Bekijk volle/desktop versie : Wat vinden jullie hiervan...



Pagina's : [1] 2

05-03-2004, 14:06
Luister en huiver...

Ik heb sinds kort een vriend, nu ben ik zo'n persoon die nooit een vriend heeft gehad, omdat ik ze voor geen ene HOND vertrouw!!

Nu heb ik dus een aanhang, maar ik heb dubbele gevoelens:
xxAan de ene kant ben ik gek op hem.
xxAan de andere kant weet ik dat hij contact heeft met andere meiden, via bijv. MSN..

Moet ik hem nu dumpen en verder gaan met mijn nonnen leven met de slogan: Jongens zijn okey zolang ze je vriend niet zijn?!

Of moet ik niet zo para doen..

Ben ik bang om gekwetst te worden....Jazeker!!

05-03-2004, 14:16



Citaat:
Origineel gepost door naima!!!!!
Heb jij dan geen contact met andere jongens?
Als je denkt dat hij de ware is, waar wacht je dan op? Ga ervoor!
Maar als je denkt dat hij niet de ware is, dan dump je die handel!
Iedereen is bang om gekwetst te worden vooral als je al die verhalen hoort, incha allah komt alles goed!

Liefs Naima
ja wil ik ook weten

en geen vriend nemen!dumpen die handel vinden jullie elkaar leuk ga maar verloven of so

met vriendelijke groeten

05-03-2004, 14:18
Bedankt voor je reactie Naima!

Het probleem is we zijn beiden 21, studeren beiden nog en het is nog allemaal heel pril het kan alle kanten op. Dus op de vraag is hij de ware..kan ik momenteel nog niet op antwoorden, als ik dat zou doen is dat omdat ik blind ben van de liefde.

05-03-2004, 14:28

Citaat:
Origineel gepost door Zeeparel
Liefde maakt zeker blind
Zeker weten en ik wil geen Ezelin zijn..




Trouwens andere meiden ook bedankt voor de reacties

05-03-2004, 14:34


We vertrouw(d)en elkaar, maar ik krijg nu mijn twijfels doordat hij dat contact heeft (met constant dezelfde meiden, 1 NL meisje en een Marokaans meisje)..

Hij zegt dat ik alles voor hem ben, maar dat zeggen al die gozers in zulke situaties!!

05-03-2004, 14:35

Citaat:
Origineel gepost door Moeskiela
Luister en huiver...

Ik heb sinds kort een vriend, nu ben ik zo'n persoon die nooit een vriend heeft gehad, omdat ik ze voor geen ene HOND vertrouw!!

Nu heb ik dus een aanhang, maar ik heb dubbele gevoelens:
xxAan de ene kant ben ik gek op hem.
xxAan de andere kant weet ik dat hij contact heeft met andere meiden, via bijv. MSN..

Moet ik hem nu dumpen en verder gaan met mijn nonnen leven met de slogan: Jongens zijn okey zolang ze je vriend niet zijn?!

Of moet ik niet zo para doen..

Ben ik bang om gekwetst te worden....Jazeker!!
Spreek met hem af, dat je serieus verder wilt. Als hij nog met andere meiden omgaat dump je hem toch. Zo niet, kun je al je bruiloft plannen.

05-03-2004, 14:40

Citaat:
Origineel gepost door Zeeparel
Dan is het moeilijk maar lieve schat zoals ik altijd zeg en nog een keer ga zeggen:
xALLE MANNEN ZIJN EN BLIJVEN HONDENx of hij nou klein of groot zijn een hond blijft een hond alleen maar blaffen ze moeten een keer aangepakt worden man en laten lijden die handel
daarom is internet soms gevaarlijk voor mensen met relatie het is zo verleidelijk maar het komt wel goed joh
Grrrrr

05-03-2004, 14:42
Zeeparel, ik voel me stukken beter

05-03-2004, 14:49

Citaat:
Origineel gepost door Zeeparel
Je lacht me uit yek Moeskiela stank voor dank
Kijk naar mijn ondertekening

05-03-2004, 14:51

Citaat:
Origineel gepost door Moeskiela
Luister en huiver...

