Bekijk volle/desktop versie : bang voor mijn huwelijksnacht ..



Pagina's : [1] 2 3 4 5

26-12-2008, 16:05

ik ben oo zoo bang voor die pijn, want van iedereen om me heen hoor ik dat het ECHT pijn doet,,

zijn jullie ook bang ?


26-12-2008, 16:07


Oeps, verkeerd belandt

26-12-2008, 16:09
Je wilt maar al te graag loop niet zo te janken.

26-12-2008, 16:09

Citaat door MaghrabiaOujdia:

ik ben oo zoo bang voor die pijn, want van iedereen om me heen hoor ik dat het ECHT pijn doet,,

zijn jullie ook bang ?



ik hoop voor je dat he geen la3roubi hebt uit marokko die goed geoefend heeft bij een ezel anders wordt het genezingsproces maanden of jaren

26-12-2008, 16:11



Citaat door Inmyownworld:
Jouw OTT!

heb ik gelijk ofniet

26-12-2008, 16:13

Citaat door WATKIJKJEAAP:
Ze sluipt zijn slaapkamer binnen... Het enige dat ze draagt is een langer jas. Hij is ver weg in dromenland en slaapt onder een katoenen laken met alleen een boxershort aan. Zachtjes haalt ze haar speeltjes uit haar jaszakken en legt ze binnen handbereik klaar. Voorzichtig laat ze haar jas via haar naakt sidderend lichaam op de grond glijden...









Langzaam glijdt ze onder het katoenen laken richting zijn lichaam... ze glijdt langs zijn benen omhoog, haar vingertoppen volgen lief aanrakend haar lichaams weg. Totdat ze met haar vingertoppen zijn lid bereikt. Haar ademhaling stokt...
Na al die tijd voelt ze die seksuele spanning nog steeds. Goh! wat heeft ze zijn geslachtsdeel gemist, in haar handen, in haar mond, maar vooral in haar natte warme poes...

Allerlei herinneringen komen boven drijven. Ze duwt ze weg. Ze wil niet dat herinneringen nog eens haar verlangen en lust ind e weg staan. Bang is ze wel... Bang dat als hij haar ontdekt hij haar af zal wijzen. Ze besluit de gok te wagen. Ze heeft zoveel dingenn niet met en bij hem gedaandoor twijfels, onzekerheid en angst.
Ze vervolgt haar weg...
Haar hand glijdt in zijn boxer en pakt zijn penis vast. Hij reageert meteen. Ze woelt door zijn schaamhaar en vervolgt haar weg naar zijn ballen. Voorzichtig glijdt ze zijn boxer langs zijn benen naar beneden. Hij spreidt instinctief zijn benen. Via zijn linkerbeen verkent ze lief kussend zijn lichaam. Ze sabbelt zacht aan zijn tepelsen vervolgt rechts haar weg naar onder.

Ze glijdt met haar borsten langs zijn penis. Ze zakt naar onder en neemt zijn penis in haar mond en begint hem oraal te bevredigen. Hij kreunt van genot in zijn slaap. Haar poes reageert instinctief en maakt zich klaar. Een voor een neemt ze voorzichtig zijn ballen in haar mond. Hij laat zich alles welgevallen. Ze voelt haar lust opborrelen. Het wordt tijd... Zijn penis glijdt tussen haar borsten wanneer ze over zijn lichaam naar boven glijdt.

Ze pakt haar eerste bandage en bindt zijn linkerarm vast. Hun lichamen reageren nog steeds op elkaar. Ze schrikt, ze voelt zijn rechterhand over haar lichaam gaan. Haar tepels worden nog harder. Zijn vingers vinden hun weg naar haar natte warme poes. En treden binnen. Ze raakt in extase. Wat heeft ze zijn verwennerij gemist. Terwijl ze zijn vingers hun gang laat gaan pakt ze de volgende bandage. Ze neemt de leiding over en begeleidt zijn vingers naar buiten en bindt ook zijn rechterarm vast. Hij begint te ontwaken, beseft dat dit geen droom is. OP het moment dat hij zijn hoofd optilt blinddoekt ze hem. Hij wilt wat zeggen, maar wordt door een intens hartstochtelijke tongzoen gesnoerd. Haar hand vindt haar weg naar zijn heerlijke penis. Ze wordt gek van verlangen, glijdt met haar natte poes langs zijn been naar onder. Wederom neemt ze zijn penis in haar mond. Hij geniet, kreunt. Zegt dat hij haar poes wilt likken.

