Bekijk volle/desktop versie : Werk Profielwerkstuk! (80 uur)



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

25-12-2008, 17:16
Ligt het aan mij of is het echt onmogelijk om 80 uur aan je profielwerktstuk te besteden??? Want volgens mij ben je binnen 10 uur echt klaar met je hele profielwerkstuk hoor

25-12-2008, 17:33


Je telt onbewust uren niet mee... Denk aan de tijd die je kwijt was om een onderwerp te verzinnen, in gesprek te gaan met je vakdocenten. Bestuderen hoe je hoofd- en deelvragen moet opstellen. Je onderzoeksvragen opstelt. Enzovoort.

De presentatie van je profielwerkstuk valt meestal ook binnen de 80 SLU.

25-12-2008, 19:29

Citaat door maroc_reddy:
Je telt onbewust uren niet mee... Denk aan de tijd die je kwijt was om een onderwerp te verzinnen, in gesprek te gaan met je vakdocenten. Bestuderen hoe je hoofd- en deelvragen moet opstellen. Je onderzoeksvragen opstelt. Enzovoort.

De presentatie van je profielwerkstuk valt meestal ook binnen de 80 SLU.


oowww oke dan!
Maar toch is het nog teveel
Maar achjah het zal wel

Thanks in iedergeval

25-12-2008, 19:35

Citaat door Larachiia05:
oowww oke dan!
Maar toch is het nog teveel
Maar achjah het zal wel

Thanks in iedergeval




Tegenwoordig wordt er heel makkelijk over gedaan.. maar ze zijn nu iets aan het verzinnen, zodat leerlingen daadwerkelijk op de 80 SLU komen, zoals een veldonderzoek.

Je moet bijvoorbeeld naar een (geld)museum, langs bedrijven, gemeente, universiteiten etc. en onderzoek verrichten om van daaruit een verslag te schrijven. Sommige scholen doen dit al. Er wordt nog onderzocht of het mogelijk dit landelijk door te voeren.

Het is nu meestal kopiëren en plakken en er wordt weinig onderzoek verricht. Terwijl dat het leerdoel is.

25-12-2008, 19:40


Ik had er werkelijk 16 uur aan besteed. De rest van de uren heb ik verzonnen, uiteindelijk kwam ik op 76 uur uit. Een beetje creatief zijn!

25-12-2008, 19:44

Citaat door mo_iqqer3ieyen:
Ik had er werkelijk 16 uur aan besteed. De rest van de uren heb ik verzonnen, uiteindelijk kwam ik op 76 uur uit. Een beetje creatief zijn!




hahaha zie je nou wel
ik dacht al! 80 uur dat kan nooit toch
Dan moet ik dus ook maar creatief worden

25-12-2008, 19:45

Citaat door maroc_reddy:
Tegenwoordig wordt er heel makkelijk over gedaan.. maar ze zijn nu iets aan het verzinnen, zodat leerlingen daadwerkelijk op de 80 SLU komen, zoals een veldonderzoek.

Je moet bijvoorbeeld naar een (geld)museum, langs bedrijven, gemeente, universiteiten etc. en onderzoek verrichten om van daaruit een verslag te schrijven. Sommige scholen doen dit al. Er wordt nog onderzocht of het mogelijk dit landelijk door te voeren.

Het is nu meestal kopiëren en plakken en er wordt weinig onderzoek verricht. Terwijl dat het leerdoel is.


Jah precies dat doen ze op onze school ook.
Me begeleider zei echt van neem contact op met bureaus en je kan ook contact zoeken met een erasmus student die er zijn scriptie over schrijft en dergelijke
Ik dacht echt zo van
Naa dat ga ik dus echt niet doen! ik maak gewoon een werkstuk en poent uit

25-12-2008, 21:54

Citaat door Larachiia05:
Jah precies dat doen ze op onze school ook.
Me begeleider zei echt van neem contact op met bureaus en je kan ook contact zoeken met een erasmus student die er zijn scriptie over schrijft en dergelijke
Ik dacht echt zo van
Naa dat ga ik dus echt niet doen! ik maak gewoon een werkstuk en poent uit


Je profielwerkstuk moet wel aan enkele punten voldoen.. dat begrijp je toch hopelijk wel.

