Bekijk volle/desktop versie : Wat voor type ben jij?



19-12-2008, 11:45
De plek binnen het gezin zou van invloed zijn op je karakter.

De vraag: Welke plaats heb jij binnen het gezin en komt dat overeen met het profiel?

De oudste thuis: ambitieus, serieus, soms bazig, groot verantwoordelijkheidsgevoel, gehoorzaam aan autoriteiten traditioneel. Oudste kinderen leveren vaak betere leerprestaties dan hun jongere broers of zussen, maar lijden ook het meest onder kritiek.

De middelste thuis: Sociaal, loyaal, geduldig, tolerant, teamplayer, hulpvaardig, kan goed onderhandelen en houdt niet van ruzie. Middelste kinderen zijn goed in het doorgronden van en reageren op andermans gedrag, of dat negatief of positief is.

De jongste thuis: Rebels, sociaal, creatief, spontaan, avontuurlijk, optimistisch, neemt graag risico's. Jongste kinderen doen het vaak minder goed op school dan hun oudere broers of zussen. Ze houden niet van gezag, kunnen goed delegreren en houden van fiestasg .

PS: Voordat ik word aangeklaagd door Glamour, niks komt van mijn hand, behalve het -tekentje .

19-12-2008, 11:48


De oudste



Beschrijving klopt als een bus.

19-12-2008, 11:48
mag ik een remix ervan maken?

19-12-2008, 11:49




Go ahead

19-12-2008, 11:49



Citaat door mama_lief:
mag ik een remix ervan maken?



Nee !

19-12-2008, 11:51
De oudste thuis: ambitieus, serieus, soms bazig, groot verantwoordelijkheidsgevoel, gehoorzaam aan autoriteiten traditioneel. Oudste kinderen leveren vaak betere leerprestaties dan hun jongere broers of zussen, maar lijden ook het meest onder kritiek


klopt helemaal

19-12-2008, 11:51
jongste, profiel klopt niet helemaal.

19-12-2008, 11:55

Citaat door _Marokkaanse_:
Nee !



Taaaaarrrrr dan niet

ik ben de middelste maar de beschrijving klopt niet!

19-12-2008, 12:10
Ik ben dit..

De middelste thuis: Sociaal, loyaal, geduldig, tolerant, teamplayer, hulpvaardig, kan goed onderhandelen en houdt niet van ruzie. Middelste kinderen zijn goed in het doorgronden van en reageren op andermans gedrag, of dat negatief of positief is.

Maar heb ook wat van de beschrijving van de oudste thuis..

19-12-2008, 12:11
De middelste thuis: Sociaal, loyaal, geduldig, tolerant, teamplayer, hulpvaardig, kan goed onderhandelen en houdt niet van ruzie. Middelste kinderen zijn goed in het doorgronden van en reageren op andermans gedrag, of dat negatief of positief is klopt als een bussie

19-12-2008, 12:14

Citaat door _Marokkaanse_:
De plek binnen het gezin zou van invloed zijn op je karakter.

De vraag: Welke plaats heb jij binnen het gezin en komt dat overeen met het profiel?

De oudste thuis: ambitieus, serieus, soms bazig, groot verantwoordelijkheidsgevoel, gehoorzaam aan autoriteiten traditioneel. Oudste kinderen leveren vaak betere leerprestaties dan hun jongere broers of zussen, maar lijden ook het meest onder kritiek.

De middelste thuis: Sociaal, loyaal, geduldig, tolerant, teamplayer, hulpvaardig, kan goed onderhandelen en houdt niet van ruzie. Middelste kinderen zijn goed in het doorgronden van en reageren op andermans gedrag, of dat negatief of positief is.

De jongste thuis: Rebels, sociaal, creatief, spontaan, avontuurlijk, optimistisch, neemt graag risico's. Jongste kinderen doen het vaak minder goed op school dan hun oudere broers of zussen. Ze houden niet van gezag, kunnen goed delegreren en houden van fiestasg .

PS: Voordat ik word aangeklaagd door Glamour, niks komt van mijn hand, behalve het -tekentje .