Bekijk volle/desktop versie : Le silence des Mosquees

Pagina's : 1 [2]

21-03-2004, 18:03
ik heb ze in 1997 gekregen op mijn verjaardag.. maar ze blijven mooi!!!

21-03-2004, 18:12

Citaat:
Origineel gepost door Boug84
Maar als vervanging voor muziek kies ik anasheed omdat die een beetje op muziek lijkt!
Zoek helemaal geen vervanging voor muziek, maar doe dhikr Allah.
Doe tasbieh, bid soenna gebeden en lees koran.

Met dit advies neem ik afscheid van jou aghie.

Moge Allah soubhana wa ta'ala jou en mij leiden!
Allahoema Amien!

21-03-2004, 18:18

Citaat:
Origineel gepost door Moslimatjuh
Zoek helemaal geen vervanging voor muziek, maar doe dhikr Allah.
Doe tasbieh, bid soenna gebeden en lees koran.

Met dit advies neem ik afscheid van jou aghie.

Moge Allah soubhana wa ta'ala jou en mij leiden!
Allahoema Amien!
Hahahaha ik zeg toch ik ben eerst aan het afkicken! Ik kan niet meteen zonder muziek! Ik heb heel mijn leven met popmuziek geleeft! Maar je heb gelijk laat maar want het schiet niet meer op om te discusseren!

22-03-2004, 00:01

Citaat:
Origineel gepost door djihad
waar kan ik dat downladen aub?
Gewoon bij kazaa

22-03-2004, 15:33

Hmmm …
Nog nooit gehoord …
Maar ik zal eens ff kijken op Kazaa vanavond …

12-01-2005, 14:36
Assalaam 3aleykoum

Koran is geen spelletje en men hoort niet op elk moment wat men ook verricht koran op te zetten, Koran zijn woorden van Allah swt en er hangen condities aan, men moet bij de woorden zijn en geconcentreerd luisteren er hoort niet gegeten worden tijdens er koran wordt gereciteerd maar geluisterd te worden aandachtig... men hoort als een rots te zijn stil maar aandachtig

Anasheed is meer diqr en kan op elk moment van de dag vooral voor onze zusters die thuis zitten, bij het afwassen strijken en nog veel zaken... men kan wat meezingen en dit hoort onder diqr omdat het kalimaat tayb zijn die we weer steeds herhalen, zoals soebhanAllah elhamdoulilah en Allahu akbar...

Koran hoort boven anasheed maar met bepaalde condities zoals ik al eerder zei ik zie mensen koken en koran aanzetten ze horen de ene helft en de andere helft niet
... Wa Allahu 3aleem koran heeft meer waarde en hoort meer aandacht te krijgen dan 50f%

wa 3aleykoum assalaam wara7moutAllah

Pagina's : 1 [2]