Bekijk volle/desktop versie : Lees en huil mee!



Pagina's : [1] 2

22-10-2002, 19:13

Citaat door xMarocxAmira:
salamoe3alaikoem


Ik wil even iets meedelen.
Zoals we horen moeten meisjes van deze tijd zeer voorzichtig
zijn.
En ik zal u meteen een waargebeurt verhaal vertellen:

Op een dag stond een bende jongens op straat.
Allemaal verzameld en niets te doen,dus ze hebben een plan gezocht om iets te gaan uitspoken.
Ze zagen een meisje voorbij stappen en gingen ernaar toe.
De jongens gooiden een zak over haar hoofd zodanig ze hen niet zou zien ,en zij haar niet.Waarschijnlijk dachten ze:alles is ok.
Ze brachten het meisje naar een garage en hebben haar verkracht .Eerst de eerste,dan de tweede,dan de derde,dan de vierde,dan de vijfde.
En toen de vijfde gedaan was ,wou hij eens zien hoe het meisje eruit ziet.
Hij nam de zak omheen haar gezicht weg,
en wat bleek dat het zijn ZUSJE was!!!!!!

Een paar dagen na het ongeval kon het meisje niet meer samenleven met haar broer en heeft ze zelfmoord gepleegd.

dat ene meisje zal waarschijnlijk niet de enige zijn die zoiets heeft meegemaakt.
voor alle andere slachtoffers,denk eraan,ALLAHOE AKBAR!!!!
.

22-10-2002, 19:17


wajo erggggggggggggggggggggggggggggggg miskina voor zou het hel zijn geweest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tfoeeeeeeeeeeeeeeeeeee hoe sommige jongens zijn denken alleen aan hun lusten!!!!!
terwijl je gelijkertijd iemands leven verwoest en het was nog zijn zusje!

liefs Sarah

22-10-2002, 19:26
SjoNge JoNGe.. wat er allemaal wel niet gebeurt.. AHH vieze mannetjes DENK EEN X NAAA!! Als dit egt waar is kleef ik zeer met de moeder en familie mee...


BoeZzATjEs LoUbIaaa

22-10-2002, 19:27
OOOh my god waar gaat dit allemaal heen...
aaaaaaaaaaah gewoon je zusje verkrachten....
sorry maar dat gaat gewoon echt te ver...
a3oedoe billah mine shitan i razjiem....

22-10-2002, 19:31


dit verhaal heb ik eerder gehoord

22-10-2002, 19:36
ME TO...

Maar ik dahct dat HIJ zelfmoord had gepleegd...

22-10-2002, 22:00
maisa zo heb ik het ook gehoord, eerst zijn vrienden vervolgens zijn zusje en toen heeft hij zelfmoord gepleegt

22-10-2002, 22:07
wow,
hier heb ik echt geen worden voor.

22-10-2002, 22:35
ja ik heb dat ook gehoort dat het in duitsland bij een turks gezin was gebeurt.....???maar het is wel erg hoor!!!

22-10-2002, 23:09
HEEEEEEE DAT IS MIJN VERHAAL!!! TWEE LICHTBLAUWE OGEN VERANDERDE MIJN LEVEN COMPLEET!! NOU ZEG!! DIEFFFF

23-10-2002, 23:22
angel 18 maar dan moet je wel verder gaan mat je verhaal ik wacht nu al weken op vervolg waarom gan je niet verder met 3 lichtblauwe ogen veranderde mijn leven compleet?

liefs sarah

24-10-2002, 14:57
ik had ook zoiets gehoord alleen dan was het zo dat het in brussel was en dat eerst het meisje zich van een gebouw heeft laten vallen en dat haar broer haar was gevolgd

24-10-2002, 17:19


waajaaaaw,zo errug, ik was inderdaad benieuwd naaar de reactie van haar broer, zichzelf doodgeschoten,maar wat raaar, hij was de laatste en toch wilde hij weten wie dat was,misschien voelde hij dat aan,errug.
Nou die bestaan dus niet meer, maar goed. ZUlke jongens moeten uitkijken en hoop dat dit een les voor de rest van de mannen is,

gegroet,meeee

25-10-2002, 10:53
hoi schat ik vind het echt heel erg !!!!!!!!!!!!!!!
maar schrijf nog een verhaal je kan het goed

alah ou akbar

01-11-2002, 21:01

Citaat:
Origineel gepost door rizlane18
ja ik heb dat ook gehoort dat het in duitsland bij een turks gezin was gebeurt.....???maar het is wel erg hoor!!!
het is ook in duitsland gebeurt... en t meisje wou na een avondje stappen naar huis tot 2 jongens haar pakte en een zak over de hoofd deden en haar daarna verkrachte.. en de 2 jongns waren de vriend van t meisje haar broer... die had gehoord van zijn 2 vrienden dat ze een meisje hadden en hij kwam dus... deedt ook zijn kwakje en trok daarna de zak van haar hoofd zag dat t zijn zusje was... schoot haar dood en daarna zich zelf.....( dit was een turks gezin) zo is t verhaal verteld op de duitse en turkse tv....



groetjes

Pagina's : [1] 2