Bekijk volle/desktop versie : waarom denken marokkanen....



Pagina's : [1] 2

07-03-2004, 14:28
Ik vraag me af waarom marokkanen toch altijd denken dat er iets mis is met iemand als diegene niet wil trouwen en geen kinderen wil.
En het lijkt alsof elke marokkaanse meid een relatie wil nou da's dus niet waar, ik ben er een van ik moet niks weten van mannen en al helemaal niet van trouwen wil ook geen kinderen en mn vraag is dus wat is daar mis mee.
Ik vind het zo erg voor die meiden dat als ze 20 worden dat ze moeten trouwen want tja dat hoort volgens het marokkaanse cultuur..nou voor mij is dat dus bullshit!!!
wie herkent dat nog meer ??




ps: ben geen pot hoor.....

07-03-2004, 14:30


Alé isda zo erg? Ik ga ook nie trouwe se
Das toch geen ramp life goes on :melig:

07-03-2004, 14:34
je haalt me de woorden uit mijn mond..

07-03-2004, 14:39
Eh ma eigenlijk éh..Trouwen das een stuk van ons geloof éh?

07-03-2004, 14:45



Citaat:
Origineel gepost door Amritha
Ik vraag me af waarom marokkanen toch altijd denken dat er iets mis is met iemand als diegene niet wil trouwen en geen kinderen wil.
En het lijkt alsof elke marokkaanse meid een relatie wil nou da's dus niet waar, ik ben er een van ik moet niks weten van mannen en al helemaal niet van trouwen wil ook geen kinderen en mn vraag is dus wat is daar mis mee.
Ik vind het zo erg voor die meiden dat als ze 20 worden dat ze moeten trouwen want tja dat hoort volgens het marokkaanse cultuur..nou voor mij is dat dus bullshit!!!
wie herkent dat nog meer ??




ps: ben geen pot hoor.....
Weet je het zeker wat je zegt?
kijk om je heen en vertel me wat je ziet

07-03-2004, 14:55
je trouwt wanneer je het zelf wil en met wie je t wil...
trouwe doe je ni omda t 'o zo normaal' is...

misschien ben je 'o zo tegen' trouwen, mr wie weet als een egte moemin je pad kruist, da je er anders over zult denke...

Tatou.

07-03-2004, 15:08

Citaat:
Origineel gepost door Amritha
Ik vraag me af waarom marokkanen toch altijd denken dat er iets mis is met iemand als diegene niet wil trouwen en geen kinderen wil.
En het lijkt alsof elke marokkaanse meid een relatie wil nou da's dus niet waar, ik ben er een van ik moet niks weten van mannen en al helemaal niet van trouwen wil ook geen kinderen en mn vraag is dus wat is daar mis mee.
Ik vind het zo erg voor die meiden dat als ze 20 worden dat ze moeten trouwen want tja dat hoort volgens het marokkaanse cultuur..nou voor mij is dat dus bullshit!!!
wie herkent dat nog meer ??




ps: ben geen pot hoor.....
Trouwen in de westers wereld is in
Kijk om je heen en lees en je ziet dat overal word gepraat over trouwen en kinderen krijgen
Al die beroemdheden gaan trouwen en kinderen krijgen.
En bij ons Trouwen is geen cultuur maar het is iets Heiligs
Alleen mensen maken een rotzooi van.
Dus luister naar je hart en naar je verstand en let niet op ons achterlijke cultuur.
Maar let wel en lees wat de islam zegt over trouwen.

07-03-2004, 15:17

Citaat:
Origineel gepost door cj_tetuani
Weet je het zeker wat je zegt?
kijk om je heen en vertel me wat je ziet
http://www.internethuwelijk.nl/forum/

07-03-2004, 16:28
Hai CJ en de rest...
ik wilde alleen laten weten dat, dat niet voor iedereen geldt, er zijn voor mij nu eenmaal belangrijkere dingen in het leven.
Maar ik vind het alleen jammer dat marokkanen dat niet kunnen respecteren, er is altijd gezeik erover.
en ja je hebt gelijk een huwelijk WAS iets heiligs het is nu iets heel goedkoops geworden.


ik heb alleen liefde voor allah en voor mn ouders, verders vind ik niemand het waard om liefde aan te geven.

ps: CJ ik ben echt geen pot en ik zou niet eens weten waarom ik om me heen moet kijken..?

