Bekijk volle/desktop versie : kijk natoinal geography!!!!



22-12-2008, 22:48
kijken allemaal.. gaat over de koran

22-12-2008, 23:06


waar is het ...? en hoe laat komt het...? is het een programma op tv ..?
Ma3asalama,
.............

22-12-2008, 23:11
Ze zeggen dat de koran eigenhandig geschreven is.

22-12-2008, 23:13

Citaat door tak_tak_zitoena:
waar is het ...? en hoe laat komt het...? is het een programma op tv ..?
Ma3asalama,
.............



het is op tv op national geographic channel..het begon al om half 10 tot half 12 geloof ik..

22-12-2008, 23:14


sorry kijk nu!!!!

22-12-2008, 23:21
vanacht om 1 uur is weer herhaling

22-12-2008, 23:28
ooh wat goed!!

22-12-2008, 23:29
Nu begrijk ik die sheijtien (eigenlijk niet!) maar meer wat ze doen?

22-12-2008, 23:29
is er miss een link waar in je die herhaling kan bekijken want ik kan niet blijven tot 1 uur. moet 6 uur op werk zijn

alvast bedankt
M3a Salam

22-12-2008, 23:29

Citaat door Dina-87:
Ze zeggen dat de koran eigenhandig geschreven is.

dat is wat de joden hebben geprobeerd

22-12-2008, 23:31
Bismillah

Een gevaarlijk programma, maar het is gewoon duidelijk dat NG kijkcijfers nastreeft en daardoor creëert ze een betere speelveld voor muslims-critici en islamofoben.

Het programma creëert ook een gevaarlijke politieke overtuiging of beter gezegd een ergere imperialistische mentaliteit waardoor sommige westerlingen r gaan denken dat de oorlog bijvoorbeeld tegen een olieland als Irak (+1 miljoen slachtoffers van de burgers) een goede beslissing is geweest.

Wat betreft de informatie die daarin is voortgekomen over de verschillen tussen soefi, suni en shi'i en ook over de tekstuele en orale eigenschappen van de koran, maar ook over de interpretaties van de koran, moet ik helaas met zekerheid zeggen dat meer dan 80% simpelweg foutief is. Ze weten niet eens wat het verschil is tussen madhab en ta'ifa of tussen koran en mushaf of tussen tafsir en tawiel of tussen hadith en sunah.

Wallahu almust'aan

22-12-2008, 23:44

Citaat door Jebusite:
Bismillah

Een gevaarlijk programma, maar het is gewoon duidelijk dat NG kijkcijfers nastreeft en daardoor creëert ze een betere speelveld voor muslims-critici en islamofoben.

Het programma creëert ook een gevaarlijke politieke overtuiging of beter gezegd een ergere imperialistische mentaliteit waardoor sommige westerlingen r gaan denken dat de oorlog bijvoorbeeld tegen een olieland als Irak (+1 miljoen slachtoffers van de burgers) een goede beslissing is geweest.

Wat betreft de informatie die daarin is voortgekomen over de verschillen tussen soefi, suni en shi'i en ook over de tekstuele en orale eigenschappen van de koran, maar ook over de interpretaties van de koran, moet ik helaas met zekerheid zeggen dat meer dan 80% simpelweg foutief is. Ze weten niet eens wat het verschil is tussen madhab en ta'ifa of tussen koran en mushaf of tussen tafsir en tawiel of tussen hadith en sunah.

Wallahu almust'aan



agie je hebt wel gelijk..maar ik was erg benieuwd wat ze over de Quran zouden vertellen
Maar er kwamen in het laatste stuk wat ik gezien heb wel onwaarheden voor

salaam

22-12-2008, 23:48



Citaat door A_bdars:
is er miss een link waar in je die herhaling kan bekijken want ik kan niet blijven tot 1 uur. moet 6 uur op werk zijn

alvast bedankt
M3a Salam



http://www.natgeotv.com ,Maar ik weet niet als je daar herhaling kan zien. moet je maar even kijken,, inshallah

salaam

23-12-2008, 20:03
Salaam,

Ik vond het raar wat zei zeiden over dat deze koran waarscheinlijk ook gewijzigd is! Ik schrok hier natuurlijk van en ik kon/kan t niet geloven!

En ze zeiden ook dat de hadieths 70 jaar later zijn geschreven en dat die ook niet helemaal kloppen!
en die ''slimme'' duitsers die van alles wiste over de koran?? wat was dat...

alaikom salam