Bekijk volle/desktop versie : Ze zeggen toch altijd dat iedereen problemen heeft op deze wereld



26-12-2008, 17:01

Citaat door karimmmmmm:
Dat iedereen wel problemen heeft, dat is onzin. Zo proberen ze hun eigen shit te kunnen dragen maar nee, niet iedereen heeft problemen, ik namelijk niet, alhamdullilah


Ik heb geen enkel probleem en ben zo gelukkig als weet ik wat



Dus ga niet lopen roepen dat iedereen wel een probleem heeft.



Stelletje pessimisten
.

26-12-2008, 17:02


jah dat klopt ik heb ook geen PROBLEMEN!!!




26-12-2008, 17:03
ga zelfmoord plegen a

26-12-2008, 17:06

Citaat door karimmmmmm:
hbiba



psychopaaaaaaaat

26-12-2008, 17:07


Iedereen heeft zo zijn/haar problemen. Wie zegt dat je je hele leven probleemloos blijft? Wie zegt dat jij niet beproefd zult worden?? Daarom zijn we toch op deze wereld..?? Om beproevingen tegemoet te gaan, en daarin te kunnen slagen. Dus ga me niet vertellen dat jij nooit problemen hebt..

26-12-2008, 17:08

Citaat door karimmmmmm:
Dat iedereen wel problemen heeft, dat is onzin. Zo proberen ze hun eigen shit te kunnen dragen maar nee, niet iedereen heeft problemen, ik namelijk niet, alhamdullilah


Ik heb geen enkel probleem en ben zo gelukkig als weet ik wat



Dus ga niet lopen roepen dat iedereen wel een probleem heeft.



Stelletje pessimisten

wat zit jij voor bullshit uit te kramen? zo te horen zit jij nog in de ontkenningsfase.. deal with your problems.. liever een pessimist dan een onrealist

26-12-2008, 17:08
Mag ik je probleem zijn?

26-12-2008, 17:08

Citaat door Secret_F_N:
Ewa wees niet hoogmoedig en hou jezelf klein. de wereld draait, je hebt gezien hoe sadam was en wat van hem is geworden. zeg hamdolliah, nu ben je gelukkig misschien over een paar sec niet meer



je hebt gelijk

26-12-2008, 17:09
als je nog maar 15 bent leef je nog niet lang genoeg om problemen te hebben.

en als je nu nog geen problemen hebt, hamdoelillah, maar vergeet Allah daar niet elke dag voor te bedanken, want Hij test ons allemaal in dit leven, je kan je dus wel verwachten aan problemen die mss onderweg zijn, al hoop ik het natuurlijk niet voor je... bereid je toch maar voor

26-12-2008, 17:10

Citaat door Deusje:
wat zit jij voor bullshit uit te kramen? zo te horen zit jij nog in de ontkenningsfase.. deal with your problems.. liever een pessimist dan een onrealist



Exactly.

26-12-2008, 17:10

Citaat door karimmmmmm:
Dat iedereen wel problemen heeft, dat is onzin. Zo proberen ze hun eigen shit te kunnen dragen maar nee, niet iedereen heeft problemen, ik namelijk niet, alhamdullilah


Ik heb geen enkel probleem en ben zo gelukkig als weet ik wat



Dus ga niet lopen roepen dat iedereen wel een probleem heeft.



Stelletje pessimisten


Geloof er niks van..

26-12-2008, 17:11
Zeg alhamdoelilah, en wees tevreden met wat je hebt.