Bekijk volle/desktop versie : Ik vind het maar raaaaaaaaar!!!!!



17-12-2008, 22:54
Ik heb haar pas gezegd dat ik van haar hou, en zij vindt me ook leuk maar we hebben nu al een week geen contact meer ik maak me erg zorgen waarom zou ze opeens niet online komen.

Toen we nrml zaten te praten als vrienden hadden we gewoon elke dag contact nu ik haar heb verteld wat ik voor haar voel(ook wederzijds) heb ik haar een week niet gesproken

wat zal het zijn volgens jullie??

17-12-2008, 22:56


hard to get...


een meisje naar me hart

17-12-2008, 22:56
weer een zwakkeling.

hoeveel moeten er nog komen, hoeveel moeten d'r nog gaan

17-12-2008, 22:59
Misschien moet se dr gewoon goed overnadenken...

17-12-2008, 22:59



Citaat door verdwaalde:
hard to get...


een meisje naar me hart





Vertrouwen in 'ik- hou- van- je' is tegenwoordig ook helemaal weg, denk ik.
Het valt te snel over de lippen met maar weinig betekenis.

17-12-2008, 23:03

Citaat door dont_buy_a_ho:
je gaat toch geen wijf zeggen dat je van haar houdt



ja maar ik wil met haar trouwen, ik zie haar als de moeder van me kinderen dus ik zeg niet zomaar ik hou van je tegen een wijf, maar tegen een vrouw waar ik echt van houd

17-12-2008, 23:09

Citaat door dont_buy_a_ho:
dan nog als je ziek in bed ligt of honger hebt of gewoon zin hebt in seks kun je dat zeggen en anders niet!¡ doe je dat toch ben je verdoemd..



ik vraag je vriendelijk om niet te reageren. Dank u

dit is meer voor de dames bedoeld misschien hebben zij het keertje meegemaakt. alvast bedankt

17-12-2008, 23:13
Ik denk dat ze verrast is door deze uitspraak omdat, zoals je al zei, met elkaar omgingen als vrienden. Dus geef haar even de ruimte en wacht het af..

17-12-2008, 23:14

Citaat door prince_charming:
ik vraag je vriendelijk om niet te reageren. Dank u

dit is meer voor de dames bedoeld misschien hebben zij het keertje meegemaakt. alvast bedankt



verman jezelf bitch

17-12-2008, 23:16
Hoe komt het dan dat je haar meer dan een week niet spreekt.
Komt heel anders over als je ineens hoort van een goede vriend dat ie je leuk vind ja ik zou zeggen geef haar de tijd.

17-12-2008, 23:17
Ik ben een man hahhha, mag een man dit dan niet vragen?? vaag hoor en geloof me hsi jedkom f soewa voor de zwammels en kehbas die hier stoer reageren