Bekijk volle/desktop versie : hoe henna zetten?



23-12-2008, 18:23
Hey meisjes, heeft er iemand tips om henna te zetten? Ik zou graag zelf mijn kaarsen willen versieren met henna, maar ik weet dus niet hoe ik de henna moet mengen? Is dat enkel met hennapoeder en water? Of doen jullie er ook nog iets anders bij?
Welke spuit gebruiken jullie?
Alle tips zijn welkom!

23-12-2008, 18:41


Voor henna op kaarsen, doet het mengsel er niet zo veel toe lieverd. Je kan dan dus gewoon henna met water mengen.

Als het aankomt op henna dat in een bepaalde kleur moet resulteren, is er wel sprake van een goed mengsel, met daarin verscheidene producten verwerkt.

23-12-2008, 18:44

Citaat door Niemand__:
Voor henna op kaarsen, doet het mengsel er niet zo veel toe lieverd. Je kan dan dus gewoon henna met water mengen.

Als het aankomt op henna dat in een bepaalde kleur moet resulteren, is er wel sprake van een goed mengsel, met daarin verscheidene producten verwerkt.



Ah oke, bedankt voor je informatie, weet je misschien waar ik een spuit kan kopen of zo een spuitzak? Of eender wat, als je er maar henna mee kan zetten?

23-12-2008, 18:51
Van marokko Maar je kan bij die paki winkeltjes in antwerpen ook zo henna in tube kopen. Is van indie of pakistan, kost 1 euro of 1 euro 50. Is echt handig, heb je geen gedoe met mengsel of spuiten.

23-12-2008, 18:57



Citaat door princess87:
Van marokko Maar je kan bij die paki winkeltjes in antwerpen ook zo henna in tube kopen. Is van indie of pakistan, kost 1 euro of 1 euro 50. Is echt handig, heb je geen gedoe met mengsel of spuiten.


Ah meen je dat? waar kun je dat juist kopen? In een nachtwinkel ook?

23-12-2008, 19:45
Een zakje maken is heel makkelijk. Hier kan je zien hoe je dat moet doen. http://www.hennapage.com/henna/how/applymylar.html
http://www.hennapage.com/henna/how/applymylar2.html
Ik zou ook een beetje suiker in je mengsel doen, zodat hij goed op de kaarsen blijft plakken.
Groetjes
Najet

24-12-2008, 11:13
hartelijk dank allemaal voor jullie tips. seg najet, vanwaar koop je die plastieken driehoekjes.

24-12-2008, 12:56

Citaat door imanexxx:
hartelijk dank allemaal voor jullie tips. seg najet, vanwaar koop je die plastieken driehoekjes.


Je knipt dat uit metal inpakpapier. Je kan dat nu heel gemakkelijk vinden met de kerst en nieuwjaarperiode. In wibra en zeeman zijn ze uiteraard het goedkoopste Dus kan je nu best een voorraad aanschaffen als je dat vaak nodig hebt.
Groetjes

24-12-2008, 15:32

Citaat door Najetteke:
Je knipt dat uit metal inpakpapier. Je kan dat nu heel gemakkelijk vinden met de kerst en nieuwjaarperiode. In wibra en zeeman zijn ze uiteraard het goedkoopste Dus kan je nu best een voorraad aanschaffen als je dat vaak nodig hebt.
Groetjes


you're an angel
ik ga eens beginnen rondzoeken :

24-12-2008, 22:11

Citaat door imanexxx:
Ah meen je dat? waar kun je dat juist kopen? In een nachtwinkel ook?


Nachtwinkel weet ik niet zometeen, maar ken je zo die paki winkels in offerandestraat? Die verkopen ook khol enz ( beetje alle rommel door elkaar) daar moet je eens zien. En mss bij de marokkaan in handelstraat, zo die winkeletjes achtig.

24-12-2008, 23:53

Citaat door imanexxx:
you're an angel
ik ga eens beginnen rondzoeken :


25-12-2008, 11:18

Citaat door princess87:
Nachtwinkel weet ik niet zometeen, maar ken je zo die paki winkels in offerandestraat? Die verkopen ook khol enz ( beetje alle rommel door elkaar) daar moet je eens zien. En mss bij de marokkaan in handelstraat, zo die winkeletjes achtig.


ik weet wat je bedoelt, ik ga eens in de offerandestraat kijken. daar zullen ze wel goedkoop zijn bedankt he