07-03-2004, 16:36
[GLOW=skyblue]Meid, trouwen MOET nou eenmaal om ons geloof aftemaken.
Ik kan het best wel begrijpen dat jij niet wilt trouwen, omdat je zeer veel van je ouders en Allah houdt, maar er zijn heel veel Marokkaanse meiden die problemen thuis hebben en zo snel mogelijk het huis uit willen. Het enige manier omdat te doen, zonder dat roddels gaan komen, gaan ze zo snel mogelijk trouwen. [/GLOW]

07-03-2004, 16:38

Citaat:
Origineel gepost door Amritha
Hai CJ en de rest...
ik wilde alleen laten weten dat, dat niet voor iedereen geldt, er zijn voor mij nu eenmaal belangrijkere dingen in het leven.
Maar ik vind het alleen jammer dat marokkanen dat niet kunnen respecteren, er is altijd gezeik erover.
en ja je hebt gelijk een huwelijk WAS iets heiligs het is nu iets heel goedkoops geworden.


ik heb alleen liefde voor allah en voor mn ouders, verders vind ik niemand het waard om liefde aan te geven.

ps: CJ ik ben echt geen pot en ik zou niet eens weten waarom ik om me heen moet kijken..?
Zolang je ouders vinden het goed
Daar heeft er niemand geen enkel recht om met je prive leven te bemoeien
Klopt in de Marokkaanse gemeenschap gaan zich iedereen mee bemoeien je hebt gelijk in
Ik ben niet met jou eens dat je zegt het huwelijk WAS iets heiligs het is nog heiligs wallah geloof me.
Een ding ik zeg niet dat je pot bent, ik heb geen enkel recht om je te beschuldigen van iets die ik niets van weet ik ken je niet dus laat staan je oordelen.
Ik zei kijk om je heen, mijn bedoeling was van kijk in je omgeving en zie hoeveel mensen getrouwd zijn. Zijn ze de meerderheid of niet?

07-03-2004, 16:48
Oke CJ, dan begrijp ik je, zoals ik al eerder zei ieder zn mening hierover en mn ouders hebben helemaal niks te maken met mn leven zolang ik het leid volgens de weg van allah is er niks aan de hand.
Mn ouders zijn niet diegene die zo moeilijk doen maar het is meer de marokkaane maatschappij die zo bekrompen is!
en je hebt gelijk er zijn er zat die wel willen trouwen en die wens ik ook heel veel geluk!

07-03-2004, 16:58



Citaat:
Origineel gepost door Nassimatje
[GLOW=skyblue]Meid, trouwen MOET nou eenmaal om ons geloof aftemaken.
Ik kan het best wel begrijpen dat jij niet wilt trouwen, omdat je zeer veel van je ouders en Allah houdt, maar er zijn heel veel Marokkaanse meiden die problemen thuis hebben en zo snel mogelijk het huis uit willen. Het enige manier omdat te doen, zonder dat roddels gaan komen, gaan ze zo snel mogelijk trouwen. [/GLOW] [/B]
ja da's ook weer zo sommige meiden hebben het inderdaad moeilijk bij hun ouders da's klote, maar daar moet je niet het huwelijk voor gebruiken maar gewoon je problemen oplossen.

Maar ja ik heb misschien makkelijk praten ik heb schatten van ouders.

07-03-2004, 18:09
denk je helemaal niet aan trouwen en mannen of denk je alleen op dit niet aan trouwen.


ps: ben je echt geen pot

07-03-2004, 18:15

Citaat:
Origineel gepost door Amritha
Ik vraag me af waarom marokkanen toch altijd denken dat er iets mis is met iemand als diegene niet wil trouwen en geen kinderen wil.
En het lijkt alsof elke marokkaanse meid een relatie wil nou da's dus niet waar, ik ben er een van ik moet niks weten van mannen en al helemaal niet van trouwen wil ook geen kinderen en mn vraag is dus wat is daar mis mee.
Ik vind het zo erg voor die meiden dat als ze 20 worden dat ze moeten trouwen want tja dat hoort volgens het marokkaanse cultuur..nou voor mij is dat dus bullshit!!!
wie herkent dat nog meer ??




ps: ben geen pot hoor.....
je hebt dezelfde gedachte als mij...





















toen ik in de kleuters zat

Pagina's : [1] 2