Bekijk volle/desktop versie : de middel PREDNISON

07-03-2004, 14:19
Hallo.....

Zijn hier onder ons mensen die prednison gebruiken..?
Zo ja hoe ervaar je de bijwerkingen?

Alvast bedankt!!

15-04-2005, 23:21

hoi schat,ik vraag me af waarvoor je het gebruikt.het werkt echt heel goed tegen vanalles,maar de bijwerkingen zijn niet mis!!!!! 1grote bijwerking is dat je er echt heeeeeeel dik van wordt............als je meer wil weten,ik kan wel aan een bijsluiter komen als je wil(mijn moeder slikt het al jaren,en dat is geen pretje) groetjes latifa......

16-04-2005, 00:11
Mijn moeder heeft het geslikt ( helaas is ze 2 maanden geleden overleden).
Ze werd er niet dik van, maar het tastte haar smaak aan, alles smaakte hetzelfde zei ze en haar urine ging heel sterk ruiken.
Denk dat de "bijverschijnselen" bij iedereen anders zijn en ook afhangen van de dosering.

16-04-2005, 00:14

Citaat door Braezy:
Ze werd er niet dik van, maar het tastte haar smaak aan, alles smaakte hetzelfde zei ze en haar urine ging heel sterk ruiken.
Denk dat de "bijverschijnselen" bij iedereen anders zijn en ook afhangen van de dosering.
Oh meid toch, allah ie rhemha! Sterkte!!

16-04-2005, 01:17

Een meisje die ik ken slikte het ook en ze werd er heeel dik van...ze kreeg een heel opgezwollen gezicht enzo...

16-04-2005, 11:10
Prednison is een middel wat je voorgeschreven krijgt door een arts. Vraag hem/haar naar de bijwerkingen.

18-04-2005, 23:32

Citaat door Braezy:
sorry van je moeder lieve schat,wat zal het zwaar zijn voor jou en je familie!!!!!!!!!!!ik wens je veel sterkte.mijn moeder is ook al jaren zwaar ziek en ik hoop toch dat ze nog een tijdje blijft leven,ik kan me geen leven voorstellen zonder moeder!!!!!!!ik heb nl.ook geen zusters waar ik op terug kan vallen.ikhoop dat jij die wel hebt!!!!!!veel sterkte en denk vooral aan alle goede dingen die ze voor je heeft gedaan!!!!!! groetjes latifa

19-04-2005, 09:36
ik heb prednison voor ongeveer 3 jaar geslikt, de bijwerkingen waren erg vervelend en divers voor verdere toelichting moet je mij pm. en ..dit hangt natuurlijk af van de hoeveelheid dosering. hoe minder je slikt hoe minder de bijwerkingen zijn..

succes.