Bekijk volle/desktop versie : Chip in hersenen stimuleert seksleven



Pagina's : [1] 2

25-12-2008, 15:37
Chip in hersenen stimuleert seksleven

Wetenschappers zijn volop bezig met het ontwikkelen van een 'sekschip', die kleine schokjes stuurt naar geïmplanteerde elektrodes in de hersenen. Dankzij deze technologie krijgen mensen met een laag libido weer zin in seks, aldus onderzoekers.


Hoger libido
Deze chip wordt al in de Verenigde Staten gebruikt om de ziekte Parkinson te behandelen. Maar de laatste maanden concentreren onderzoekers zich op het gedeelte van de hersenen die instaan voor plezier, waaronder ook seks valt. Deze chip zou volgens de onderzoekers mensen met een laag libido weer zin in seks kunnen doen krijgen en er ook meer plezier aan beleven.

Verbeteringen
Neurochirurg Tipu Aziz: "Er is bewijs dat de chip werkt. Enkele jaren geleden plantte een chirurg deze in bij een vrouw met een laag libido. Daarna kreeg ze een heel actief seksleven. Ze vond deze verandering echter te groot en liet de chip verwijderen. Het is duidelijk dat de techniek wel nog verbeterd moet worden. Momenteel kan de plaatsing ook nog bloedingen veroorzaken. De wetenschappers zullen er eveneens voor zorgen dat je de chip zelf kan controleren en beslissen hoeveel stimulatie je nodig hebt. Je zal hem hem ook kunnen afzetten wanneer je wil. Ik denk dat de techniek binnen 10 jaar helemaal op punt zal staan."(ep) 22/12/08 17u02

25-12-2008, 16:01


pfff heb ik niet nodig ik wil elke dag en elke uur wel wippen!

25-12-2008, 16:04
Hmm, vraag mij af wie dat überhaupt zou willen. :/

25-12-2008, 16:10

Citaat door Kurdi_Girl:
Hmm, vraag mij af wie dat überhaupt zou willen. :/

hoe oud ben je? ik kan je brood bakken er remsement maken?
en ben je berijd 3 kinderen met me te krijgen? en ook me lief te hebben voor de rest van je leven.wederzijdse liefee en wil je dat ik je man zal zijn?
ben je mooi en verzogend? pm me dan.
immers zo homo ben ik helemaal niet!

25-12-2008, 16:17



Citaat door Kurdi_Girl:
Hmm, vraag mij af wie dat überhaupt zou willen. :/
Niemand.

25-12-2008, 16:29

Citaat door bokitoo:
hoe oud ben je? ik kan je brood bakken er remsement maken?
en ben je berijd 3 kinderen met me te krijgen? en ook me lief te hebben voor de rest van je leven.wederzijdse liefee en wil je dat ik je man zal zijn?
ben je mooi en verzogend? pm me dan.
immers zo homo ben ik helemaal niet!



Nee, ik ben een lelijk afgrijselijk misvormd stokoud oermens die niet eens genoeg hersencapaciteit heeft om brood te bakken. Zelf het 'liefhebben'-gedeelte van mijn hersenen is te onderontwikkeld.

25-12-2008, 16:30

Citaat door Evil_Mocro:
Niemand.

ik ook niet maar wippen?

25-12-2008, 16:31
Ik dacht dat jij homo was?

25-12-2008, 16:39

Citaat door Kurdi_Girl:
Nee, ik ben een lelijk afgrijselijk misvormd stokoud oermens die niet eens genoeg hersencapaciteit heeft om brood te bakken. Zelf het 'liefhebben'-gedeelte van mijn hersenen is te onderontwikkeld.

toch vind je leuk het gaat me om het innerlijk
dus pak je kans en misschien gaan onze kinderen hier later over ons commenten

25-12-2008, 16:44

Citaat door bokitoo:
toch vind je leuk het gaat me om het innerlijk
dus pak je kans en misschien gaan onze kinderen hier later over ons commenten



Hmm mijn innerlijk? Ben een trut die niet kan nadenken.

25-12-2008, 16:46

Citaat door Evil_Mocro:
Ik dacht dat jij homo was?

niets is wat je ziet!

25-12-2008, 16:50
Bokitoo, ben je Marokkaans?

25-12-2008, 16:51


Ja, hij is Marokkaans.

Erg schandelijk.

25-12-2008, 16:52

Citaat door studente88:
Bokitoo, ben je Marokkaans?

Yem en een amazich! aja imsoemen nesh asuch liefde

25-12-2008, 16:53

Citaat door bokitoo:
niets is wat je ziet!

Pagina's : [1] 2