Bekijk volle/desktop versie : Galajurk gezocht!

Pagina's : [1] 2

08-03-2004, 10:45
Hallo allemaal,

Weet iemand waar je leuke galajurken kunt kopen??

08-03-2004, 10:47

Rue Brabant... heb je hele mooie in een turkse winkel.... Anders moet je eens op de Gentsesteenweg gaan kijken..

08-03-2004, 13:38
Dat is in belgie...Maar ik zoek gewoon...In ieder geval bedankt!

08-03-2004, 18:56
Neem eens een kijkje bij Bab Marakkech
Je kan ook de Zimba proberen , die is wel wat minder maar je hebt daar ook hele leuke!

Beide liggen in Amsterdam..

08-03-2004, 20:56

Neem eens een kijkje bij Bab Marakkech
Je kan ook de Zimba proberen , die is wel wat minder maar je hebt daar ook hele leuke!

Beide liggen in Amsterdam..

Weet je ook waar in Amsterdam?
Thanxx

08-03-2004, 20:58
IN UTRECHT OP DE KANAALSTRAAT AAN HET EINDE HELEMAAL HEB JE EEN IRAKEESE VROUW ZEI IS GEWOON PERFECT IN HET NAAIEN VAN AVOND JURKEN HOE JE ZE OOK WILT HEBBEN HET IS ECHT PRACHTIG IK ZELF HEB BIJ HAAR 2 AVOND JURKEN LATEN NAAIEN EN IK ZAL JE ZEGGEN ZE ZIJN PRACHTIG GEWORDEN!!!!!!!

Dus je kunt zelf met een ontwerp of voorbeeld komen en stof, die zij dan voor je gaat naaien?

09-03-2004, 09:19
http://www.galajurk.nl

He dounia_marokkaan, wat was je in totaal kwijt per avondjurk bij die vrouw in de Kanaalstraat?

09-03-2004, 10:35
een mooie site...

09-03-2004, 22:21

Citaat:
Origineel gepost door Maghrabia18

Weet je ook waar in Amsterdam?
Thanxx
Bab Marakkesch kan je vinden bij de Jan van Galenstraat,hij heeft ook een eigen site....http://www.babmarakkesch.nl <<<< ik weet niet of ik Marakkesch goed heb getypt,anders moet je het maar ff boven in die zoekbalk veranderen!

En Zimba is geloof ik bij de Burg. de Vlughtlaan

Oja je kan er ook huren !

10-03-2004, 17:18
OOWWWW meiden in die rue de brabant ga je gewoon dood op de hoek heb je zo'n winkel prachtig gewoon je moet dat echt zien kussss

10-03-2004, 17:37
hcl topie van jouw heb binnekort een bruiloft en ik heb er een tusse gezien so mooi

22-06-2007, 22:55

Citaat door dounia_marokaan:
IN UTRECHT OP DE KANAALSTRAAT AAN HET EINDE HELEMAAL HEB JE EEN IRAKEESE VROUW ZEI IS GEWOON PERFECT IN HET NAAIEN VAN AVOND JURKEN HOE JE ZE OOK WILT HEBBEN HET IS ECHT PRACHTIG IK ZELF HEB BIJ HAAR 2 AVOND JURKEN LATEN NAAIEN EN IK ZAL JE ZEGGEN ZE ZIJN PRACHTIG GEWORDEN!!!!!!!

hoe duur is zij? mag ik haar adres?

25-06-2007, 19:51

Ik heb nog een mooie galajurk te koop of te huur. Lang, Oud-roze, maatje 36, met spaghettiebandjes. Aan de achterkant zitten touwtjes, net zoals bij een korset zeg maar, kun je het eventueel strakker maken van boven. . Van voren zitten er van die kraaltjes en diamantjes aan bevestigd. In ieder geval, heel klassiek. Ik heb hem 3 keer aangehad. Ik had hem destijds gekocht bij Aimee, een chique jurkenwinkel.

25-06-2007, 20:49

Citaat door wortelsapje:
Ik heb nog een mooie galajurk te koop of te huur. Lang, Oud-roze, maatje 36, met spaghettiebandjes. Aan de achterkant zitten touwtjes, net zoals bij een korset zeg maar, kun je het eventueel strakker maken van boven. . Van voren zitten er van die kraaltjes en diamantjes aan bevestigd. In ieder geval, heel klassiek. Ik heb hem 3 keer aangehad. Ik had hem destijds gekocht bij Aimee, een chique jurkenwinkel.

Kun je een foto plaatsen van je jurk plz.
Ik moet dringend een gala jurk hebben....
hoeveel verkoop je het?

25-06-2007, 21:41

Citaat door Beauty_angel:
Kun je een foto plaatsen van je jurk plz.
Ik moet dringend een gala jurk hebben....
hoeveel verkoop je het?

Ik heb geen foto's, maar ik kan morgen wel even foto's maken en opsturen. Heb een digitale camera, dus dat is geen probleem.

Ik heb hem zelf voor 180 euro gekocht incl korting. Hij was eerst iets van 230 euro, maar er zat dus korting op, waardoor het 180 euro werd. Ik heb hem drie keer aangehad.

Ik verkoop hem nu voor 90 euro en ik verhuur hem voor 30 euro.

Pagina's : [1] 2