voor minimaal 4 uur uit het raam hangen!



nu heb je me boos gemaakt



ik heb 2 maanden op karate gezeten toen ik klein was. dat je het eve weet!! dus pas op!! en vermeid een kunstgebit op je leeftijd

26-12-2008, 22:50

Citaat door Depeche_Mode:
Het zijn allemaal een stelletje Oelewappers!



Idd ja.

Enne ik had gister bij ''joy to the world'' al door dat jij het was. Dus stop maar met die stille hintjes van je damn dit is niet normaal, straks ga ik nog denken dat jij iedereen bent.

Beetje schizo?

26-12-2008, 22:51

Citaat door Kendie:
Idd ja.

Enne ik had gister bij ''joy to the world'' al door dat jij het was. Dus stop maar met die stille hintjes van je damn dit is niet normaal, straks ga ik nog denken dat jij iedereen bent.

Beetje schizo?




Citaat:
Dus stop maar met die stille hintjes van je
hehehehehehehehe

Pagina's : [1] 2 3 4 5