Bekijk volle/desktop versie : Beruchte verstandskies



Pagina's : [1] 2 3

21-12-2008, 15:57

Citaat door Asahi_Shimbun:
Verdomme nog aan toe. Mijn beruchte verstandskies is weer eigenwijs en is dus weer aan het ontsteken. Geen probleem zou je zeggen. Paar pijnstillers in je keel duwen en het uitzitten tot maandag. Maar, ik zeg maar, deze kies zorgt voor een pijn dat onbeschrijfelijk is. Vorig jaar hetzelfde meegemaakt met een ander verstandskies. Gevolg was dat ik die hele dag gemist heb. Black-out. Een helse pijn. Niet in woorden uit te drukken.

Niets helpt en ben al naar de spoedtandarts geweest. Meneer kon hem niet uittrekken dus verwees hij mij naar een kaakchirurg. Pas morgen! Ondertussen heeft hij mij pijnstillers geven waar hij van zegt "hier leg je een paard lam mee". Ik heb er al twee op. Pijn is minder geworden maar nog steeds hels.

Pijn. Toch wel een spiegel dat de zwakte van de mens reflecteert.
.

21-12-2008, 16:10


[QUOTE=Asahi_Shimbun;58414715]Verdomme nog aan toe. Mijn beruchte verstandskies is weer eigenwijs en is dus weer aan het ontsteken. Geen probleem zou je zeggen. Paar pijnstillers in je keel duwen en het uitzitten tot maandag. Maar, ik zeg maar, deze kies zorgt voor een pijn dat onbeschrijfelijk is. Vorig jaar hetzelfde meegemaakt met een ander verstandskies. Gevolg was dat ik die hele dag gemist heb. Black-out. Een helse pijn. Niet in woorden uit te drukken.

Niets helpt en ben al naar de spoedtandarts geweest. Meneer kon hem niet uittrekken dus verwees hij mij naar een kaakchirurg. Pas morgen! Ondertussen heeft hij mij pijnstillers geven waar hij van zegt "hier leg je een paard lam mee". Ik heb er al twee op. Pijn is minder geworden maar nog steeds hels.

Pijn. Toch wel een spiegel dat de zwakte van de mens reflecteert.[/QUOTE]

Hoe nietig we eigenlijk wel niet zijn!

21-12-2008, 16:13
Wat voor pijnstillers heb je gekregen?

Ik had Brufen gekregen die hielpen wel tegen de pijn!

21-12-2008, 16:17

Citaat door Asahi_Shimbun:
We zijn alles en we zijn niks.

Ondertussen schrijf ik dit met een gekke bek.


Alles en niks..hmm.

Kon je écht niet eerder terecht?

21-12-2008, 16:24



Citaat door Asahi_Shimbun:
Neuh, ik heb daar bijna de tandarts-assistente de lente in haar ogen blauw geslagen.


Koude olijfolie schijnt ook een pijnstiller te zijn. Probeer het in je wanhoop (4 eetlepels). Vergeet de kracht van de doe3a niet..

Allahie shafiek!

21-12-2008, 16:36

Citaat door Asahi_Shimbun:
Reageer nou op 1 topic. Anders moet ik elke keer in- en uitloggen!

Ameen.


Ongelofelijk!

21-12-2008, 16:36
Een dodelijke pijn.


Ik had het gedurende de hele ramadan. Op een gegeven moment bonkte mijn kies gewoon. Ik dacht dat ik dood ging.
Later heb ik ze allebei weg laten halen en ik ben toen door een hel gegaan.
Alhamdoulilah, nooit meer.


Sterkte, Allah ieshafiek.

21-12-2008, 16:42

Citaat door Asahi_Shimbun:
Je lijkt mij niet zo'n type die aan ongeloof lijdt.


Laat je niet misleiden..

21-12-2008, 16:45
Verstandskiezen... hou maar op..


Ik heb er 4 die eruit moeten worden gesneden bij de kaakchirurg, maar ik durf nog steeds geen afspraak te maken.....

Een paar maanden geleden had ik een ontsteking aan die krengen..
Ik heb echt gehuild en gegild van de pijn, geen 1 pijnstiller hielp...

Ik weet nog dat ik tegen mijn man zei: ik beval nog liever dan deze pijn.. En dat zeg ik niet snel....

Ik was in staat ze zelf eruit te snijden...

21-12-2008, 16:53
Aaahww Kusje erop

21-12-2008, 17:01

Citaat door Asahi_Shimbun:
Geloof me. Kom je er nu in de buurt dan krijg je waarschijnlijk een ongecontroleerde vuist op je smoel.


Hahaha nou dan mag ik hopen dat dit snel over gaat

21-12-2008, 17:02

Citaat door FigaroCat:
Ok, geen zin meer om in en uit te loggen.


Vroeg me al af hoe lang je het vol kunt houden..

21-12-2008, 17:07



Citaat door Asahi_Shimbun:
Morgen als ik weer in Eindiehoeven ben dan rechtstreeks naar de kaakchirurg.

Weet je nog die actie met Bacardi paar dagen geleden? Ik dacht ik waag nog eens een poging gisteren en ik kwam niet verder dan een half van een kwart. Maar deze was ook smerig...Bacardi Razz ofzo. urghhhh


Blijf je daar nog een nachtje?

Hahahaha 1/8e dus? Jaa jaa..... zou ik ook zeggen hé Marokkaan
Trouwens wat wordt het nou met oud en nieuw? DH? Gaan we dan eerst daar eten of wat? Of eerst bij jou of eerst bij mij (eten)? Of uiteten?

21-12-2008, 17:11

Citaat door Asahi_Shimbun:
Jij bent ook een geniepige rat!


Pardon?! Jij gaat er van uit dat iets bewust gebeurd..Niet doen. (De zoveelste niet doen..)

Ik houd mijn vingers stil en zal wel in een andere topic mijn heil zoeken.


21-12-2008, 17:18

Citaat door Asahi_Shimbun:
Nee ik vertrek rond zessen. Die kale blijft hier nog wel omdat hij toch morgen in Dordrecht moet zijn. Dus ik rij alleen terug. Proobleem is dat ik mijn bril vergeten ben en in combi met de donkere avond....kan het nog eens spannend worden. Dus ik hoop op een file!

We gaan naar Den Haag. Kaarten heb ik gisteren gereserveerd via internet. We komen best wel vroeg in Den Haag....Ik wil graag met z'n 8ten uit eten gaan in scheveningen maar ik hoor gisteren Diepek zeggen dat hij nu eens gezellig bij zijn thuis wil eten. Dus het wordt lekker koken: jij dan! En sepru als assistent. Maar we kunnen na de nieuwjaarsduik (ik spring er niet in) wel in scheveningen uit eten gaan.


Nooou zo ver zónder bril met de auto dat word een avondje zorgen maken Maar je gaat dus in zijn auto terug, en hoe gaat hij dan naar Dordrecht?

Leuk! 2 vliegen in 1 klap, en gezellig thuis eten en uit eten....
ga gelijk beginnen met bedenken wat kan sowieso die steengril meenemen...
wajoo, ik ga er ook niet in hoor, brrrr....

Trouwens hoe kan je nou je bril zijn vergeten, gister had je m nog op?

Pagina's : [1] 2 3