Bekijk volle/desktop versie : wael zijn leven



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30

07-03-2004, 20:05
mensen ik ga aan een verhaal beginnen!!!!!!!!!!!!!!!
ik ahd zin om er een te plaatsen en ik zou zeggen succes bij het leven!!

ciaooooooooooooooooo!!!

07-03-2004, 20:12


begin maar. ben benieuwd


groetjess

07-03-2004, 20:15
Hier mensen hebben jullie een stukje begin.

Wael wael opstaan het was me moeder die aan me bed stond te schreeuwen wacht a yemma ik kom eraan anwoorde ik nadat me moeder me kamer heeft verlaten ging ik verder met slapen 5 minuten later ik keek op mijn horloge ik schrok sprong me bed uit en snelde naar de douch,shit shit ik had me verslapen en het is al 8:15 heb nog een 15 min ik nam een snelle douche en trok me pak aan deed wat gel in me haar en ging weer naar beneden ik groette me zus (shadya) met sbah el gier en ging naar me zusje oumaima gaf haar een kus en ging aan tafel zitten ik at snel me broodje en vertrok in me cabrio richting me werk.
Ik werk als computeringenieur.

Mensen laat me weten wat jullie der van vinden of ik verder moet gaan of stoppen!!

07-03-2004, 20:22
eerst nog een paar stukjes plaatsen dan kan ik pas beoordelen of het een goeie verhaal is

07-03-2004, 20:24


voor mij mag je verder.

07-03-2004, 20:40
ik vind het ook wel interessant...dus ga verder zou ik zeggen

07-03-2004, 20:51

Citaat:
Origineel gepost door xxadininoxx
hey lijkt me wel leuk ga verder dus.....enne ik zie dat je onoline bent....kan ik een vervolgje verwachten

beslema
oeps d8 dat ik aangemeld was maar was me broer hahahah maar schrijf verder

07-03-2004, 20:53
Hier nog een vervolg mensen ik hoop dat jullie er wat van vinden laat me weten of ik evrder moet gaan.

Ik werk als computeringenieur.
Ik kwam aan op men werk en mijn baas riep me bij zich,hij zat zoals gewoonlijk weer te preken wael hoevaak moet ik je nou nog zeggen dat je op tijd moet komen en dit is de laatste keer dat ik je waarschuw,oke meneer het spijt me het zal niet meer gebeuren.Ik mompelde in men zelf laien3el tassila adbabak,a waeld lahram.Ik ging naar mijn kantoor en zag op mijn kantoortje een paar papieren die ik nog moest doornemen.Ik keek om me heen wat een troep dacht ik bijmezelf.Mijn ogen bleven rusten op het raam ik dacht dat ik iemand zag want laatst had ik wel vaker het gevoel dat ik achtervolgt werd,ach ja ik zal het me wel verbeeld hebben.Ik keek op mijn horloge en zag dat het pauze was.Ik liep naar buiten en boste tegen een meisje op,ik zag dat ze van marokkaanse afkomst was.Wow ik hield mijn adem in,damn dit meisje was zeker niet leijk een echte schoonheid prachtige groene ogen die me bleven aanstaren,ze had mooie volle lippen en prachtig krullend haar.Ik had niet in de gaten dat ik haar zat aantestaren,heb je me niet genoeg bekeken zei het meisje sarsactisch ik herstelde me snel en bood mijn excuses aan.Ik vroeg haar naam ze antwoorde ik heet Dina Wow dacht ik bijmezelf haar naam is even mooi als zijzelf.mooie naam antwoorde ik grijnzend ze werd verlegen en antwoorde bedankt.Ik vroeg haar en Dina zou je me jou nummer willen geven,ze schrok en zei sorry dat gaat helaas niet.Ik vroeg haar waarom ze zei nou ten eerste:geef ik niet zomaar men nummer aan een jongen ten tweede ik ken je niet.Ik zei tegen haar en als ik je beloof dat ik er zuinig op zal zijn en er goed mee zal omgaan ik zag aan haar ogen dat ze twijfelde en ik zei haar ook dat ze er geen spijt van zal krijgen.Uiteindelijk gaf ze me haar nummer en ik sloeg het op in me telefoon bedankt zei ik en ik hoop je gauw nog een keer te zien.Het meisje liep door en vol verwarring liep ik door naar de friettent,dat meisje bleef de hele tijd in mijn hoofd spoken wt een mooi meisje en ze had een droevige blik in haar ogen.Alsof ze heel veel pijn had.

