Bekijk volle/desktop versie : Romantische films kunnen je leven verpesten



Pagina's : [1] 2 3 4

18-12-2008, 11:43
De romantische komedie is het soort film waar de gemiddelde man gillend van wegloopt en de gemiddelde vrouw gillend naar toe loopt. Lange tijd gaven mannen toe aan de wil van de vrouwen, vooral in het begin van een relatie of omdat hij dan de volgende keer mag kiezen in de bioscoop. Foute keuze, zo blijkt uit onderzoek.

Romantische komedies kunnen niets minder dan je leven verpesten. De reden daarvoor is simpel: ze schetsen een onrealistisch beeld van relaties, waardoor mensen een ongezond verwachtingspatroon creëren over echte relaties.

Dus pleur de Bollywoodcollectie maar weg en hou op met Goede tijden Slechte tijden kijken,

18-12-2008, 11:44


Ik denk als een man. ahaha

18-12-2008, 11:45
Heb geen tijd om naar die onzin te kijken!

18-12-2008, 11:52
Romantisch films? Nee... horror doen het altijd goed.

18-12-2008, 11:53



Citaat door Slaz:
Romantisch films? Nee... horror doen het altijd goed.

18-12-2008, 11:54

Citaat door Slaz:
Romantisch films? Nee... horror doen het altijd goed.

18-12-2008, 11:55

Citaat door Jedwane:
De romantische komedie is het soort film waar de gemiddelde man gillend van wegloopt en de gemiddelde vrouw gillend naar toe loopt. Lange tijd gaven mannen toe aan de wil van de vrouwen, vooral in het begin van een relatie of omdat hij dan de volgende keer mag kiezen in de bioscoop. Foute keuze, zo blijkt uit onderzoek.

Romantische komedies kunnen niets minder dan je leven verpesten. De reden daarvoor is simpel: ze schetsen een onrealistisch beeld van relaties, waardoor mensen een ongezond verwachtingspatroon creëren over echte relaties.

Dus pleur de Bollywoodcollectie maar weg en hou op met Goede tijden Slechte tijden kijken,



vooral nu met kerst ineens al die romantische films die draaien echt om depri van te worden vooral als jij dan alleen op de bang zit lekker lonly

18-12-2008, 12:00
2 thumbs up! RECORD !
Alsjeblieft, allebei groen puntje.

18-12-2008, 12:01
Had wat meer mensen verwacht die het er niet eens zijn. Zijn Marokkanen realisten of hebben ze een gebrek aan fantasie/romantiek?

18-12-2008, 12:01

Citaat door Slaz:
2 thumbs up! RECORD !
Alsjeblieft, allebei groen puntje.
Leg uit hoe je dat kunt doen??

18-12-2008, 12:01

Citaat door miss_bnibouyach:
Heb geen tijd om naar die onzin te kijken!



inderdaad heb veel te druk met het egt leven en niet die onzin

18-12-2008, 12:05

Citaat door SecretAmazigh:
inderdaad heb veel te druk met het egt leven en niet die onzin
me too

18-12-2008, 12:07


Ik vind ze wel leuk om te kijken. (honestly)
Maar om ze later te gaan imiteren, grapjas.

Ik moet al blij zijn als hij dankjewel zegt nadat ik voor hem heb gekookt.

18-12-2008, 12:08

Citaat door VirtualNerd:
Ik vind ze wel leuk om te kijken. (honestly)
Maar om ze later te gaan imiteren, grapjas.

Ik moet al blij zijn als hij dankjewel zegt nadat ik voor hem heb gekookt.

Niets moet, je dumpt de ondankbare snotneus. En zoekt een man die jou wel waardeert.

18-12-2008, 12:10

Citaat door Jedwane:
Had wat meer mensen verwacht die het er niet eens zijn. Zijn Marokkanen realisten of hebben ze een gebrek aan fantasie/romantiek?

Ik ben heel erg romantiek.

Pagina's : [1] 2 3 4