Bekijk volle/desktop versie : Grenzeloos verliefd??



Pagina's : [1] 2

22-12-2008, 23:39

Zou jij , als je iemand zo erg wilt, ook naar diegene toe verhuizen?

bijvoorbeeld: je ontmoet een hele leuke jongen /een heel leuk meisje in marokko of ergens anders maar blijkt dat diegene in Parijs woont? zou je naar parijs toe verhuizen om met diegene samen je leven te delen?
(parijs is maar een simpel voorbeeld)


23-12-2008, 16:17


xniiemand van jullie zou dus ooit grenzeloos verliefd willen/kunnen worden??

23-12-2008, 16:23
Tuurlijk. Maar zo ben ik altijd, ook al duurt het lang en zitten er grote afstanden tussen ons. Zal ik altijd voor diegene vechten.

23-12-2008, 16:24
Hij komt maar lekker naar Nederland toe.

23-12-2008, 16:25


Ik denk dat als ik echt heeeeeeel erg veel van hem hou en dat ik weet dat hij gewoon de man is dan zou ik wel naar hem toe gaan mits hij een betere baan heeft dan ok. Anders zou ik hem vragen naar mij te komen.

23-12-2008, 16:26

Citaat door MaghrabiaOujdia:
uhu klopt.



Als je van avontuur houd, vind je dat alleen maar beter

23-12-2008, 16:28
Just any reason to get the hell out of this fokkin' piece a shit hole called country

23-12-2008, 16:28
ja ik hou wel van avontuur ,, en ik zou in parijs kunnen wonen als ik zou willen, zo n jongen uit parijs wil om mijn hand komen vragen , en parijs is ook echt een droom stad voor mij , maar tis echt moeilijker dan je denkt , alles hier achterlaten voor hem , en stel dat het laystar niet lukt, alles voor niets geweest...

23-12-2008, 16:29

Citaat door MaghrabiaOujdia:

Zou jij , als je iemand zo erg wilt, ook naar diegene toe verhuizen?

bijvoorbeeld: je ontmoet een hele leuke jongen /een heel leuk meisje in marokko of ergens anders maar blijkt dat diegene in Parijs woont? zou je naar parijs toe verhuizen om met diegene samen je leven te delen?
(parijs is maar een simpel voorbeeld)



We moeten er een toekomst kunnen opbouwen.

23-12-2008, 16:31

Citaat door MaghrabiaOujdia:
ja ik hou wel van avontuur ,, en ik zou in parijs kunnen wonen als ik zou willen, zo n jongen uit parijs wil om mijn hand komen vragen , en parijs is ook echt een droom stad voor mij , maar tis echt moeilijker dan je denkt , alles hier achterlaten voor hem , en stel dat het laystar niet lukt, alles voor niets geweest...



Niets is voor niets geweest. Je moet je hart volgen , natuurlijk met je verstand. Maar die dingen zijn niks waard, vergeleken met wat je SAMEN kunt opbouwen. En ja je kunt zo aan het werk daar, als je de juiste diploma´s bezit, daar moet je nu juist op jonge leeftijd voor vechten.

23-12-2008, 16:36

Citaat door MaghrabiaOujdia:
ja ik hou wel van avontuur ,, en ik zou in parijs kunnen wonen als ik zou willen, zo n jongen uit parijs wil om mijn hand komen vragen , en parijs is ook echt een droom stad voor mij , maar tis echt moeilijker dan je denkt , alles hier achterlaten voor hem , en stel dat het laystar niet lukt, alles voor niets geweest...


het is nooit voor niets geweesd, Want als we wiaten wat we allemaal tegemoet kwamen in het leven dan namen we een paar beslissingen niet in onze leven. Je weet iets pas zeker als je het hebt gedaan enachteraf kom je er dan achter of het waad was ja of nee. ZO gaat het eenmaal in het leven. Dus meid als jij bijna zeker weet dat je gelukkig kan worden met deze jongen moet je het doen. Want geloof me je kan achteraf echt heeeeel erg veel SPIJT hebben als je het op zijn minst niet hebt geprobeerd hebt. Geloof me. Volg je hart

23-12-2008, 16:36

Citaat door Menselijk:
Niets is voor niets geweest. Je moet je hart volgen , natuurlijk met je verstand. Maar die dingen zijn niks waard, vergeleken met wat je SAMEN kunt opbouwen. En ja je kunt zo aan het werk daar, als je de juiste diploma´s bezit, daar moet je nu juist op jonge leeftijd voor vechten.



ja, ben echt zwaar aan t twijfelen , ik wil het eigenlijk liever niet hoor. ook al is dit een kutlandje het is toch zo vertrouwd

23-12-2008, 16:38



Citaat door beertje86:
het is nooit voor niets geweesd, Want als we wiaten wat we allemaal tegemoet kwamen in het leven dan namen we een paar beslissingen niet in onze leven. Je weet iets pas zeker als je het hebt gedaan enachteraf kom je er dan achter of het waad was ja of nee. ZO gaat het eenmaal in het leven. Dus meid als jij bijna zeker weet dat je gelukkig kan worden met deze jongen moet je het doen. Want geloof me je kan achteraf echt heeeeel erg veel SPIJT hebben als je het op zijn minst niet hebt geprobeerd hebt. Geloof me. Volg je hart



Dankjewel,, voel me stuk zekerder... ik weet nog niet zeker of hij het wel waard s .. ik geef het nog een beetje de tijd... ik ken hem ook nog niet zo goed..

23-12-2008, 16:45

Citaat door MaghrabiaOujdia:
Dankjewel,, voel me stuk zekerder... ik weet nog niet zeker of hij het wel waard s .. ik geef het nog een beetje de tijd... ik ken hem ook nog niet zo goed..
.

Geen dank meid. Doe lekker rustig aan neem de tijd om hem te leren kennen. Kijk hoe hij denkt over het leven en hoe hij er zelf voor staat. Leer zijn karakter kennen en kijk dan of het met die van jou past. En dan zal ALLAH swt je helpen met je beslissing.

23-12-2008, 16:48

Citaat door MaghrabiaOujdia:
ja, ben echt zwaar aan t twijfelen , ik wil het eigenlijk liever niet hoor. ook al is dit een kutlandje het is toch zo vertrouwd



Ik wel. Als ik zie hoeveel voordelen ik in andere landen zou kunnen hebben,dan was ik allang gegaan, rennend zelfs.

Pagina's : [1] 2