Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Gaatje prikken



Pagina's : [1] 2

17-12-2008, 17:12

Citaat:
Kan je met een naald zelf je oor prikken?
is dat niet gevaarlijk want mijn nichtje heeft dat gedaan maar ik wil er zelf ook 1 doen en ik had gehoord dat je er met een ijsblokje bij je oor moet doen en dan die speld op de vuur doen en dan prikken??

het gaat mij niet om het geld maar ik wil creatief zijn en het zelf doen!
?

17-12-2008, 17:22


kijken en niet reageren hea?

17-12-2008, 17:28
Volgens mij kan dat wel, maar ik vind 't maar eng, hoor!

17-12-2008, 17:32

Citaat door IJsblokje_:
Volgens mij kan dat wel, maar ik vind 't maar eng, hoor!

ik ook!
maar me nichtje heeft het zelf gedaan Althans dat zegt ze ik ga morgen weer vragen, Maar het is bijna kerstvakantie en ik wil mezelf een Creatieve make-over geven,

17-12-2008, 17:59


Niettt zelf doennn het gaat er niet uit zien

17-12-2008, 18:24
Gaat er wel uitizen me nichtje had het en ziet er geweldig uit!

17-12-2008, 18:26
Ja probeer maar uit zou ik zegge

17-12-2008, 18:39
Bespaar jezelf joh.

2.50 per gaatje in Rotterdam.

Ik heb het liever snel en minder pijn.
Dan hele moeite en heel veel pijn.
Plus je kan een bacterie oplopen..

19-12-2008, 16:21

Citaat door Marociia_c:
ik ook!
maar me nichtje heeft het zelf gedaan Althans dat zegt ze ik ga morgen weer vragen, Maar het is bijna kerstvakantie en ik wil mezelf een Creatieve make-over geven,

, wat jij wilt!

19-12-2008, 16:37
help me out!

19-12-2008, 18:04
Heeft ze dat in haar eentje gedaan?
Dat lijkt me raar.
Maar als je het zelf wilt doen of met behulp van iemand moet je het volgende doen.
Eerst met een ijsblokje over je oorlel wrijven, daarna pak je een naald die moet je dan even ontsmetten!! Je pakt een appel of iets dergelijks en die hou je achter je oor(zodat de naald niet in je hals komt ofzo). En prikken maar!!
Dit kun je het beste doen, met behulp van iemand!!

19-12-2008, 19:10
Daar is niks creatiefs aan. Een gaatje is een gaatje enige verschil is dat zelf zetten VEEL meer pijn doet en langzamer gaat plus meer kans op infectie en voor schieten betaal je 3 euro heb je vrijwel geen pijn en veel minder kkans op infectie. Als je creatief wilt zijn ontwerpo je eigen oorbellen ofzo want een gat is altijd een gat.

19-12-2008, 19:30



Citaat door ToosTandloos.:
Daar is niks creatiefs aan. Een gaatje is een gaatje enige verschil is dat zelf zetten VEEL meer pijn doet en langzamer gaat plus meer kans op infectie en voor schieten betaal je 3 euro heb je vrijwel geen pijn en veel minder kkans op infectie. Als je creatief wilt zijn ontwerpo je eigen oorbellen ofzo want een gat is altijd een gat.

Meid ik vroeg om tips en niet om een mening waar ik niks aan heb
Voor mij is het creatief,

19-12-2008, 19:30

Citaat door Mode_Popje:
Heeft ze dat in haar eentje gedaan?
Dat lijkt me raar.
Maar als je het zelf wilt doen of met behulp van iemand moet je het volgende doen.
Eerst met een ijsblokje over je oorlel wrijven, daarna pak je een naald die moet je dan even ontsmetten!! Je pakt een appel of iets dergelijks en die hou je achter je oor(zodat de naald niet in je hals komt ofzo). En prikken maar!!
Dit kun je het beste doen, met behulp van iemand!!

Echt bedankt maar hoe ontsmet je die naald en moet je hem ook opwarmen?

19-12-2008, 21:32

Citaat door Marociia_c:
Echt bedankt maar hoe ontsmet je die naald en moet je hem ook opwarmen?


Ja..

Eerst je oor goed ontsmetten, en je oor verdoven met een ijsblokje.
Daarna moet je een stukje appel achter je oor plaatsen, en de naald zelf ook verwarmen en dan 1 2 3 en gelijk doorheen steken.
Dan moet je er zo snel mogelijk een oorbel in zetten(de oorbel eerst ontsmetten).
en als het goed is heb je dan een gaatje.

Ik las nog een topic van je dat je een make over wilt gaan doen... me 2. maar weet niet waar ik moet beginnen do you have some tips?


xS

Pagina's : [1] 2