Bekijk volle/desktop versie : Ik heb wat besteld!!! helpp



24-12-2008, 22:33
Ik heb voor, (vooruitbetaald) gekozen! wat betekend dat??

24-12-2008, 22:34


Dat je betaald voordat je het binnenkrijgt...

24-12-2008, 22:37

Citaat door MaRoCcInA:
Dat je betaald voordat je het binnenkrijgt...



dus ik moet eerst betalen, geld op hun rekening storten. en dan krijg ik me bestelling binnen. bedoel je zo???

24-12-2008, 22:51
Grappenmaker. Dat mensen hier nog intrappen..

24-12-2008, 22:56



Citaat door Manager30:
Grappenmaker. Dat mensen hier nog intrappen..



faget body

24-12-2008, 22:58

Citaat door islam-4_Everboy:
Ik heb voor, (vooruitbetaald) gekozen! wat betekend dat??



Dat betekent dat je eerst moet betalen en dan pas je bestelling binnen krijgt. Maar dat zal ik maar niet doen als ik jou was. Vaak gaat dat ook weleens mis. Wat heb je besteld?

24-12-2008, 22:59

Citaat door Manager30:
Grappenmaker. Dat mensen hier nog intrappen..



Lekker lichaam heb je daar hoor. Jammer dat je met je kop naar beneden kijkt, maar dat is zeker omdat je lelijk bent.

24-12-2008, 22:59

Citaat door DiepOngelukkig:
Dat betekent dat je eerst moet betalen en dan pas je bestelling binnen krijgt. Maar dat zal ik maar niet doen als ik jou was. Vaak gaat dat ook weleens mis. Wat heb je besteld?



Ja Amla olie, en nog iets! voor me ma

24-12-2008, 23:03

Citaat door islam-4_Everboy:
Ja Amla olie, en nog iets! voor me ma



Zo lief ben je. Ben je kerstkadootjes voor je mammie aan het bestellen??
Je moet nooit betalen voordat je je bestelling binnen hebt. En zeker niet op die islamitische site's. Mag dan wel een islamitische site zijn, maar het is nog altijd een site die door Marokkanen is opgericht, en je weet hoe Marokkanen zijn; ONBETROUWBAAR.

24-12-2008, 23:11

Citaat door islam-4_Everboy:
Ja Amla olie, en nog iets! voor me ma



Wat is je probleem, wil je het niet meer of vertrouw je het niet?

25-12-2008, 02:27

Citaat door DiepOngelukkig:
Zo lief ben je. Ben je kerstkadootjes voor je mammie aan het bestellen??
Je moet nooit betalen voordat je je bestelling binnen hebt. En zeker niet op die islamitische site's. Mag dan wel een islamitische site zijn, maar het is nog altijd een site die door Marokkanen is opgericht, en je weet hoe Marokkanen zijn; ONBETROUWBAAR.



huh, hoe weet je dat. toevallig is het ook van islam-boek.nl Tja! ik denk dat ik maar morgen in beverwijk ga halen. Want klopt ''marokkanen'' dont give a shit about besness

25-12-2008, 12:42

Citaat door islam-4_Everboy:
huh, hoe weet je dat. toevallig is het ook van islam-boek.nl Tja! ik denk dat ik maar morgen in beverwijk ga halen. Want klopt ''marokkanen'' dont give a shit about besness




YOU RIGHT~!

25-12-2008, 21:28



Citaat door Serbilla:
YOU RIGHT~!



l know