Bekijk volle/desktop versie : hehe eindelijk iemand die het zegt!!



Pagina's : [1] 2

23-12-2008, 10:22
hij is goed maar niet de beste speler!!

Mourinho: "Ronaldo is absoluut niet de beste"

Volgens Internazionale-trainer Jose Mourinho is Cristiano Ronaldo niet geheel terecht de winnaar van de Gouden Bal. De oefenmeester vindt dat de Zweed Zlatan Ibrahimovic gekroond had moeten worden tot beste voetballer.

"Ronaldo is een goede speler", zegt Mourinho in gesprek met de BBC. "Maar zeker niet de beste speler. Hij heeft de gouden bal gewonnen omdat zijn team de Champions League en de Premier League heeft gewonnen. Maar, voor mij, is Ibrahimovic de beste."

De Portugees noemt zijn landgenoot, die dit weekend de Wereldbeker voor clubteams wist te winnen, niet eens in de top drie. "Als ik denk aan hoe een speler moet zijn, dan komen Kaka, Ibrahimovic en Lionel Messi in me op. Messi is echt geweldig, en in twee of drie jaar wint hij de verkiezing."

23-12-2008, 10:23


over ibrahimovic die is gewoon dodelijk maar het is raar omdat mourinho zijn coach is!!??

23-12-2008, 10:32
Ik vind dat Messi het eigenlijk moest krijgen.

23-12-2008, 11:40
Vorig jaar was C.Ronaldo gewoon de beste klaar!

23-12-2008, 12:00


Dit jaar is C. Ronaldo niet de beste

23-12-2008, 12:02
Echt een zamel is c. ronaldo. hij epileert zijn wenkbrauwen man tfoe. ik snap niet waarom meisjes hem echt lekker vinden,terwijl hij ook nog een huilende jochie is.

23-12-2008, 12:02
c. ronaldo is niks man

23-12-2008, 12:03

Citaat door El_Jeblia:
Ik vind dat Messi het eigenlijk moest krijgen.



Mesii ? neej man, hij is wel goed ,maar totaal niet de beste!
zoo zoo ze3ma jij kijkt ook voetbal meiske

23-12-2008, 12:04

Citaat door casanova_boy:
Dit jaar is C. Ronaldo niet de beste


Tjaah dit seizoen is dan ook nog niet afgelopen he .


Nee maar serieus, vorig jaar was het wel duidelijk. Messi speelde vorig jaar sterk, zonder hem zou barcelona het echt slecht hebben gedaan. Maar vorig jaar was CR7 gewoon ongelooflijk.....


Wie dit jaar m wint, zien we wel

24-12-2008, 13:54

Citaat door casanova_boy:
Mesii ? neej man, hij is wel goed ,maar totaal niet de beste!
zoo zoo ze3ma jij kijkt ook voetbal meiske



Nou echt wel hoor, Messi is top.

24-12-2008, 13:56

Citaat door darkeb4life:
hij is goed maar niet de beste speler!!

Mourinho: "Ronaldo is absoluut niet de beste"

Volgens Internazionale-trainer Jose Mourinho is Cristiano Ronaldo niet geheel terecht de winnaar van de Gouden Bal. De oefenmeester vindt dat de Zweed Zlatan Ibrahimovic gekroond had moeten worden tot beste voetballer.

"Ronaldo is een goede speler", zegt Mourinho in gesprek met de BBC. "Maar zeker niet de beste speler. Hij heeft de gouden bal gewonnen omdat zijn team de Champions League en de Premier League heeft gewonnen. Maar, voor mij, is Ibrahimovic de beste."

De Portugees noemt zijn landgenoot, die dit weekend de Wereldbeker voor clubteams wist te winnen, niet eens in de top drie. "Als ik denk aan hoe een speler moet zijn, dan komen Kaka, Ibrahimovic en Lionel Messi in me op. Messi is echt geweldig, en in twee of drie jaar wint hij de verkiezing."


Mourinho roept elke dag wel wat die kapsones hond. Ik mag hem totaal niet. Toen ronaldinho chelsea had geslacht zei hij ook onterechte dingen over hem en barcelona. Het is altijd de speler die uitblinkt in een seizoen heeft hij wel weer wat kritiek op te uiten omdat die speler niet in zijn team zit. Die man moet zichzelf begraven met zijn anti voetbal.

24-12-2008, 16:32

Citaat door Barca4Ever10:
Mourinho roept elke dag wel wat die kapsones hond. Ik mag hem totaal niet. Toen ronaldinho chelsea had geslacht zei hij ook onterechte dingen over hem en barcelona. Het is altijd de speler die uitblinkt in een seizoen heeft hij wel weer wat kritiek op te uiten omdat die speler niet in zijn team zit. Die man moet zichzelf begraven met zijn anti voetbal.

José Mourinho weet wat hij zegt,Ronaldo is meer iemand die voor solo's gaat en dan ben je verkeerd als voetballer.

24-12-2008, 20:14



Citaat door Iharressen:
José Mourinho weet wat hij zegt,Ronaldo is meer iemand die voor solo's gaat en dan ben je verkeerd als voetballer.


Laten we maar niet de assisten optellen die hij gegeven heeft vorig seizoen.
Want ibra speelt de bal altijd af. Ibra krijgt de bal en knalt em vanaf 30m in plaats van te steken op een speler. Hoezo weet mourinho wat ie zegt?

24-12-2008, 20:19
Bekijk deze video mensen CR7 op zijn best klik op hoog kwaliteit bekijken.
Dit is wel seizoen 2008/2009 dus deze tijd


24-12-2008, 20:42

Citaat door darkeb4life:
hij is goed maar niet de beste speler!!

Mourinho: "Ronaldo is absoluut niet de beste"

Volgens Internazionale-trainer Jose Mourinho is Cristiano Ronaldo niet geheel terecht de winnaar van de Gouden Bal. De oefenmeester vindt dat de Zweed Zlatan Ibrahimovic gekroond had moeten worden tot beste voetballer.

"Ronaldo is een goede speler", zegt Mourinho in gesprek met de BBC. "Maar zeker niet de beste speler. Hij heeft de gouden bal gewonnen omdat zijn team de Champions League en de Premier League heeft gewonnen. Maar, voor mij, is Ibrahimovic de beste."

De Portugees noemt zijn landgenoot, die dit weekend de Wereldbeker voor clubteams wist te winnen, niet eens in de top drie. "Als ik denk aan hoe een speler moet zijn, dan komen Kaka, Ibrahimovic en Lionel Messi in me op. Messi is echt geweldig, en in twee of drie jaar wint hij de verkiezing."


C. Ronaldo is zeker een goeie!! geen twijfel over mogelijk.. maar de beste? I don't know.. Zijn naam word wel altijd geroepen, maar ik vind Kaka echt een topspeler!

Pagina's : [1] 2