Bekijk volle/desktop versie : Man en vrouw gelijk? Waarom...



Pagina's : [1] 2

20-12-2008, 22:03
... wordt er dan altijd vanuit gegaan dat het logisch is vr de jongen om de eerste stap te zetten en de vrouw achterna moet zitten en door hel en vuur gaan?
Als ik ooit verliefd word op iemand ga ik hetzelfde doen hoor really this is a message to the ladies who wanna play hard to get (meestal fop je jezelf en krijg je er spijt van)

I know I know we zijn allemaal prinsesjes/diamantjes

20-12-2008, 22:04


Dan doe je dat toch.

20-12-2008, 22:11
prinses ben je als je de dochter van de koning bent

20-12-2008, 22:12

Citaat door _SamiRr_:
prinses ben je als je de dochter van de koning bent


de vader wordt meestal gezien als 'de koning'


20-12-2008, 22:14


Wat voor horloge heb je

20-12-2008, 22:14
Dan vindt ie je gelijk geen reet meer aan...

20-12-2008, 22:15

Citaat door voetjes:
Wat voor horloge heb je


ye marokkaan!

D&G

20-12-2008, 22:16

Citaat door _soekeyna_:
Dan vindt ie je gelijk geen reet meer aan...


en andersom ook

20-12-2008, 22:16
ja kijk daar wilde ik het over hebben. Hoe zit het met de manne hier? hoe vind jij het als een vrouw de eerste stap zet...?

20-12-2008, 22:17

Citaat door Kawtar88:
... wordt er dan altijd vanuit gegaan dat het logisch is vr de jongen om de eerste stap te zetten en de vrouw achterna moet zitten en door hel en vuur gaan?
Als ik ooit verliefd word op iemand ga ik hetzelfde doen hoor really this is a message to the ladies who wanna play hard to get (meestal fop je jezelf en krijg je er spijt van)

I know I know we zijn allemaal prinsesjes/diamantjes


omdat zo hoort.
man zal je niet respecteren en uiteindelijk maar bespelen zoals het nu vaak genoeg gaat?
hij zal denken je bent makkelijk en mannen anno 2008 denken alleen aan 1 ding.... meeste niet allemaal!?
Think about it

20-12-2008, 22:17

Citaat door Vivera:
ja kijk daar wilde ik het over hebben. Hoe zit het met de manne hier? hoe vind jij het als een vrouw de eerste stap zet...?


als ik een man was zou ik et leuk vinde vrouwen die dat doen tonen moed en nemen risico's instead of waiting and waiting....

20-12-2008, 22:19

Citaat door Kawtar88:
en andersom ook


Neen, ligt er alleen aan hoe...

20-12-2008, 22:19



Citaat door nayim:
omdat zo hoort.
man zal je niet respecteren en uiteindelijk maar bespelen zoals het nu vaak genoeg gaat?
hij zal denken je bent makkelijk en mannen anno 2008 denken alleen aan 1 ding.... meeste niet allemaal!?
Think about it


begrijp me nie verkeerd hoor je kan ook als vrouw 'interesse' tonen, en met achterna gaan bedoel ik ook niet letterlijk iemand lastigvallen maar vooral duidelijk laten merken... want mannen zijn dom, ze hebbe onze signalen niet door

20-12-2008, 22:21
tja ieder zijn ding

ik ga echt niet naar een jongen om te zeggen ik vind je leuk!!!!

over mijn lijk niet!!!!!

20-12-2008, 22:29

Citaat door Kawtar88:
begrijp me nie verkeerd hoor je kan ook als vrouw 'interesse' tonen, en met achterna gaan bedoel ik ook niet letterlijk iemand lastigvallen maar vooral duidelijk laten merken... want mannen zijn dom, ze hebbe onze signalen niet door


jaa natuurlijk kan je interesse tonen maar die pikken de meeste mannen toch verkeerd op! andere intentie??
enige wat je kan doen is dan je telf van je pa geven.
en wachten op actie zo niet nouuu dan weetje genoeg
Mannen zijn niet dom zijn soms zwak!!!

Pagina's : [1] 2