Bekijk volle/desktop versie : Meiden die een CHI Behandeling hebben gehad, GRAAG REAGEREN!!!!!

Pagina's : [1] 2 3

07-03-2004, 18:09
Hallo meiden,

Ik heb meerdere malen gehoord over de "" CHI BEHANDELING"" !!!!
Mijn vraag is nu: Is het nu WEL of NIET goed voor je haar.
Zelf heb ik ervaren dat . dat "" Surinaamse spul"" slecht is voor je haar!!!!In het begin merke je er niks van, maar na weken..begint je haar uit te vallen..het wordt dus dood...

Graag de meiden reageren die er ervaring mee hebben!!!!!

groetjes Imouzaria

07-03-2004, 19:00

Ik heb de tang van CHI en daarmee stijl ik mijn haar, het is echt ideaal en zo snel glad!!

Maar ik heb me door de kapper laten vertellen dat het niet schadelijk is voor je haar en al helemaal niet zoals dat relax spul van de Afro kapper.

11-03-2004, 14:56
He check de topic 'hoe styl jij je haar'. Daar wordt veel verteld over de chi behandeling!

11-03-2004, 22:18
Dat kolpt inderdaad, maar allees staat door elkaar. De èèn zegt ze het haar fohnt..de ander doet het met een strijkijzer enz. enz, maar hier wikl ik het aleen maar over de CHI behandeling hebben..DUS PLEASE meiden????? En alvast bedankt

groetjes Imouzaria

12-03-2004, 11:45

Ik heb een CHI-behandeling gehad... Je bedoelt toch de CHI van "bij de CHInees", toch?
Wel dit is mijn ervaring;
De eerste maand... was het prachtig, mijn haar was heerlijk zacht en bleef altijd stijl, zelfs nat. Ik genoot ervan, ik hoefde mijn haar zelfs niet te kammen, het zat altijd goed.

De tweede maand... merkte ik dat ik toch veel haar verloor onder de douche. Toen ik bij de kapper (een gewone) kwam, lachte hij mij vierkant uit. Langs de zijkanten van mijn voorhoofd stonden allemaal plukjes haar omhoog, het grootste deel was namelijk afgebroken en in de afvoerbuis verdwenen. De kapper adviseerde me om speciale producten te kopen om kaalheid te voorkomen. Ik betaalde me blauw aan die producten (Redken Extreme-producten), maar mijn haar kwam er weer boven op.

De derde maand... vonden de eerste krullen de weg naar de oppervlakte, en moest ik die toch wegfohnen. Dus daar stond ik dan, met een lege portomonee en nog maar een paar slierten haar. Er waren geen kale plekken ofzo, maar ik had gewoon veel minder haar dan eerder.

De vierde maand... verloor ik een tand. Maar dat heeft er niet echt iets mee te maken.

12-03-2004, 18:54

Citaat:
De vierde maand... verloor ik een tand. Maar dat heeft er niet echt iets mee te maken.

12-03-2004, 20:35

Citaat:
Origineel gepost door djeblia
Wuahahahahaha.

13-03-2004, 13:10
Jeetje ElMalakElBarea wat vervelend zeg. Ik hoorde juist dat deze behandeling maar voor 20% chemisch is maar blijkbaar is die 20% toch nog erg beschadigend voor het haar.
Hoe stylde je je haar ervoor?? En wat vor soort haar heb je?

14-03-2004, 12:56
Hallo allemaal,

Ik moest wel ff lachen zeg!!!" DE VIERDE MAANDE VERLOOR IK M'N TAND""

Maar nu ff serieus..maaar begrijpen jullie dames nou waarom ik het over dit onderwerp wil hebben?? Blijkbaar is het toch niet goed voor je haar. Walah 1000 x thanks, want ik had het bijna gedaan!!!!
Het liefst steek in een lucifer in mijn haar, ik word er gewoon schijtziek van, maar ja het leven gaat verder...

Meiden thanks voor jullie reactie's

doei doei

14-03-2004, 13:06

Citaat:
Origineel gepost door ElMalakElBarea

Waar heb je die behandeling eigenlijk gehad en wat doen ze allemaal in je haar dan?

14-03-2004, 13:09

Citaat:
Origineel gepost door Imouzaria

Het liefst steek in een lucifer in mijn haar, ik word er gewoon schijtziek van, maar ja het leven gaat verder...

Meiden thanks voor jullie reactie's

doei doei

16-03-2004, 11:43
Ik heb het laten doen bij "Tommy Y." in de gemeentestraat in Antwerpen. Helaas weet ik niet hoe die behandeling juist heet. Ik ben gewoon binnengestapt, een Marokkaans meisje dat er werkt vertelde me dat zij het ook had laten doen en ik vond het resultaat wel mooi dus... Ik weet dus niet of het een CHI behandeling is of niet. Als iemand weet hoe een CHI behandeling gedaan wordt, kan ik wel beschrijven hoe ze te werk zijn gegaan.
Iets dat ik vergeten ben te vertellen, is dat je haar na een paar maanden ook verschrikkelijk vettig wordt. Ik was het nu elke dag en nog... je kan er vissen in bakken.

16-03-2004, 11:54

Ik zal beschrijven wat ze juist allemaal hebben gedaan;
-eerst werd mijn haar onderzocht, d.w.z. ze keken of ik mijn haar niet had gekleurd;
-daarna werd het gewassen
-ik kreeg een schoudermassage van een graatmagere chinees
-er werd iets op mijn haar gesmeerd, lok per lok
-hierop kreeg ik vershoudfolie op mijn haar, jammer genoeg stond er een spiegel voor mij, dus ik had constant de slappe lach
-die slappe lach verdween toen er een soort van horizontale grill achter mijn hoofd werd geplaatst, het zweet droop van mijn nek, dit duurde ongeveer 20 minuten. Af en toe kwam er een chinees kijken of de haarstructuur al veranderd is.
-hierna werd mijn haar weer grondig uitgewassen
-ik verheugde me op een nieuwe schoudermassage, maar die kreeg ik niet
-de chinees droogde mijn haar en nam er een stijltang bij; hij stijlde mijn haar, ik geloof dat hij met vijf haartjes ofzo tegelijk werkte. Dit duurde uren. Letterlijk.
-Toen hij hiermee klaar was, kwam er nog eens een spul op mijn haar. Het bleef er 15 minuten in.
-Het werd voor de derde keer gewassen en gedroogd, ze wouden het nog brushen, maar ik zei nee dank u, ik was namelijk al een halfuur te laat op mijn werk.

16-03-2004, 12:07
Ik had voor de behandeling niet echt krullen, het waren meer golven, waar je eigenlijk niets mee kan. Ik was altijd te lui om het te brushen, vandaar dat ik voor deze oplossing had gekozen. Als ik het brushte was het na twintig minuten terug gekruld. Volgens de Belgische kapper is het misgelopen omdat ik fijn haar heb en omdat ze de "verwarming" te lang hebben opgezet. Hij raadde me aan om in de toekomst een "gezonde" behandeling bij hem te laten doen, genaamd "redken vertical curl reducer"... Of dat werkt, en wat de gevolgen daarvan zijn, weet ik niet.
Je kan hierover de video bekijken op http://www.redken.com/consumer/products/index.cfm?action=mainfloor

kijk bij vertical curl reducer...

20-03-2004, 20:03
Meid..wat zal ik zeggen, bedankt voor je perfecte uitleg !!! Ik hoop dat er meiden zijn die hierop reageren die dit herkennen..

groetjes Imouzaria

bslamaaaaaaaaaaaaa

Pagina's : [1] 2 3