Bekijk volle/desktop versie : Vijf islamisten in VS veroordeeld



Pagina's : [1] 2 3 4

23-12-2008, 18:38
Vijf islamisten in VS veroordeeld

Een rechtbank in New Jersey heeft vijf islamisten veroordeeld voor het beramen van een terreuraanslag op een Amerikaanse basis.

Zie filmpje

Bron

23-12-2008, 22:28


Islamisten = Terroristen?

23-12-2008, 22:50
had ook niets anders verwacht van die zionisten

23-12-2008, 23:02

Citaat door soldier_of_alla:
had ook niets anders verwacht van die zionisten

De groot inquisiteurs van allah dienen ten alle tijden bestreden te worden en een zware veroordeling te krijgen.
En al helemaal idioten die zich de nick soldier_of_alla aanmeten.

23-12-2008, 23:06



Citaat door Laszlo:
De groot inquisiteurs van allah dienen ten alle tijden bestreden te worden en een zware veroordeling te krijgen.
En al helemaal idioten die zich de nick soldier_of_alla aanmeten.


En al die gore pedofielen en verkrachters hier in Nederland dan?

23-12-2008, 23:10

Citaat door Laszlo:
De groot inquisiteurs van allah dienen ten alle tijden bestreden te worden en een zware veroordeling te krijgen.
En al helemaal idioten die zich de nick soldier_of_alla aanmeten.



kop dicht ouwe . nu ga je te ver. hoe ver denk je ?


mister piza,

23-12-2008, 23:10

Citaat door Laszlo:
De groot inquisiteurs van allah dienen ten alle tijden bestreden te worden en een zware veroordeling te krijgen.
En al helemaal idioten die zich de nick soldier_of_alla aanmeten.



reageer inhoudelijk of reageer niet, zoooo 2003 om nog over mijn nick te zeiken

23-12-2008, 23:11

Citaat door Amoera.:
En al die gore pedofielen en verkrachters hier in Nederland?

Ik denk altijd maar zo: In Holland zijn verkrachting en pedofilie zwaar verboden. In de sharia, de goddelijke wetgeving van de islamieten is het toegestaan.

23-12-2008, 23:15

Citaat door Laszlo:
Ik denk altijd maar zo: In Holland zijn verkrachting en pedofilie zwaar verboden. In de sharia, de goddelijke wetgeving van de islamieten is het toegestaan.



prima als je er zelf in trapt

van een minkukel zoals jij verwacht ik ook niet meer hoor

23-12-2008, 23:15

Citaat door Laszlo:
Ik denk altijd maar zo: In Holland zijn verkrachting en pedofilie zwaar verboden. In de sharia, de goddelijke wetgeving van de islamieten is het toegestaan.


Ik denk altijd maar zo: Er zijn genoeg achterlijke en onwetende dwazen op deze wereld.

23-12-2008, 23:15

Citaat door soldier_of_alla:
reageer inhoudelijk of reageer niet, zoooo 2003 om nog over mijn nick te zeiken

Okay dan, ik vind jou nick soooow anno 571 n. Chr. Kun je echt geen betere verzinnen?

23-12-2008, 23:16

Citaat door Laszlo:
Okay dan, ik vind jou nick soooow anno 571 n. Chr. Kun je echt geen betere verzinnen?



Ga je toch weer kinderachtig lopen doen, waar ben je bang voor knul?

23-12-2008, 23:18



Citaat door Amoera.:
Ik denk altijd maar zo: Er zijn genoeg achterlijke en onwetende dwazen op deze wereld.

Dus je vindt samen met mij dat de sharia door achterlijke en onwetende dwazen is verzonnen? Pedofilie en verkrachting zijn toegestaan binnen de sharia. Dus je moet het wel met me eens zijn.

23-12-2008, 23:19

Citaat door Laszlo:
Okay dan, ik vind jou nick soooow anno 571 n. Chr. Kun je echt geen betere verzinnen?


Wat ben jij toch een stoere pik achter je beeldschermpje.

23-12-2008, 23:20

Citaat door Laszlo:
Dus je vindt samen met mij dat de sharia door achterlijke en onwetende dwazen is verzonnen? Pedofilie en verkrachting zijn toegestaan binnen de sharia. Dus je moet het wel met me eens zijn.



wat een mop, ik kom niet meer bij van het lachen


Pagina's : [1] 2 3 4