Het moet in ieder geval een hoofdvraag en deelvragen bevatten en wat vakinhoudelijke informatie. Verder wordt er gekeken naar structuur, relevantie en nog meerdere dingen..

Succes!!

25-12-2008, 21:59
Ik ben er nog steeds niet aan begonnen.

Inleverdatum: 16 januari. I'm screwed.

25-12-2008, 22:07

Citaat door maroc_reddy:
Je profielwerkstuk moet wel aan enkele punten voldoen.. dat begrijp je toch hopelijk wel.

Het moet in ieder geval een hoofdvraag en deelvragen bevatten en wat vakinhoudelijke informatie. Verder wordt er gekeken naar structuur, relevantie en nog meerdere dingen..

Succes!!



hahahah jah dat begrijp ik wel hoor!
Misschien kom ik dom over, maar dat ben ik niet hoor!
Al die dingen die jij noemt daar ben ik me maar al te goed bewust van
Thanks voor je tips

25-12-2008, 22:08

Citaat door Pessimist_:
Ik ben er nog steeds niet aan begonnen.

Inleverdatum: 16 januari. I'm screwed.


oewuahahaha meskienaa
Ik moest hem al voor de vakantie inleveren en na de vakantie heb ik de presentatie ervan. Ik ben pas vandaag echt begonnen.
!'m totally screwed

25-12-2008, 22:15

Citaat door Larachiia05:
hahahah jah dat begrijp ik wel hoor!
Misschien kom ik dom over, maar dat ben ik niet hoor!
Al die dingen die jij noemt daar ben ik me maar al te goed bewust van
Thanks voor je tips



Graag gedaan en mocht ik je ergens in mijn reactie je in verlegenheid hebben gebracht. Mijn excuses hiervoor.


25-12-2008, 22:20



Citaat door Larachiia05:
oewuahahaha meskienaa
Ik moest hem al voor de vakantie inleveren en na de vakantie heb ik de presentatie ervan. Ik ben pas vandaag echt begonnen.
!'m totally screwed

Jij hebt in iedergeval nog wat ingeleverd. Ik heb NIETS.

Oh god, ik lach mezelf zo hard uit. Ik heb een onderwerp, waarvan ik bij Allah niet weet wat ik er over moet 'schrijven' etc. Ik zag het ergens staan en dacht, he, lijkt me wel leuk. Op school gemeld dat ik mijn PWS daar over zou houden. En nu zit ik letterlijk met mijn handen in mijn haar. Ik weet niet eens wat ik als hoofdvraag moet hebben en wat als deelvragen. Tarr.

25-12-2008, 22:23

Citaat door Pessimist_:
Jij hebt in iedergeval nog wat ingeleverd. Ik heb NIETS.

Oh god, ik lach mezelf zo hard uit. Ik heb een onderwerp, waarvan ik bij Allah niet weet wat ik er over moet 'schrijven' etc. Ik zag het ergens staan en dacht, he, lijkt me wel leuk. Op school gemeld dat ik mijn PWS daar over zou houden. En nu zit ik letterlijk met mijn handen in mijn haar. Ik weet niet eens wat ik als hoofdvraag moet hebben en wat als deelvragen. Tarr.


hahahaha lieverd ik heb niks ingeleverd
Ik ben pas vandaag begonnen
daarom zeg ik I am totaly screwed!
hahaha ik ken dat gevoel. Dan denk je echt zo van waar zat ik met me hoofd toen ik dat heb gekozen!
waar gaat jouw pws dan over??

25-12-2008, 22:26

Citaat door maroc_reddy:
Graag gedaan en mocht ik je ergens in mijn reactie je in verlegenheid hebben gebracht. Mijn excuses hiervoor.



hahaha ben je helemaal gek
Je hebt me juist harstikke goed geholpen hoor!
Ik waardeer je woorden echt hoor!
Heb jij 6vwo al gehad??

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7