Bekijk volle/desktop versie : Me nicht is vandaag bevallen van een meisje



Pagina's : [1] 2

25-12-2008, 17:08
genaamd soraya over een maandje geeft ze de geboortefeest inschallah maar ik wil wat voor haar doen wat zou ze leuk vinden om te krijgen op de geboortefeest een dag die ze nooit vergeet er is al een dj decoratie wat zou leuk zijn voor die dag help me met tipss

groetjes

25-12-2008, 17:14


Bedankjes mischien ?
http://www.maryamsbedankjes.nl

25-12-2008, 17:15
Mabrouk..

Alles in het rose!

25-12-2008, 17:16

Citaat door jas_naj:
Mabrouk..

Alles in het rose!


dank je meid

ze heeft al decoratie licht paars

25-12-2008, 17:17



Citaat door hafsa1:
Bedankjes mischien ?
http://www.maryamsbedankjes.nl



bedankjes vind ik zelf zonde iedereen gooit het bijna weg

25-12-2008, 20:41
Gratis serveren en afwassen met je collega's

26-12-2008, 01:20

Citaat door mtiouia1988:
Gratis serveren en afwassen met je collega's




haha dat gaan we zowiezo doen heb ik aan dr voorgesteld

26-12-2008, 01:31

Citaat door Fezboy:
Die feest zal rond de 6 uur beginnen (denk ik )
dan ga e al rond 4 uur naar haar om die hele zaal en alles te regelen dus van af het begin tot het eidn helpen ze zullen allemaal trots op je zijn



jaa dat is ook de bedoeling we gaan voor dr decoreren en serveren voor haar we zullen inschallah al om 12.00 in de zaal zijn maar toch wil ik wat extra bij doen

26-12-2008, 01:36

Citaat door Aelwardat:
genaamd soraya over een maandje geeft ze de geboortefeest inschallah maar ik wil wat voor haar doen wat zou ze leuk vinden om te krijgen op de geboortefeest een dag die ze nooit vergeet er is al een dj decoratie wat zou leuk zijn voor die dag help me met tipss

groetjes



Proficiat!!!!!!!!!
Hummm Een Cadeau Een Groot Of Klein,


Xx

26-12-2008, 01:38

Citaat door Lipstick_Girly:
Proficiat!!!!!!!!!
Hummm Een Cadeau Een Groot Of Klein,


Xx


dank je schat
maakt op zich niet zo veel uit gaat om het gebaar maar zo wel leuk vinden iets groots

26-12-2008, 01:59

Citaat door Aelwardat:
dank je schat
maakt op zich niet zo veel uit gaat om het gebaar maar zo wel leuk vinden iets groots


Oke Hummmmm!!!!
Een Mandje Met Spulletejes Een Grote Mand he ;

Een mandje vol verzorgingsproducten voor de baby, ... Ik had de laatste keer een mand gegeven vol babyspullen en fotolijstjes, ...enz..

Succes!!!

26-12-2008, 02:01

Citaat door Lipstick_Girly:
Oke Hummmmm!!!!
Een Mandje Met Spulletejes Een Grote Mand he ;

Een mandje vol verzorgingsproducten voor de baby, ... Ik had de laatste keer een mand gegeven vol babyspullen en fotolijstjes, ...enz..

Succes!!!




dank je schat

26-12-2008, 11:46


Van harte gefeliciteerd meid... Dat is inderdaad en bijzonder ervaring!!!

Mocht je opzoek zijn naar een vrouwelijk DJ, lees even hieronder wie wij zijn:

DJ Basma creëert betoverende, meeslepende, vrolijke arabische en berberse muzieksferen. Non-stop, op ieder feest. Zo zal er nooit een stilte vallen.

DJ Basma heeft een persoonlijke aanpak. Samen met jou wordt bepaald welke muziekstijlen bij jouw feest passen. Zo wordt het feest of evenement omgetoverd tot een muzikale beleving die jij en je gasten niet snel zullen vergeten. Basma betekent niet voor niets glimlach in het arabisch. Neem gerust contact op en wij vertellen jou meer...

Wij geven nu tijdelijk 50% korting op de prijs en meer.
Je betaalt nu slechts 350 euro voor de hele avond.

Mocht je meer willen weten? Neem gerust contact met ons op via
06 45 83 85 05. Je kan ons ook mailen naar info@djbasma.com dan sturen wij onze brochure met alle informatie.

Heel veel succes met de voorbereidingen.

Groetjes DJ BASMA
een muzikale beleving om nooit te vergeten...

26-12-2008, 11:49
Mabrouk met je nichtje!

Ik raad je Catering Zohour aan. Zij hebben heerlijke gerechten en super mooie decoratie.

Als DJ raad ik je Saida uit Amsterdam aan. Heb haar in Oktober meegemaakt en ze is echt top! Ze draait geweldige muziek.

Succes met het organiseren en ik wens jullie een top sabah feestje.

26-12-2008, 11:50

Citaat door DJBASMA:
Van harte gefeliciteerd meid... Dat is inderdaad en bijzonder ervaring!!!

Mocht je opzoek zijn naar een vrouwelijk DJ, lees even hieronder wie wij zijn:

DJ Basma creëert betoverende, meeslepende, vrolijke arabische en berberse muzieksferen. Non-stop, op ieder feest. Zo zal er nooit een stilte vallen.

DJ Basma heeft een persoonlijke aanpak. Samen met jou wordt bepaald welke muziekstijlen bij jouw feest passen. Zo wordt het feest of evenement omgetoverd tot een muzikale beleving die jij en je gasten niet snel zullen vergeten. Basma betekent niet voor niets glimlach in het arabisch. Neem gerust contact op en wij vertellen jou meer...

Wij geven nu tijdelijk 50% korting op de prijs en meer.
Je betaalt nu slechts 350 euro voor de hele avond.

Mocht je meer willen weten? Neem gerust contact met ons op via
06 45 83 85 05. Je kan ons ook mailen naar info@djbasma.com dan sturen wij onze brochure met alle informatie.

Heel veel succes met de voorbereidingen.

Groetjes DJ BASMA
een muzikale beleving om nooit te vergeten...

Das goedkoop.

Pagina's : [1] 2