07-03-2004, 21:13
ga snel verder zou ik zeggen....

07-03-2004, 21:25
jahh nu vindt ik het wel een prachtverhal


hahah ga maar verder

07-03-2004, 22:03
Mooi hoor,
Ga gauw verder.

07-03-2004, 22:07
leuk verhaal, ga snel verder zou ik zeggen

nadoria

07-03-2004, 22:40


salaam mensen hier hebben julie een vervolg

07-03-2004, 22:41
Alsof ze heel veel pijn had.
Eenmaal aangekomen in de friettent ik bestelde een zak patat en een cola ik ging zitten aan ee tafel en begon te eten nou het was eigenlijk meer vreten want ik had zo’n honger,Ik voelde dat iemand me zat aan te staren.Ik draaide me om en zag WOW wat doet zij hier nou hier.zij was de latste wie ik wilde zien.Het was men ex Selma.tfoe wat heb ik nou een hekel aan haar zeg.Ik had een relatie van 1,5 jaar en ik was gek op der maar zij was alleen uit op mijn geld.Ze heeft me zelfs een keer bestolen.Die dag nam ik haar mee uiteten en we gingen naar een marokkaanse restaurantje we hadden heerlijk gegeten daarna was ze met mij naar huis gegaan en ik zei tegen haar lieverd ik ga even naar boven om te douchen ze antwoorde ja maar natuurlijk schat ga maar hoor ik zei tegen haar wacht hier ik kom zo weer.Dus ik ging bdouchen en zei ging naar mijn slaapkamer en doorzocht mijn kast ze vond daar een stapel biljetten en nam ze mee.Ineens toen ik naar beneden kwam Selma ik ben klaar,geen antwoord Selma Selma waar ben je.Ik ging op mijn gemak naar miijn slaapkamer en zij dacht dat ik naar beneden zou gaan en wat ik daar zag was niet te geloven ze zat te stelen.Hoe durft ze.Ik rende naar haar toe ze schrok ik schreeuwe ben je wel goed bij je hoofd waar ben je mee beizg ze huilde en zei het spijt me maar ik heb het erg hard nodig mijn moeder die is erg ziek en heeft geld nodig voor medicijnen.Mijn woede sloeg over in medelijden ik zei maar lieverd je had het toch ook net zo goed vragen.Ze huilde en zei het spijt mij,ik zei okey lieverd ik heb het je al vergeven maar daar bleef het niet bij,Ik belde haar maar haar telefoon stond uit dus ik was ongerust en ging naar haar huis en ik ging via de achterdeur naar binnen en hoorde harde kreungeluiden die van boven kwamen dus ik ging naar boven naar de kamer van selma waar die geluiden vandaan kwamen wat ik daar zag was niet te geloven ik zag selma naakt boven een jongen ik werd helemaal gek ik schreeuwde naar haar xxxx bitch van alles en nog wat ik pakte die jongen(die was zelf ook naakt)ik pakte hem en gooide hem de slaapkamer uit ging naar selma toe en gaf haar wahed harde klap in haar gezicht gaf haar een trap en spuugde in haar gezicht en zei:jij vieze xxxx ik wil je nooit meer zien bitch en het is nu ook uit!!
Ze ging huilen en ik liet haar achter ging naar die jongen hij was nog naakt nog ik gaf hem wahed harde trap in zijn ballen en liep weg,stapte in me cabrio en reed richting mijn huis eenmaal aangekomen thuis was niemand er gelukkig dacht ik bij mezelf ik was nog helemaal in shock…
Mensen laat me weten wat jullie ervan vonden groetjes van wael!!!!!!!!!

07-03-2004, 23:04
hahah eigenlijk wel lache

nu vindt ik het inderdaad een geod verhaal ga snel verder

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30