Bekijk volle/desktop versie : Relletjes rond Feyenoord - Lech Poznan



Pagina's : [1] 2

18-12-2008, 17:14
Tijdens en na de UEFA Cupwedstrijd van Feyenoord tegen het Poolse Lech Poznan in de Kuip in Rotterdam hebben voetbalsupporters woensdagavond voor onrust gezorgd. Nadat Feyenoord op 0-1 achterstand kwam, ontstonden er vechtpartijen op de tribunes. Daarbij is een Pool in de stadiongracht gegooid of gevallen. De man moest met onbekende verwondingen naar het ziekenhuis. De politie onderzoekt de toedracht van het incident.


De chaos op de tribunes werd volgens een politiewoordvoerder mede veroorzaakt doordat Polen tussen de Feyenoordsupporters zaten. Vermoedelijk hebben ze op de zwarte markt kaarten gekocht.

Na de wedstrijd, die eindigde met een 0-1 nederlaag, de derde op rij voor Feyenoord in de UEFA Cup, bleef het onrustig. Een groep supporters hield zich op bij het Maasgebouw, omdat ze boos waren op het bestuur. Daar stuurde de politie ze weg, waarna de groep alleen maar groter werd. De supporters gooiden met stenen en vuurwerk. Om de boze Feyenoordfans uiteen te drijven, voerden agenten enkele charges uit.

In totaal hield de politie negentien mensen aan. De opgepakte aanhangers van de Rotterdamse club hadden zich schuldig gemaakt aan openlijke geweldpleging, vernieling en belediging. Zeven van hen werden al voor de wedstrijd gearresteerd.

Ook zaterdag na de wedstrijd tegen AZ was het onrustig rond de Kuip en voerde de politie eveneens enkele charges uit. Toen lieten de supporters een spoor van vernielingen na. Ook woensdag waren er vernielingen. De politie inventariseert de schade.

18-12-2008, 17:15


wat een mongool je gaat toch niet tussen de Feyenoord aanhang zitten als een lech poznak supporter dn vraag je om problemen
hoop da de uefa dit niet bestraft

18-12-2008, 17:16
die polen deeden stoer in de stad he, Fucking lelijkerds. Als het de marokaanen waren was de leger al gearriveerd.

18-12-2008, 17:18
KLOTE bestuur als Feyenoord zo door gaat spelen
dn gaat t helemaal uit de hand lopen da s ckr
net als in 2005 tegen ajax zwarte dag voor t nederlandse voetbal

18-12-2008, 17:21


Was een Heldere Dag met Mooie opklaringen van uit het zuiden hoor


ik was er bij ze stonden lekker te vechten feyenoord supporters zijn Bouwroe soow. De joden waren echt mishandeld.

18-12-2008, 17:34

Citaat door amazigh-boy:
wat een mongool je gaat toch niet tussen de Feyenoord aanhang zitten als een lech poznak supporter dn vraag je om problemen
hoop da de uefa dit niet bestraft


als je je als feyenoord aanhang zo opstelt vraag je ook om problemen, zeker als je weet dat de uefa met arends ogen naar je kijkt, als je pas geleden de zoveelste boete en waarschuwing gehad hebt...die pool was misschien verdwaald...en dan nog....dan wijs je em de deur naar zijn eigen vak en ga je em niet mishandelen...

18-12-2008, 17:36

Citaat door Sellatin:
als je je als feyenoord aanhang zo opstelt vraag je ook om problemen, zeker als je weet dat de uefa met arends ogen naar je kijkt, als je pas geleden de zoveelste boete en waarschuwing gehad hebt...die pool was misschien verdwaald...en dan nog....dan wijs je em de deur naar zijn eigen vak en ga je em niet mishandelen...

zuur met 1-0 verliezen van een of andere miezerige clubbie uit polen nou ik zou em ook mishandele ff handele in zwarte kaartjes ik zou em ook in de sloot hebben geflikkerd

18-12-2008, 18:01
zag het idd ..dat het onrustig werd in de tribunes tijdens de wedstrijd ..


maar jah eigenschuld .. feyenoordsupporters staan namelijk niet bekend om hun goed gedrag ... dus als je daar tussen gaat zitten dan kan je het ook wel verwachten

18-12-2008, 18:06

Citaat door Sellatin:
als je je als feyenoord aanhang zo opstelt vraag je ook om problemen, zeker als je weet dat de uefa met arends ogen naar je kijkt, als je pas geleden de zoveelste boete en waarschuwing gehad hebt...die pool was misschien verdwaald...en dan nog....dan wijs je em de deur naar zijn eigen vak en ga je em niet mishandelen...


wat een onzin da gebeurt mss daa in 020 da ze m de deur wijzen
bij Feyenoord s t anders vooral al staan ng 0-1 achter

18-12-2008, 18:07

Citaat door amazigh-boy:
wat een onzin da gebeurt mss daa in 020 da ze m de deur wijzen
bij Feyenoord s t anders vooral al staan ng 0-1 achter
doe es die feyenoord-bril es af en reageer objectief man

18-12-2008, 18:18

Citaat door pseik0_:
doe es die feyenoord-bril es af en reageer objectief man


tuurlijk vindt k t dom da ie werd mishandeld ckr al wordt je met een vergrootglas door de uefa in de gaten gehouden wordt er waren trouwens ng een paar die daar zaten
maar die risico loop je
da hadden ze vantevoren moeten weten

18-12-2008, 18:24

Citaat door amazigh-boy:
wat een onzin da gebeurt mss daa in 020 da ze m de deur wijzen
bij Feyenoord s t anders vooral al staan ng 0-1 achter

sorry , maar als jij vind dat het normaal is dat je een verdwaalde supporter mishandelt, dan zitten er een paar garen los bij jou, sorry dat ik het zo zeg....wij in 020 gooien hem niet de gracht in, die bij ons een stuk hoger ligt...als dit de insteek van de gemiddelde feyenoord aanhanger is, kan het nog leuk worden bij de tucht commisie van de uefa

18-12-2008, 18:29


Door feyenoord is ook nancy uitgeschakeld, zo zielig

18-12-2008, 18:29

Citaat door Sellatin:
sorry , maar als jij vind dat het normaal is dat je een verdwaalde supporter mishandelt, dan zitten er een paar garen los bij jou, sorry dat ik het zo zeg....wij in 020 gooien hem niet de gracht in, die bij ons een stuk hoger ligt...als dit de insteek van de gemiddelde feyenoord aanhanger is, kan het nog leuk worden bij de tucht commisie van de uefa


lees mn reactie hierboven

18-12-2008, 18:36

Citaat door amazigh-boy:
lees mn reactie hierboven


ja, die had ik al gelezen, en je had je mening bijgespijkerd nadat pseik er een reactie op gaf...je deed mijn eerste reactie af als onzin, terwiijl er naar mijn inzien niks onlogisch aan was...als je gezond verstand hanteert in ieder geval.

Pagina's : [1] 2