Bekijk volle/desktop versie : Denken jullie wel eens aan later



Pagina's : [1] 2 3

25-12-2008, 13:42
Trouwen enz ,

25-12-2008, 13:43


Ene ga jij ook op internet enzo, trouw jurken enzoo ,

Ik wel

25-12-2008, 13:45
Wat moet ik met trouwjurken? Mijn muren mee behangen.

Zorg is niet iets zoeken, zoals trouwkleding, maar hoe te financieren en daarna overeind te blijven. Maw ik moet gigantisch veel leren voor school, maar heb geen zin.

25-12-2008, 13:47

Citaat door Ongekend:
Wat moet ik met trouwjurken? Mijn muren mee behangen.

Zorg is niet iets zoeken, zoals trouwkleding, maar hoe te financieren en daarna overeind te blijven. Maw ik moet gigantisch veel leren voor school, maar heb geen zin.



Ja okée , geld zaken is natuurlijk ook belangerijk hoe je met alles rond komt.

Waarom geen zin?

25-12-2008, 13:55



Citaat door Sammi_loco:
Ja okée , geld zaken is natuurlijk ook belangerijk hoe je met alles rond komt.

Waarom geen zin?



Zo zijn er mee verplichtingen. Of bedoelde je vraag anders? Fantaseren over het getrouwd leven?


Omdat het zo veel is en ik het steeds uitstel.

25-12-2008, 13:56
haha, altijd!

25-12-2008, 13:56

Citaat door Sammi_loco:
Ene ga jij ook op internet enzo, trouw jurken enzoo ,

Ik wel




Nee, je hoeft de zaak niet te overdrijven..

25-12-2008, 13:57
Wie niet . Wie vraagt zich nou niet af waar hij/zij staat over 10 jaar en wat hij/zij dan bereikt heeft enzo .

25-12-2008, 13:57

Citaat door Ongekend:
Zo zijn er mee verplichtingen. Of bedoelde je vraag anders? Fantaseren over het getrouwd leven?


Omdat het zo veel is en ik het steeds uitstel.



Ja dat ook eigenlijk. Iedereen denkt anders over later over huisje boompje beestje sommige leven met de dag

25-12-2008, 14:00
Vaker, ben blij dat ik nog niet op t punt sta om te huwen.

25-12-2008, 14:02

Citaat door Sammi_loco:
Ja dat ook eigenlijk. Iedereen denkt anders over later over huisje boompje beestje sommige leven met de dag



Daar droomt iedereen van
Maar na een tijd moet je je droom toch proberen te verwezenlijken.

25-12-2008, 14:03

Citaat door Chaabi_girl:
Vaker, ben blij dat ik nog niet op t punt sta om te huwen.


Hoe zo dan?

25-12-2008, 14:07



Citaat door Sammi_loco:
Hoe zo dan?


Ik ben tevreden met t leventje ik nu leid. Tuurlijk is t eens tijd om te huwen, maar ik heb daar nog geen behoefte toe. Als ik op een bruiloft ben heb ik nooit, maar dan ook Nooit de kriebels dat ik graag in t bruidje haar plaats wilde zitten.
Ik ben nog niet toe aan t stichten van een gezin en continue rekening houden met anderen. Ik wil t meteen goed doen en neem t huwelijk zeer serieus op.

25-12-2008, 14:10

Citaat door Chaabi_girl:
Ik ben tevreden met t leventje ik nu leid. Tuurlijk is t eens tijd om te huwen, maar ik heb daar nog geen behoefte toe. Als ik op een bruiloft ben heb ik nooit, maar dan ook Nooit de kriebels dat ik graag in t bruidje haar plaats wilde zitten.
Ik ben nog niet toe aan t stichten van een gezin en continue rekening houden met anderen. Ik wil t meteen goed doen en neem t huwelijk zeer serieus op.



Als iemand vroeg wil trouwen betekent het niet dat zij het niet seriues neemt, Jaa ieder heeft zo'n zijn eigen gevoel daar over de ene wat sneller dan de ander. Als je er nog niet klaar voor bent kan je beter wachten tot je denkt van ja nu is het tijd

25-12-2008, 14:11
Dagelijks morgen is de toekomst al
Ik denk er wel ontzettend veel aan... maar leef met de dag en zie wat morgen mij inshallah brengt.

Pagina's : [1] 2 3