Ik heb sinds kort een vriend, nu ben ik zo'n persoon die nooit een vriend heeft gehad, omdat ik ze voor geen ene HOND vertrouw!!

Nu heb ik dus een aanhang, maar ik heb dubbele gevoelens:
xxAan de ene kant ben ik gek op hem.
xxAan de andere kant weet ik dat hij contact heeft met andere meiden, via bijv. MSN..

Moet ik hem nu dumpen en verder gaan met mijn nonnen leven met de slogan: Jongens zijn okey zolang ze je vriend niet zijn?!

Of moet ik niet zo para doen..

Ben ik bang om gekwetst te worden....Jazeker!!
ik zit met precies de zelfde probleem, en hij heeft ook gewoon eerlijk verteld, ik ben er niet achter gekomen ofzo. op zicht heb ik er wel problemen mee, en heb ik ook aan hem met niet zoveel woorden duidelijk gemaakt! maar het is inderdaad te overdreven om er een heisa van te maken, als het verder niets voorstelt. Ieder jongen heeft wel contact met meiden, de meeste meiden hebben ook wel eens contact met jongens. Maar als ik jou was zou ik er geen probleem van maken, want zoals jij al aangaf is het nog prille liefde. Als de de relatie wat langer is en het seruis wordt, en hij van je gaat houden. Ik kan je dan garanderen, dat zodra jij zegt ik wil niet dat jij contact hebt met andere meiden, dat hij die contact ook gaat verbreken.
Good luck

salam

05-03-2004, 14:53

Citaat:
Origineel gepost door Zeeparel
Ja sorry Zolodo want jullie hebben geen hart man
jullie vinden het leuk om met gevoelens van meisjes te spelen en nu moet het eens tijd worden dat wij xTHE GIRLSx jullie een lesje moeten leren
Girlllllllllllllllllll POWER

05-03-2004, 14:56

Citaat:
Origineel gepost door Moeskiela
Luister en huiver...

Ik heb sinds kort een vriend, nu ben ik zo'n persoon die nooit een vriend heeft gehad, omdat ik ze voor geen ene HOND vertrouw!!

Nu heb ik dus een aanhang, maar ik heb dubbele gevoelens:
xxAan de ene kant ben ik gek op hem.
xxAan de andere kant weet ik dat hij contact heeft met andere meiden, via bijv. MSN..

Moet ik hem nu dumpen en verder gaan met mijn nonnen leven met de slogan: Jongens zijn okey zolang ze je vriend niet zijn?!

Of moet ik niet zo para doen..

Ben ik bang om gekwetst te worden....Jazeker!!
Kijk JIJ moet hem KUNNEN vertrouwen....
Kijk zou mijn vriend naar mijn mening bezig zijn met andere meiden en ik vertrouw hem gewoon niet dan zou ik niet met m verder gaan!!! Want dan klopt er gewoon iets NIET!!

En als het jou echt zo dwars zit dan zou ik als ik jou was gewoon tegen hem zeggen... Kijk PIET ik heb een relatie met je maar je fronzeld met ander chicks en dat vind ik niet prettig...

En dan kijken wat hij doet... Is het positief dan doorgaan met je relatie maar gaat ie verder met rommelen dan moet je een lijn voor je zelf trekken

05-03-2004, 14:58



Citaat:
Origineel gepost door Zeeparel
Ah lieve Zolodo ik meen er niks van i love boys
Ja! Natuurlijk.

05-03-2004, 15:02

Citaat:
Origineel gepost door Zeeparel
geloof je me niet Zolodo???? een wereld zonder honden zou toch niks meer zijn heej
Ja inderdaad wie moet je anders de deur uit laten?

05-03-2004, 15:09

Citaat:
Origineel gepost door Zeeparel
Hahahahahahahaha Piet 3ed Jantje stond beter denk ik
Is ook cool...

Pagina's : [1] 2