Bekijk volle/desktop versie : Schoenen gooien nieuwe trend?



22-12-2008, 17:55

Oekraïense politicus krijgt schoen tegen hoofd

KIEV - Een tweede geval waarin een journalist met een schoen ten strijden trekt: een Oekraïner gooide zijn schoen naar het hoofd van een lokale politicus.


De reporter was het niet eens met de uitspraak van politicus Oleh Soskin, "Oekraïense vrouwen zijn het intelligentst en zijn veel positiever over de toetreding tot de NAVO dan mannen." Daarom wierp de journalist van tv-zender ATV een schoen tegen het hoofd van Soskin. Die reageerde onmiddellijk met een tirade. Aanwezigen wisten de twee van elkaar te scheiden.

"Een schoen gaat een belangrijk voorwerp worden om leiders te beïnvloeden", liet de reporter achteraf weten.

Houdt dit in dat journalisten voortaan de schoenen uit moeten trekken tijdens een persconferentie?






http://www.telegraaf.nl/buitenland/2852991/__Oekraner_krijgt_schoen_tegen_hoofd__.html?p=35,2


22-12-2008, 17:56


Ik ga me docent eens aanpakken met mijn schoen...

22-12-2008, 17:59

Citaat door fat0shj:


Ik ga me docent eens aanpakken met mijn schoen...




Zoals in je ondertekening ?,......

22-12-2008, 18:03

Citaat door grendel:
Zoals in je ondertekening ?,......

Ja! Tuurlijk. :/

22-12-2008, 18:49




Ik zou al mijn schoenen wel naar Wilders willen gooien. In één keer. Allemaal raak. 60 paar.

22-12-2008, 18:51
Hehe lees je dat meneer Wilders? Snel schakel de AIVD in hoor.

22-12-2008, 19:11

Citaat door Sakeena:


Ik zou al mijn schoenen wel naar Wilders willen gooien. In één keer. Allemaal raak. 60 paar.


Ik zie het voor me. Wilders op de grond met 60 paar stilettohakken om zich heen en woedend roepen of je knettergek bent geworden.

22-12-2008, 19:13

Citaat door LaPoekel:
Ik zie het voor me. Wilders op de grond met 60 paar stilettohakken om zich heen en woedend roepen of je knettergek bent geworden.




Hij kan mijn schoenenkast er ook achterna krijgen.