Ze drukt haar poes in zijn gezicht. Hij begint haar naar hartelust oraal te bevredigen. Ze kreunt van genot. Komt bijna klaar. Ze wil hem in zich voelen. Zijn penis glijdt alsof het niet anders gewend is in haar... Ze siddert van geiligheid. Ze berijdt hem totdat ze samen komen. Uitgeput laat ze zich naast hem zakken. Ze veegt hem zacht droog en stopt de handdoek tussen haar benen. Ze maakt de bandages los, maar laat de blinddoek om. Bang voor zijn afwijzing. Hij pakt haar in zijn armen, doet de blinddoek af, kust haar en zegt dat hij haar gemist heeft. Ze vallen voldaan in slaap...
Ze wordt wakker. Hij liefkoost haar lichaam met zijn vingers. Ze stelt zich open. HIj kruipt op haar, sabbelt aan haar oren en haar borsten, terwijl hij haar vingert. Haasr lichaam gloeit op van verlangen.

Hij glijdt naar onderen, zijn tong vindt haar clit en schaamlippen. Ze kreunt. Laat hem zijn gang gaan. Ze komt. Hij slurpt haar vocht op. Duwt haar benen verder uit elkaar en bengt zijn lid naar binnen. Ze kreunt harder, harder. Hij honoreert haar verzoek. Hij trekt zich terug. Staat op uit bed, neemt haar mee de woonkamer in en buigt haar over de eettafel. Hij neemt haar van achter...
Ze neemt zijn vingers in haar mond. Hij komt haar. Ze duwt hem op de bank en liefkoost hem. Wederom reageert zijn lid direct. Ze neemt hem voorzichtig in haar mond en pijpt hem. Het vurr laait wederom op. Hij dirigeert haar naar de vloer. En stopt zijn pik in haar mond en stopt zijn neus tussen haar schaamlippen. Totdat ze het niet meer uithoudten zijn pik in haar poes duwt. Wederom vallen ze in slaap. Tegen de middag ontwaakt ze. Nog in een roes van het seksueel genot van afgelopen nacht. Ze gaat zich douchen.

Terwijl ze de shampoo uit haar haren wast omvatten twee handen haar stevige borsten. Ze wordt in haar nek gekust. De handen verkennen haar lichaam en zepen het in. Hij draait haar om en bukt zich. Wederom vinden zijn lippen en tong haar clit en schaamlippen. Haar lichaam siddert van genot. Waardoor er een straal urine uit haar ontsnapt. Hij drinkt het dankbaar op. Weet wat dit betekent. Ze heeft zich eindelijk helemaal gegeven...




iewlll..

26-12-2008, 16:13

Citaat door Herocules:
Je wilt maar al te graag loop niet zo te janken.



ja man best wel toch

26-12-2008, 16:14

Citaat door tangericomefrom:
ik hoop voor je dat he geen la3roubi hebt uit marokko die goed geoefend heeft bij een ezel anders wordt het genezingsproces maanden of jaren




hahahahaha ja man dat zou te erg zijn

27-12-2008, 13:32
Ik ben ook wel bang om eerlijk te zijn,zolang je het maar met de juiste doet komt het wel goed .Er is niks waar je bang voor hoeft te zijn ...behalve de pijn,maar als het een goede man is houdt hij wel rekening met je en vraagt hij om de 5 minuten hoe het met je gaat .So don't worry

27-12-2008, 13:35
Dat wordt genieten! Haha ocharme die vent, verwacht hij de nacht van zijn leven, maar dan moet hij steeds checke of zijn vrouwtje de pijn nog aankan

27-12-2008, 13:38

Citaat door MaghrabiaOujdia:

ik ben oo zoo bang voor die pijn, want van iedereen om me heen hoor ik dat het ECHT pijn doet,,

zijn jullie ook bang ?

[/SIZE]




[SIZE="7"]

27-12-2008, 13:39
Nee, ik ben niet bang.
Wees gewoon jezelf.

27-12-2008, 13:54



Citaat door MaghrabiaOujdia:

ik ben oo zoo bang voor die pijn, want van iedereen om me heen hoor ik dat het ECHT pijn doet,,

zijn jullie ook bang ?


Je hoeft niet bang te zijn, het zal de eerste keer niet al te prettig zijn maar als je gewoon ontspannen bent zal dat al heel veel helpen

27-12-2008, 13:57

Citaat door MaghrabiaOujdia:

ik ben oo zoo bang voor die pijn, want van iedereen om me heen hoor ik dat het ECHT pijn doet,,

zijn jullie ook bang ?





ja man ik ook heb er echt diep de zenuwen voor

27-12-2008, 20:12
AAAAH lijkt me egt pijnlijk
snap niet hoe er mensen zijn die dat genieten vinden
getver

Pagina's : [1] 2 3 4 5