Bekijk volle/desktop versie : Ook al ben je ziek.



05-03-2004, 15:16
Zou je een vriendin of vriend nemen of een vrouw of een man waar je mee wil trouwen die ziek is. En daar bedoel ik mee epilepsie. Of andere blijvende ziektes?

05-03-2004, 15:18


Die zieke mensen verdienen toch ook een kans? het zijn ook mensen he.

05-03-2004, 15:20

Citaat:
Origineel gepost door Aimana
Zou je een vriendin of vriend nemen of een vrouw of een man waar je mee wil trouwen die ziek is. En daar bedoel ik mee epilepsie. Of andere blijvende ziektes?
iedereen is gelijk
voel je niet beter dan een ander, wie weet hoe jijzelf morgen bent

05-03-2004, 16:13

Citaat:
Origineel gepost door SuperSalima
Ik zou zowiezo geen vriend nemen....ziek of niet.
Maar ik denk dat ik wel een man zou kunnen nemen die ziek is.
Dit wil dan wel doen uit liefde en niet uit medelijden.
Het is een moeilijke kwestie en hangt helemaal af van de persoon waarover 't gaat.
Ik heb het gewoon even in het algemeen. Ik bedoel bij vele is het gewoon normaal om een vriend te hebben of een vriendin. Dus nam ik gewoon ook even als een voorbeeld.

Je hebt verder echt wel gelijk. Ik heb namelijk een vriendin en die broer van haar is lichamelijk gehandicapt. Hij is gewoon getrouwd. En die vrouw is nog harstikke lief en mooi ook nog. Zoveel mensen zeggen ook van. Het is gewoon bijna niet te geloven dat zij hem gewoon als man heeft genomen.
Echt ik vind het gewoon harstikke goed van haar.

Ik zou het zelf denk ik niet kunnen als iemand zwaar gehandicapt is. Ik weet het niet. Maar dat komt denk ik omdat ik zelf ook niet honderd procent gezond ben. Ik heb last van migraine en ben heel snel moe waardoor ik sommige dingen niet aan kan.

Als ik bijvoorbeeld op een bruiloft van bekenden verwachten ze van mij dat ik een handje help en dat ik lang blijf. Ik word door veel dingen te doen erg moe en krijg erge hoofdpijn.
Zij denken dat ik aanstel al weten ze er van. Ik weet gewoon zeker dat als iemand met mij moet samengaat leven dat er grote kans is dat hij er niet tegen kan.

05-03-2004, 16:15



Citaat:
Origineel gepost door Aimana
Ik heb het gewoon even in het algemeen. Ik bedoel bij vele is het gewoon normaal om een vriend te hebben of een vriendin. Dus nam ik gewoon ook even als een voorbeeld.

Je hebt verder echt wel gelijk. Ik heb namelijk een vriendin en die broer van haar is lichamelijk gehandicapt. Hij is gewoon getrouwd. En die vrouw is nog harstikke lief en mooi ook nog. Zoveel mensen zeggen ook van. Het is gewoon bijna niet te geloven dat zij hem gewoon als man heeft genomen.
Echt ik vind het gewoon harstikke goed van haar.

Ik zou het zelf denk ik niet kunnen als iemand zwaar gehandicapt is. Ik weet het niet. Maar dat komt denk ik omdat ik zelf ook niet honderd procent gezond ben. Ik heb last van migraine en ben heel snel moe waardoor ik sommige dingen niet aan kan.

Als ik bijvoorbeeld op een bruiloft van bekenden verwachten ze van mij dat ik een handje help en dat ik lang blijf. Ik word door veel dingen te doen erg moe en krijg erge hoofdpijn.
Zij denken dat ik aanstel al weten ze er van. Ik weet gewoon zeker dat als iemand met mij moet samengaat leven dat er grote kans is dat hij er niet tegen kan.
ik krijg schijt van mensen die op een feest écht geen kloot
uitsteken !!

maar als ik weet dat je migraine hebt, ook al wil je werken ,
ik zou het nooit toelaten

05-03-2004, 16:30
Ik zeg eerlijk ik vind migraine al verschrikkelijk om te hebben. Maar dan denk ik... ik mag van geluk spreken.

En andere die brandwonden hebben.... of lijden aan een nog ernstige ziekte. Ik weet je mag niet om je uiterlijk beoordelen... maar toch doen het zo vele.

Het is gewoon moeilijk om te bedenken dat er vele mensen zijn die het nog erger hebben in hun toekomst.

06-03-2004, 19:07
Natuurlijk zou ik trouwen met iemand die ziek is. Waarom niet? Zoals iemand al eerder zei, dat zijn toch ook gewoon mensen en zij verdienen ook een kans.

Ma3a Salama


06-03-2004, 19:14

Citaat:
Origineel gepost door MiSsSiHaM
Salaam
Mijn nicht, is met een gehandicapte getrouwd. Ze is een super knap meisje...de jongens lopen haar achter na. Ze woont in marokko...en heel veel jongens uit europ wouden dolgraag met haar trouwen. Uit allerlei landen...Maar ze ging voor de gehandicapte uit Frankrijk. Deze jongeman....heeft een ongeluk gehad...en kan voor de rest van zijn leven niet meer lopen. Ze verzorgd hem, en hij haar. Zo zie je..dat liefde geen grenzen kent. Een man van wie je houdt, kan alles hebben...de ergste ziektes. Maar niets kan je weerhouden van de liefde.
Liefs, Siham
Dat is egt mooi om te horen man..