Bekijk volle/desktop versie : Help even Jet4you



Pagina's : [1] 2 3 4 5

26-12-2008, 13:19
Wat staat hier, betaal je nou nog apart voor bagage extra? Want als ik bij mijn total prijs kijk staat er niks over bagage? Of is het sowieso al 20 kg inbegrepen bij de prijs.

Chaque passager (excepté les enfants âgés de moins de 2 ans) a le droit d’enregistrer une franchise bagage de 20kg, vendue lors de la réservation au tarif de 9,5€ / aller simple. Ce poids peut être transporté dans un ou plusieurs bagages (pièces). Cette franchise est gratuite pour les vols Oujda-Bruxelles sud, Nador-Bruxelles sud, Tanger-Bruxelles ainsi que tous les vols Jet4you jusqu'au 28 mars 2009.
Il est conseillé d’acheter la franchise bagage lors de la réservation (site internet, agences de voyage, centre d'appel). Une fois à l’aéroport, le tarif appliqué aux bagages non enregistrés en ligne sera de 20€ / franchise / aller simple.
Au delà des 20kg de franchise, le passager peut acheter de l’excédent bagage lors de la réservation en ligne au tarif réduit de 8€ / Kg / aller simple. (le tarif à l’aéroport est de 12€ / kg / aller simple).

Chaque passager a droit à un seul bagage à main respectant les deux conditions suivantes : un poids maximum de 6 Kg et des dimensions maximales de 55cm x 40cm x 20cm.

Tout bagage à main ne respectant pas ces conditions sera : soit assujetti à une pénalité de 60€ / bagage au niveau de la porte d’embarquement, soit refusé (envoyé au service de litige bagages).

26-12-2008, 13:43


Ja, 20kg inbegrepen bij prijs. Bij meer betaal je.

26-12-2008, 13:44
20kilo
heb je meer betaal je bij
als i k het goed voor heb

26-12-2008, 13:51
Ohhh ik dacht € 9,50 voor een tas van 20 kg sowieso, net als bij ryanair snap je. Thanks. Scheelt weer in de prijs.

IM GOING TO MOROCCO !!!!!!!!! 5 jan t/m 14 jan woohoooo

26-12-2008, 13:53


Nog een vraag, mijn dochtertje is 2,5 als we zo gaan, dus krijgt eigen stoel.... Mag ik voor haar ook 20kg aan bagage meenemen. Niet dat ik dat doe, maar me schoonmoeder heeft veel cadeaus, dan neem ik eventueel al wat voor haar mee...

26-12-2008, 13:57

Citaat door Gypsymeid:
Nog een vraag, mijn dochtertje is 2,5 als we zo gaan, dus krijgt eigen stoel.... Mag ik voor haar ook 20kg aan bagage meenemen. Niet dat ik dat doe, maar me schoonmoeder heeft veel cadeaus, dan neem ik eventueel al wat voor haar mee...



Voor hoeveel heb je geboekt als ik mag vrage?

26-12-2008, 13:59

Citaat door Samja001:
Voor hoeveel heb je geboekt als ik mag vrage?


Nou, ik moet zo naar huis en dan boek ik met creditcard, heb ik hier niet bij me. Zodra ik geboekt heb, als de ticket er nog is laat ik je de prijs weten.

26-12-2008, 14:13

Citaat door Gypsymeid:
Nog een vraag, mijn dochtertje is 2,5 als we zo gaan, dus krijgt eigen stoel.... Mag ik voor haar ook 20kg aan bagage meenemen. Niet dat ik dat doe, maar me schoonmoeder heeft veel cadeaus, dan neem ik eventueel al wat voor haar mee...



Ja, zij ook 20kg.

26-12-2008, 15:36
Ok ik heb geboekt, voor 2 personen ben ik inclusief belasting, creditcard kosten etc. €89,60 kwijt!!!!!! RETOUR

Brussel-Casablanca!!!!! Goedkoper gaat gewoon niet

Maargoed ik ga maar van 10 jan tot 15 jan, langer kan ik niet.

26-12-2008, 15:53
Dat meen je niet zo goedkoop

Maar mag ik vragen hoe je naar brussel gaat?

Want ik wil ook boeken vanaf zulke sites maar brussel houdt me vaak tegen

26-12-2008, 17:56
Maar als je met de trein gaat ben je dan niet net zoveel kwijt, als wat je zou besteden als wanneer je direct via a'dam zou vliegen?

26-12-2008, 18:04

Citaat door ~luna~:
Maar als je met de trein gaat ben je dan niet net zoveel kwijt, als wat je zou besteden als wanneer je direct via a'dam zou vliegen?



als je van een vliegtuigmaatschapij een GRATIS ticket krijgt dus 0€ dan MOET je 45 euro (wouterboss-wet) betalen en dan nog Schiphol Tax (reken op Minstens 10 euro) dus dan kom je met een FRee Ticket uit op 55 euro.
In brussel betaall je meestal 20 euro voor alles (luchthaven en al die andere kosten ALS je ticket HEEEEL goedkoop is , dus rond de 40 euro )

26-12-2008, 19:37



Citaat door ~luna~:
Dat meen je niet zo goedkoop

Maar mag ik vragen hoe je naar brussel gaat?

Want ik wil ook boeken vanaf zulke sites maar brussel houdt me vaak tegen



Mijn papaatje ofzo haha, me schoonmoeder gaat 1 dag later ook, maar dan werd het weer te duur voor mij. En 1 dag eerder kon zij weer niet haha.

26-12-2008, 19:54
waar heb je geboekt?

26-12-2008, 20:26

Citaat door Gypsymeid:
Nog een vraag, mijn dochtertje is 2,5 als we zo gaan, dus krijgt eigen stoel.... Mag ik voor haar ook 20kg aan bagage meenemen. Niet dat ik dat doe, maar me schoonmoeder heeft veel cadeaus, dan neem ik eventueel al wat voor haar mee...

Voor elk persoon die heeft gebeoekt en dus ene eige stoel heeft is het 20 kg bagage! Is dit je eerste keer jet4you? ga je ook via charleroi? ik ben net een maandje terug van marokko! je moet wel voor je eten betalen in het vliegtuig dus houd daar rekening mee

Pagina's : [1] 2 3 4 5