Bekijk volle/desktop versie : Moedertjes,vrouwtjes kom even (vraagje over doger hihi)



21-12-2008, 15:41
[Ik willen even wat vragen, we willen een doger voor onze ouders kopen maar ik wilde vragen (mensen die er 1 hebben) vraagt een droger veel stroom, betalen jullie nou in een jaar meer of valt het mee?

21-12-2008, 15:44


O7hja nu je het zegt, was het helemaal vergeten!

daar gaan onze plannetjes

21-12-2008, 15:49

Citaat door Tante_Trien:
Tenzij jullie stiekem centjes in julllie sokken sparen.

Is wel een leuke gift hoor, alleen kost het echt enorm veel energie. Vooral als je kleine koters thuis hebt en veel was.



Nou wij betalen alleen dat ding, de rest mogen ze zelf doen

Ja wij maar denken, en mijn moeder zwemt in de kleren dus we dachten we geven haar een droger. Ja nogal ze heeft 3 kleine frekkels plus 2 grote (ik) die nog allemaal thuis wonen
Maar het is dus wel erg duur? Hhhmmmm

21-12-2008, 16:05

Citaat door Tante_Trien:
Ligt eraan hoevaak ze het gaat gebruiken.

Zo'n droger kost maar 400 euro als je een goede wilt met goede kwaliteiten.

En, energie wordt overal al verbruikt zoals de pc en de wasmachine tv en ga zo maar door. Ik zou het kopen en de zorgen aan je ouders overlaten, ghehe..



Ik denk iedere dag wel een paar keer, maar als ze weet dat best prijzig is zal ze em 1 keer op een dag gebruiken.
Ja we willen wel meteen een goeie en dus een dure kopen, wij zijn maar 2 arme studenten , maar me tante's zusjes van me moeder die willen wel mee betalen dus komt goed.
Inderdaad gewoon kopen, en de zorgen aan hun laten.

21-12-2008, 16:11


je hebt verschillende klasses,,

a klasse
b
c

a) is de zuinigste maar wel duur in aankoop,, hoe lager je gaat hoe goedkoper de wasdroger hoe meer hij verbruikt qua energie