Bekijk volle/desktop versie : >>mannen en productiewerk<<



Pagina's : [1] 2 3 4

24-12-2008, 13:04
Kan dat of knap jedan af??

24-12-2008, 13:05


helemaaaaaaaaaaal niks mis mee
dat zijn pas hard werkende mannen respect!

ik knap af op jonge mannen in uitkering jah! die
nog kerngezond zijn!

24-12-2008, 13:05
Respect voor elke man die werkt, maakt niet uit wat hij doet.

24-12-2008, 13:06
Afknapper tenzij diegene een goede reden heeft waarom die dat is gaan doen, de smoes geld is geld gaat niet op

24-12-2008, 13:06


een dealer noemt zichzelf ook een hard werkende man
helemaaaaaaaal GEEN respect voor

24-12-2008, 13:08
Elke belg zit in een fabriek

24-12-2008, 13:08

Citaat door Friefra:
Elke belg zit in een fabriek



24-12-2008, 13:09
je weet gelijk wie zo'n topic opent , alleen iemand die achter drugsdealers aanzit , en zichzelf hoog voelt en kijken of er nog andere leden zijn die hun ass ook ooooo zoooo hooog de lucht in hebben gegooid

Respect voor elke Hard werkende man die in de halal sector werkt

24-12-2008, 13:10

Citaat door Khataarlijk:
je weet gelijk wie zo'n topic opent , alleen iemand die achter drugsdealers aanzit , en zichzelf hoog voelt en kijken of er nog andere leden zijn die hun ass ook ooooo zoooo hooog de lucht in hebben gegooid

Respect voor elke Hard werkende man die in de halal sector werkt


Amien.

24-12-2008, 13:13
Mijn man heeft vooral in het begin van alles gedaan ( productiewerk etc.! ) ! En daar ben ik supertrots op! Moet er niet aandenken dat ik iemand thuis heb zitten die zichzelf TE goed voelt voor werk!

En als ik dan vertelde dat HIJ productiewerk deed... geloofde niemand mij! !!

24-12-2008, 13:13

Citaat door Khataarlijk:
je weet gelijk wie zo'n topic opent , alleen iemand die achter drugsdealers aanzit , en zichzelf hoog voelt en kijken of er nog andere leden zijn die hun ass ook ooooo zoooo hooog de lucht in hebben gegooid

Respect voor elke Hard werkende man die in de halal sector werkt


helemaal mee eens moge Allah ze daarvoor belonen
alsof zakemannen alles zijn yieg imago van 0

24-12-2008, 13:23
Liever een man die zijn geld op een halal manier verdient in de productie dan een man die via een haraam kanaal aan zijn centen komt...

24-12-2008, 13:24



Citaat door Miss_Magrebia:
Mijn man heeft vooral in het begin van alles gedaan ( productiewerk etc.! ) ! En daar ben ik supertrots op! Moet er niet aandenken dat ik iemand thuis heb zitten die zichzelf TE goed voelt voor werk!

En als ik dan vertelde dat HIJ productiewerk deed... geloofde niemand mij! !!


Mijn man heeft dat ook moeten doormaken. Ik ben blij dat hij heeft doorgezet en vasthoudend is. Ik vond het erg voor hem, maar hij had geen keus. Ik heb liever een man die hardwerkend is, dan iemand die op zijn luie gat zit en wacht op een uitkering. Bovendien.......door wie denken jullie dat die heerlijke tomaten van de albertheijn verpakt worden???? Gelukkig heeft hij nu veel beter werk. De term beter slaat hierbij op "minder zwaar werk" en niet op "minderwaardig werk".

Mohim, elk werk in de halalsector is idd PRIMA WERK! Maar ja, zo denk ik erover. Er zijn er zat die het prima vinden dat hun man in de drugs werken. Alleen maar zodat zijzelf meer te besteden hebben. Ik zou er niet aan moeten denken. Het feit dat je meewerkt aan het in stand houden van verslavingen en andere gruwelijke dingen. Daar komt ook nog eens bij dat je eigen vent zelf ook gevaar loopt! Maar ja, voor die mensen weegt "geld uitgeven" veel zwaarder. Mij niet gezien iig!

24-12-2008, 13:27

Citaat door Medinah_2006:
Afknapper tenzij diegene een goede reden heeft waarom die dat is gaan doen, de smoes geld is geld gaat niet op


Waarom is dat een afknapper? Er is niets sexiers dan een vent die keihard knokt voor zijn gezin. Die er alles aan doet om ervoor te zorgen dat zijn gezin het goed heeft. Sorry, maar een dergelijke vent verdient al mijn respect. Beter dan iemand die de vrouw laat werken, wacht op een uitkering en elke baan veel te min vindt.

24-12-2008, 13:28
Ik trouw er maar met twéé, of hij is een Arts of een Drugsbaron voor de rest hoeve ze 't niet te proberen

Pagina's : [1] 2 3 4