Bekijk volle/desktop versie : real maricons in de poule des doods! we lachen ze uit



Pagina's : [1] 2

19-12-2008, 17:40
real izan gaat 2e ronde naar huis en hoe weet ik dat om dat juventus al te sterk is ze hebben 2x verloren de maricons uit madrid laat staan liverpool!!! ik zie liverpool de sterkste in deze wedstrijd!

barcelona gaat zo wie zo lekker 2e ronde halen lyon krijgt pakslaag! dat is duidelijk!
ander mooie wedstrijd is arsenal tegen as roma terwijl de italianen altijd de favoriet zijn! maar ik gun arsenal de winst! als is het moeilijk met een ploeg als as roma perotta totti tardei


Real-Liverpool en Man Utd-Inter topaffiches in de CL
19/12/2008 12:30

De loting voor de achtste finale van de Champions League heeft enkele krakers opgeleverd. Real Madrid-Liverpool adios real izan en Manchester United-Internazionale zijn de meest opvallende duels.

Real Madrid en Liverpool zijn twee Europese grootmachten, de twee clubs wonnen bij elkaar liefst veertienmaal de Champions League (voorheen Europa Cup I).

Het duel tussen Manchester United en Internazionale is de wedstrijd tussen de Engelse en Italiaanse kampioen, Man Utd is tevens titelverdediger in de Champions League.

De volledige loting:



De wedstrijden in de achtste finales worden afgewerkt op 24-25 februari en 10-11 maart 2009.

19-12-2008, 18:35


ahahah real izan, maar eej heb je foto`s van barca-madrid ?

19-12-2008, 18:40
Er zijn geen groepjes meer riffi power

nu is het 2 wedstrijden spelen een keer thuis en keer uit en de Winnaar gaat naar de kwartfinale



Barca speelt tegen Lyon en veel mensen onderschatten Lyon terwijl ze gevaarlijke spelers hebben..maar ik heb vertrouwen in de huidige Barca

Ze spelen mooi voetbal ze laten mensen genieten en scoren veel doelpunten en + Iniesta is terug


Maar ze spelen pas over 2 maanden ofzo pfff kan niet wachten


Zondag Uit bij Villareal word moeilijk maar Barca is gewoon op dit moment de sterkste Team van de wereld dus ik denk wel dat ze gaan winnen



Visca El Barcaaaaaa

19-12-2008, 19:14
Poule des doods?

Wat zijn die barca fans toch zoooo dom he

19-12-2008, 19:17



Citaat door Mister_Riffi_:
Poule des doods?

Wat zijn die barca fans toch zoooo dom he



Zeg tegen Ramos Dat hij bouazoun moet halen mischien kan real heracles dan winnen van liverpool.

19-12-2008, 19:18

Citaat door Mister_Riffi_:
Poule des doods?

Wat zijn die barca fans toch zoooo dom he



ze proberen je te kraken
maar ze doen meer hunzelf pijn

19-12-2008, 19:26
barca heeft de gevaarlijkste tegenstander geloot

19-12-2008, 23:40

Citaat door Mooie_Eyez:
Er zijn geen groepjes meer riffi power

nu is het 2 wedstrijden spelen een keer thuis en keer uit en de Winnaar gaat naar de kwartfinale



Barca speelt tegen Lyon en veel mensen onderschatten Lyon terwijl ze gevaarlijke spelers hebben..maar ik heb vertrouwen in de huidige Barca

Ze spelen mooi voetbal ze laten mensen genieten en scoren veel doelpunten en + Iniesta is terug


Maar ze spelen pas over 2 maanden ofzo pfff kan niet wachten


Zondag Uit bij Villareal word moeilijk maar Barca is gewoon op dit moment de sterkste Team van de wereld dus ik denk wel dat ze gaan winnen



Visca El Barcaaaaaa
je moet nooit zeggen sterkste van de wereld hachouma man sterste van de wereld is allah swt die moet je ge denken a broer

19-12-2008, 23:42

Citaat door Mister_Riffi_:
Poule des doods?

Wat zijn die barca fans toch zoooo dom he
poule des doods ja wil je zeggen real izan wint van sterren team van benitez liverpool ga dromen aub ga ga je verliest van real union 3e klasser hahaha dan wil je hier komen praten je hoort hier niet thuis bij ons dus kecht wegwezen! van hier

19-12-2008, 23:45

Citaat door rette177:
barca heeft de gevaarlijkste tegenstander geloot
jij ziet ze vliegen billah droom lekker jongen barca sterkste geloot die is goed ik had beter barca ac roma gezien barca bayern munchen dat noem ik pas sterkste ik maak me niet druk alles is 100% zeker barca viert feest met liga en real pakt izan dit jaar huillen in madrid dat is wat ik ga zien! PUTA MADRE MARICONS EL MADRID VISCA BARCA UN MES" QUE UN CLUB

19-12-2008, 23:46

Citaat door BoubkerC:
ze proberen je te kraken
maar ze doen meer hunzelf pijn
OOK ZO EENTJE DIE EEN MEE LOPER IS MENSEN

19-12-2008, 23:47

Citaat door elzhar8:
Zeg tegen Ramos Dat hij bouazoun moet halen mischien kan real heracles dan winnen van liverpool.
a la a sahbi haal real union 3-1 hahahahahahahaha

19-12-2008, 23:49


WUAHAHAH poule des doods??

Wie hield er nou citaten 2008 topic, deze is gwn belachelijk

19-12-2008, 23:51
ben ook gek op het voetbal van barca maar sommige mensen hebben hoogmoed
mooie affiche trouwens tegen lyon mooie wedstrijd
real zal denk ik het onderspit delven tegen liverpool
ik mag het voetbal van real helemaal niet
en dan heb je natuurlijk juve inshallah mooie wedstrijd hoop winst voor juve met uitblinkende delpiero

20-12-2008, 00:21

Citaat door RIFFI_POWER:
je moet nooit zeggen sterkste van de wereld hachouma man sterste van de wereld is allah swt die moet je ge denken a broer




Als je me begrijpt dan weeet je waar ik het over heb jongen

Het gaat hier over voetbal en niet over geloof want iik weet meer dan Genoeg en iedereen weet dat Allah de sterkste is en de grootste,maar het gaat hier om voetbal en ik vind Barca gewoon het sterkste Team van dit Moment hebben







Visca El Barcaaaaa

Pagina's : [1] 2