Bekijk volle/desktop versie : Hebben mensen nou echt geen gevoel, zie dit AUB!



Pagina's : [1] 2

23-12-2008, 18:22
Assalamoe alaikom,

Ik was op zoek naar een hadith en toen kwam ik terecht op youtube.com
Ik klikte op een filmpje om het te zien, omdat er misdaad op stond.. Naja dus
ik openen en ik kijken. En serieus ik dacht ze gaan het kindje wassen ofzo,,
omdat het kindje er dood uitzag,, dat dacht ik echt.. Maar soubhana allah wat ik zag
was verschrikkelijk.. Een dood kindje gewikkeld in doeken.. Ze legde haar op een tafeltje
en toen zag ik pas dat ik ongelijk had, wat ze deden ze opende het buikje met een mes of
schaar of weet ik veel wat.. Ik dacht dit is iets profesioneels.. dus ik verder kijken.
Was het buikje helemaal open,, bleek dat ze in dat kindje dus drugs smokkelen ofzo.
En echt wallah toen ik het zag,, ik kreeg echt tranen. Hebben mensen geen gevoel meer..
Denken ze alles te kunnen doen,, alles te kunnen verbergen, terwijl er voor Alah niets
valt te verbergen. Ik werd zo kwaad.. en nog wel met een dood kindje,, die juist een rust
moet vinden in haar graf. Een kindje die kan genieten van het de mooie paradijs.
Maar neej zei moet drugs smokkelen?? Zij krijgt geen mooi plekje
in een graf bij allah ,, Moet dit kind lang leve de lol zijn voor drugssmokkelaars.
Moet dit kind zo eewig blijven.. Nu denken jullie wel,, ze is al dood ze voelt toch niks meer.. Maar
houd je gedachte er wel bij, na je "dood" keert je ziel weer terug naar zijn werkelijke lichaam, dit
hebbben wij weliswaar niet door, maar het kind voelt alles. Het kind moet lijden
voor de daden die deze mensen plegen..
waarom heeft men tegenwoordig geen gevoel meer. Waarom kan men niet zijn hersens gebruiken.
Waarom hebben deze mensen geen gevoel,, hoe zouden zij het vinden dat dit ooit zou gebeuren bij
hen eigen kinderen,, ya rabb alleen bij de gedachte al.. Dit kan echt niet,, het is echt ongelooflijk wat deze
mensen hebben gedaan, moge allah hen toch vergeven en hen naar het goede pad leiden incha allah..

Bij deze mijn betoog,, excuses voor dit ellenlange bericht,, dit alleen voor de mensen die het filpmje neit willen zien.
maar ik moest en zou mijn gevoelens kwijt raken aan iemand,, aan jullie..

Moge allah ons behoeden voor het gedrag van zulke mensen en ons behoeden van de Satan incha allah!

zie hier het filpmje>>> http://www.youtube.com/watch?v=AyAK2Aqg8k4&feature=related

23-12-2008, 18:25


Ik ga niet klikken, want daar kan ik dus niet tegen.

Allah ziet alles.

23-12-2008, 18:30
Ja ik weet, ik denk ik zeg wel, want ja vooral wij meiden zijn erg nieuwsgierig!

maar echt erg Subhna Allah

23-12-2008, 18:30
heeft de baby het overleeft?

23-12-2008, 18:31



Citaat door PrinceAladin:
heeft de baby het overleeft?



Nee. Want hij of zij is dood.

23-12-2008, 18:31
Zal wel nep zijn. Alles riekt naar een imitatie filmpje.
-de kwaliteit van het filmpje
-het feit dat youtube een dergelijk filmpje laat staan (die worden meestal gelijk verwijdert als ze orgineel zijn.
-de repen drugs (alsof drugs in repen gewikkeld worden)

23-12-2008, 18:35
omg wat erg ik weet niet wat ik moet zeggen, wat er in me hoofd rond dwarreld over die klootakken die dat deden zijn allemaal vuile woorden vieze vuile smeerlappen

23-12-2008, 18:36




Ik heb en stukje gezien ik kon het verder niet afkijken, kan daar niet tegen...
maar wat is er dan precies gebeurd snap 't niet helemaal?:P

23-12-2008, 18:36

Citaat door Faicell:
Zal wel nep zijn. Alles riekt naar een imitatie filmpje.
-de kwaliteit van het filmpje
-het feit dat youtube een dergelijk filmpje laat staan (die worden meestal gelijk verwijdert als ze orgineel zijn.
-de repen drugs (alsof drugs in repen gewikkeld worden)



Alhoe a3lam , het kan ook echt zijn?


Maar jij kan dus niet geloven dat dit daadwerkelijk gebeurt..

Ik hoop voor die baby dat je gelijk hebt,alleen daar twijfel ik zeer zeker aan,,

23-12-2008, 18:36

Citaat door ananya2:
omg wat erg ik weet niet wat ik moet zeggen, wat er in me hoofd rond dwarreld over die klootakken die dat deden zijn allemaal vuile woorden vieze vuile smeerlappen




Ja dat had ik ook.

23-12-2008, 18:37

Citaat door Faicell:
Zal wel nep zijn. Alles riekt naar een imitatie filmpje.
-de kwaliteit van het filmpje
-het feit dat youtube een dergelijk filmpje laat staan (die worden meestal gelijk verwijdert als ze orgineel zijn.
-de repen drugs (alsof drugs in repen gewikkeld worden)



tuurlijk kan drugs in repen worden gemaak

en zoiets gebeurt vaak hoor

23-12-2008, 18:37
Ik durft niet te kijken. Ik weet haast zeker dat ik dan ga huilen.

23-12-2008, 18:38



Citaat door Menselijk:
Ja dat had ik ook.

echt vreselijk wollah tfoe

23-12-2008, 18:39

Citaat door PrinceAladin:
tuurlijk kan drugs in repen worden gemaak

en zoiets gebeurt vaak hoor



Ja volgens mij ook. Ik heb zoveel dingen gehoord en die ik niet geloofde., dat ik dit ook wel moet geloven.

De wereld is echt pff..

23-12-2008, 18:39
ik heb het gekeken en kheb echt spyt omgggg

Pagina's : [1] 2