Bekijk volle/desktop versie : boksen/kickboksen

Pagina's : [1] 2

05-03-2004, 23:25

Citaat door PEACEE2004:
weet er iemand een sportschool waar dames terecht kunnen voor boksen/kickbox?? Graag in a'dam- west??
alvast bedankt..
.

06-03-2004, 00:31

al sla je me dood k weet het niet

06-03-2004, 00:36
shaki in west waar rachid en badr trainen bij lexie , maar het is geen vrouwen sport ''fysiek te hard'' ze kan beter wing chung doen ....

21-03-2004, 19:10

Citaat:
Origineel gepost door PEACEE2004
weet er iemand een sportschool waar dames terecht kunnen voor boksen/kickbox?? Graag in a'dam- west??
alvast bedankt..
a salaam aleikoum,

Ik ken er wel eentje. Het is in amsterdam west een zijstraatje van de hoofdweg ter hoogte van de hoofdweg/postjesweg.

jongens en meisjes hebben op verschillende dagen les, en er wordt les gegeven door een meid. ik hoor nog van je

a salaam aleikoum

22-03-2004, 10:09

ik doe ook kickboxen samen met mijn broer echt een leuke sport

22-03-2004, 16:09
In Den haag ( brouwersgracht 2 haltes voor de kwantum in het centrum Met lijn 3 kom je er geloof in! Het is wel in een steegje dus een beetje moeilijk te vinden )heb je er wel een op dinsdagavond en op donderdag avond ik ga daar altijd naar toe op de donderdag! Meisje die training is 2 uur lang en je gaat helemaal kapot naar huis. Box trainingen zijn echt de beste trainingen je krijgt er een strak lijf van en je voelt je echt fit! Helaas ga ik maar 1 keer in de week maar dat komt omdat het best laat is van 7 tot 9! Voor meiden die geinteresseerd zijn die wil ik best een route beschrijving geven, stuur me maar een PM ! Trouwens het is maar 2,50 euro per les!

groetjes Ouissie

24-03-2004, 11:38

Citaat:
Origineel gepost door mtiouapower
als je echt interesses hebt laat dan nog maar wat van je horen ik denk dat ik je wel kan helpen
fedie ik ben het sosso ik wou nog zeggen dat het me echt spijt van de afgelopen keer was biet mijn bedoeling als je thuis bent laat het me weten i love you

zeg maar hoe ik het goed kan maken want vond het lullig vanmezelf, je weet heus wel; dat ik zoiets booit opzettelijk zou doen i live you

24-03-2004, 16:59
hallo voor de dames die geintriseert zijn in het kickboxen .
die kunnen bij mousidgym op dinsdag en donderdag avond terecht van 18.oo tot 19.30 .
het is speciaal voor dames er zijn geen heren aan wezig de kosten zijn 10 euro per maand dus voor het geld hoef je het niet te laaten
sport groeten samira

24-03-2004, 17:02
sorry we zijn het adres vergeten bij te zitten
het adres is sumatrastraat 232 amsterdam oost
tel 020 4637654

12-04-2004, 01:28
yeeh enneh mensuh kenne jullie er geen een in rotterdam ik zoek eentje maruh ik ben al een tijdje op zoek mm ik heb nog niks gevonde dusz laat het me wete please stuur het liefst een emailtje ofsoww eof een prive brericht tha_real_faiza@htm..

26-06-2006, 07:00

Citaat door PEACEE2004:
alvast bedankt..
,

een box bal/voetballen/hard lopen/zwemen/tennisen/
lichamllijke trainingen/
onder andere opdrukken en leren stoten en trapen
en vuist maken en gericht te stoten,en je ben de sterk
en mester over je zelf en kan je velen leren,alleen niet sterker dan mijn hahhhah

23-01-2008, 22:03

Citaat door RealFaiza:
yeeh enneh mensuh kenne jullie er geen een in rotterdam ik zoek eentje maruh ik ben al een tijdje op zoek mm ik heb nog niks gevonde dusz laat het me wete please stuur het liefst een emailtje ofsoww eof een prive brericht tha_real_faiza@htm..

salaam,

Dit wil ik ook weten !

23-01-2008, 22:45

chakuriki
argan
matuari
Pancration
mousid gym
FFC
Mejiro Gym
Kops gym
Xena Sports
vos gym

24-01-2008, 11:40

Citaat door tmarakt:
Etta & Ajuaau
El otmani
Contintal
Abadi
Hercules

Citaat door ONGEDULDIG:

chakuriki
argan
matuari
Pancration
mousid gym
FFC
Mejiro Gym
Kops gym
Xena Sports
vos gym

Salaam,

Dank jullie wel voor de reacties, maar is dit dus in Rotterdam en komen er ook alleen vrouwen ?

m3a salam

24-01-2008, 11:47

Citaat door khadija86:
Salaam,

Dank jullie wel voor de reacties, maar is dit dus in Rotterdam en komen er ook alleen vrouwen ?

m3a salam

ow rotterdam

ik dacht amsterdam

Pagina's : [1] 2