Bekijk volle/desktop versie : Dames ben op zoek na een zaal voor de mannen



22-12-2008, 13:59
Wie kent er een zaal voor de mannen in denhaag, liefst in denhaag het gaat om ongeveer 60 a 100 man weet niet hoeveel. Iets simpels gewoon een ruimte waar ze kunnen zitten wie weet wat voor me heb het nodig binnen een week...

Alvast bedankt...

26-12-2008, 00:33


Er zijn wat meer zalen in den haag beschikbaar. Ik zal deze voor je opzoeken en opsturen. Heb je misschien muziek nodig bij de mannen...

Wij zijn 2 dames die muziek draaien, maar hebben ook een mannelijke collega die bij de mannen de sfeer helemaal top maakt...
Wanneer staat je feest ingepland??

Hieronder wat meer informatie over ons...

DJ Basma creëert betoverende, meeslepende, vrolijke arabische en berberse muzieksferen. Non-stop, op ieder feest. Zo zal er nooit een stilte vallen.

DJ Basma heeft een persoonlijke aanpak. Samen met jou wordt bepaald welke muziekstijlen bij jouw feest passen. Zo wordt het feest of evenement omgetoverd tot een muzikale beleving die jij en je gasten niet snel zullen vergeten. Basma betekent niet voor niets glimlach in het arabisch. Neem gerust contact op en wij vertellen jou meer...

Wij geven nu tijdelijk 50% korting op de prijs en meer.
Je betaalt nu slechts 350 euro voor de hele avond.

Mocht je meer willen weten? Neem gerust contact met ons op via
06 45 83 85 05. Je kan ons ook mailen naar info@djbasma.com dan sturen wij onze brochure met alle informatie.

Heel veel succes met de voorbereidingen.

Groetjes DJ BASMA
een muzikale beleving om nooit te vergeten...

21-01-2009, 10:52
Upp mense nog steeds op zoek na de zaal voor de manne

21-01-2009, 13:25
zichtenburg!

21-01-2009, 13:26


te groot gewoon kleine zaal beetje goedkoop

21-01-2009, 13:38

Citaat door sweet_chaima:
te groot gewoon kleine zaal beetje goedkoop




sporthal transvaal


klein en goedkoop

21-01-2009, 13:44

Citaat door electrischeshok:
sporthal transvaal


klein en goedkoop


He heb je ook een nummer en adres? ga ik ze gelijk bellen

21-01-2009, 13:48

Citaat door sweet_chaima:
He heb je ook een nummer en adres? ga ik ze gelijk bellen




bekijk deze link de prijzen zijn er ook bij vermeld misschien kom je nog iets anders tegen wat jou aanspreekt succes er mee


http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2213387

21-01-2009, 14:01
krijg niemand te pakken joh van die nummer op de lijst of ze doen het niet of niemand neemt op