Bekijk volle/desktop versie : dominante vrouwen



Pagina's : [1] 2

20-12-2008, 01:22
wie is er ook dominant,

ik ben dus geen onderdanig type.
en jullie?
heel gek maar als ik niet de baas ben in een relatie heb ik er geen zin in (of andersom) hihi

20-12-2008, 01:26


wees eens concreet

is je man/vriendje je schoothondje ofzo ?

20-12-2008, 01:28

Citaat door NuFFniet:
wees eens concreet

is je man/vriendje je schoothondje ofzo ?



nee de jouwe wel?

20-12-2008, 01:29
hij mag mans genoeg zijn om voor me te zorgen
en andere male, eigenschappen hebben....

20-12-2008, 01:29



Citaat door mizzapart:
nee de jouwe wel?


je hoeft je niet gelijk aangevallen te voelen, ik stel toch 2 normale vragen

dus nogmaals, wees eens concreet

wat versta je onder dominant en hoe uit dat zich in jouw relatie(s) ?

20-12-2008, 01:40

Citaat door mizzapart:
wie is er ook dominant,

ik ben dus geen onderdanig type.
en jullie?
heel gek maar als ik niet de baas ben in een relatie heb ik er geen zin in (of andersom) hihi


Meen je dit?

20-12-2008, 02:42
af en toe onderdanig zijn en af en toe beetje dominant..

20-12-2008, 09:06
Ik heb karakter maar mijn partner moet er nóg meer van hebben, anders...zijn we niet aan elkaar gewaagd en verlies ik gauw mijn interesse.

20-12-2008, 09:08
onderdanig zijn lukt me echt niet

supertjeeeeeeeeee..jij zou me nog pm'en weet alleen niet meer waarover

20-12-2008, 09:10

Citaat door Nysha:
onderdanig zijn lukt me echt niet

supertjeeeeeeeeee..jij zou me nog pm'en weet alleen niet meer waarover


! Als je het niet meer weet dan kan ik er nog onderuit komen

20-12-2008, 09:11

Citaat door supertje:
! Als je het niet meer weet dan kan ik er nog onderuit komen


neeh neeh telll me

20-12-2008, 09:16

Citaat door Nysha:
neeh neeh telll me


We hadden het toch over je hélémaal op je gemak voelen bij je partner. Ik wilde zeggen dat ik er steeds meer naar neig dat er altijd wel een bepaalde spanning moet zijn. Helemaal op je gemak in alle dimensies lijkt aan te geven alsof het toch niet helemaal zit zoals zou moeten. Als die chemie er is die noodzakelijk is, zou er ook een bepaalde spanning moeten zijn (wat niet wil zeggen dat je je niet op je gemak mag voelen maar helemaaaaal op je gemak, La..)

Ik ben er nog niet helemaal over uit maar ik denk dat ik redelijk in de buurt zit met mijn 'theorie' Dat was het maar hoor

20-12-2008, 09:27



Citaat door supertje:
We hadden het toch over je hélémaal op je gemak voelen bij je partner. Ik wilde zeggen dat ik er steeds meer naar neig dat er altijd wel een bepaalde spanning moet zijn. Helemaal op je gemak in alle dimensies lijkt aan te geven alsof het toch niet helemaal zit zoals zou moeten. Als die chemie er is die noodzakelijk is, zou er ook een bepaalde spanning moeten zijn (wat niet wil zeggen dat je je niet op je gemak mag voelen maar helemaaaaal op je gemak, La..)

Ik ben er nog niet helemaal over uit maar ik denk dat ik redelijk in de buurt zit met mijn 'theorie' Dat was het maar hoor


enige schaamte en verlegenheid bedoel je?

20-12-2008, 10:20
Ik heb t niet zo met dominant gedrag. Ik vind dat een relatie gewoon een relatie moet zijn. Dus soepel en niet volgens geschreven regels moet gaan. We houden van elkaar en willen t elkaar naar de zin maken. Waarom elkaar t leven zuur maken en de baas proberen te zijn over elkaar. Lijkt me niet makkelijk leven zo.

20-12-2008, 10:24

Citaat door bigmomma25:
Ik heb t niet zo met dominant gedrag. Ik vind dat een relatie gewoon een relatie moet zijn. Dus soepel en niet volgens geschreven regels moet gaan. We houden van elkaar en willen t elkaar naar de zin maken. Waarom elkaar t leven zuur maken en de baas proberen te zijn over elkaar. Lijkt me niet makkelijk leven zo.



goed gesproken even een wedstrijdje dominant doen pfff kan niet gekker

Pagina's : [1] 2