Bekijk volle/desktop versie : Gestopt met de pil gelijk zwanger !!!



Pagina's : [1] 2 3 4

24-12-2008, 18:27
Hey dames,, Ik hadt de 23ste november met mijn pil gestopt . En ik ben nu al een maandje zwanger. Het is zo snel gedaan . Ik dronk mijn pil meer dan een anderhalf jaartje. Hadt het niet zo snel verwacht.

24-12-2008, 18:28


jij bent niet de eerste

maar gefeliciteerd meid...

24-12-2008, 18:39
tazzzzz gem arevdihed ga je het nog hier vertellen bazzzz

24-12-2008, 18:41

Citaat door nadorprinses:
Hey dames,, Ik hadt de 23ste november met mijn pil gestopt . En ik ben nu al een maandje zwanger. Het is zo snel gedaan . Ik dronk mijn pil meer dan een anderhalf jaartje. Hadt het niet zo snel verwacht.


Dit klinkt grappig...

Maar gefeliciteerd met je zwangerschap meid!

24-12-2008, 18:42



Citaat door leukejongen28:
tazzzzz gem arevdihed ga je het nog hier vertellen bazzzz


Nou ja zeg

24-12-2008, 18:43
ben je wel zwanger volgens de islam of ben je zwanger van 1 anders junk van de straat

24-12-2008, 18:57
Gefeliciteerd met je zwangerschap,


Volgende stap: leer ajb ABN voor dat kind is geboren, want als ik het zo lees: ( hadT..... met mijn pil gestopt....het is zo snel gedaan......dronk mijn pil meer dan een anderhalf jaartje) voorspelt het weinig goeds.




Tot slot wil ik je erop wijzen, dat je toppic wellicht heel erg kwetsend kan overkomen bij mensen die al heel lang bezig zijn om zwanger te worden en zo'n beetje alles hebben geprobeerd, maar tevergeefs......Think about it.....

24-12-2008, 19:08

Citaat door maaltje:
Gefeliciteerd met je zwangerschap,


Volgende stap: leer ajb ABN voor dat kind is geboren, want als ik het zo lees: ( hadT..... met mijn pil gestopt....het is zo snel gedaan......dronk mijn pil meer dan een anderhalf jaartje) voorspelt het weinig goeds.



het is maar m.nl,
TS: gefeliciteerd met je zwangerschap

24-12-2008, 19:10

Citaat door azininoe:
:hihi: het is maar m.nl,
TS: gefeliciteerd met je zwangerschap



Het is een manier van communicatie....als de communicatie al niet goed gaat.......

24-12-2008, 19:16

Citaat door nadorprinses:
Hey dames,, Ik hadt de 23ste november met mijn pil gestopt . En ik ben nu al een maandje zwanger. Het is zo snel gedaan . Ik dronk mijn pil meer dan een anderhalf jaartje. Hadt het niet zo snel verwacht.



Van harte dat is zeker snel. Je had het denk ik niet verwacht omdat je de laatste tijd zoveel leest en hoort over vrouwen die wat moeilijk zwanger raken na het stoppen van de pil. Moge die ook gezegend worden met een baby insjhallah.

Geniet van je zwangerschap.

24-12-2008, 19:17

Citaat door maaltje:
Gefeliciteerd met je zwangerschap,


Volgende stap: leer ajb ABN voor dat kind is geboren, want als ik het zo lees: ( hadT..... met mijn pil gestopt....het is zo snel gedaan......dronk mijn pil meer dan een anderhalf jaartje) voorspelt het weinig goeds.




Tot slot wil ik je erop wijzen, dat je toppic wellicht heel erg kwetsend kan overkomen bij mensen die al heel lang bezig zijn om zwanger te worden en zo'n beetje alles hebben geprobeerd, maar tevergeefs......Think about it.....



Euhmmm topic schrijf je met 1 p juf



pssst iedereen maakt fouten en je kon TS ook feliciteren ........


Gefeliciteerd meisje allah islah maar voortaan slik je de pil en drink hem niet op

24-12-2008, 19:19

Citaat door Khataarlijk:
[B]Euhmmm topic schrijf je met 1 p juf



pssst iedereen maakt fouten en ej kan TS ook feliciteren of was het teveel gevraagd ?

Gefeliciteerd meisje allah islah maar voortaan slik je de pil en drink hem niet op [/B]



in je 2e regel geef je zelf al aan dat iedereen fouten maakt.

Het tweede deel van je 2e opmerking: lees goed voordat je begint met reageren......

24-12-2008, 19:23



Citaat door maaltje:
in je 2e regel geef je zelf al aan dat iedereen fouten maakt.

Het tweede deel van je 2e opmerking: lees goed voordat je begint met reageren......


waarom dan op andermans fouten letten terwijl je zelf niet perfect bent ?
de reden : iedereen maakt fouten , een beter milieu begint bij jezelf



over het feliciteren ik had het al geplaatst en bedoelde ermee : hou het alleen bij feliciteren in plaats van al die blabla

24-12-2008, 19:38

Citaat door Khataarlijk:
waarom dan op andermans fouten letten terwijl je zelf niet perfect bent ?
de reden : iedereen maakt fouten , een beter milieu begint bij jezelf



over het feliciteren ik had het al geplaatst en bedoelde ermee : hou het alleen bij feliciteren in plaats van al die blabla



NIemand is perfect. Neemt niet weg dat we niet van elkaar kunnen/mogen leren. een foutje is menselijk maar hele zinnen vol fouten? Dan is er iets goed mis lijkt me....

Misschien is het in jouw ogen bla bla, in mijn ogen niet. het is een forum, iedereen is vrij te plaatsen wat hij wil en hoe hij het wil en dat doe ik ook. Zoals ik zojuist al zei: je kunt van elkaar leren.

24-12-2008, 19:45

Citaat door maaltje:
NIemand is perfect. Neemt niet weg dat we niet van elkaar kunnen/mogen leren. een foutje is menselijk maar hele zinnen vol fouten? Dan is er iets goed mis lijkt me....

Misschien is het in jouw ogen bla bla, in mijn ogen niet. het is een forum, iedereen is vrij te plaatsen wat hij wil en hoe hij het wil en dat doe ik ook. Zoals ik zojuist al zei: je kunt van elkaar leren.




Ja dat kan , en misschien had ze niet opgelet wat ze aan het schrijven was , gebeurd weleens

Pagina's : [1] 2 3 4