Bekijk volle/desktop versie : vrouwen die ALLE mannen afwees omdat ze 'te min' waren..



17-12-2008, 16:46
zie je uiteindelijk trouwen met een sukkeltje.

Best aandoenlijk om te zien.

17-12-2008, 16:48


Afwezen. Of vrouw.


Verder is het een absolute bullshit. Je kunt best weigeren tot je er wél aan toe bent, en dan alsnog een hunk aan de haak slaan. Weliswaar nooit in de combinatie met intelligentie maar een hunk zul je hebben.

17-12-2008, 17:03

Citaat door Bneadem_:
Afwezen. Of vrouw.


Verder is het een absolute bullshit. Je kunt best weigeren tot je er wél aan toe bent, en dan alsnog een hunk aan de haak slaan. Weliswaar nooit in de combinatie met intellegentie maar een hunk zul je hebben.



ben vaak tegengekomen dat een vrouw een man afwees omdat ie of berber was, of te laag geschoold, of niet knap genoeg was etc etc..

Op een gegeven moment beseft de vrouw dat haar biologische klokje tikt en neemt trouwt uiteindelijk met een in een fabriekwerkende berber. Niet dat dara iets mis mee is, integendeel.. het gaat me om die vrouwen die maar wachten met trouwen omdat ze denken dat beter kunnen krijgen

17-12-2008, 17:05
ik heb daar last van ik wijs iedereen af, ik weet niet waarom maar voelt gewoon niet goed

06-01-2009, 01:39


Ach mens, doe niet zo idioot!

06-01-2009, 01:53

Citaat door 11sep:
jouw intelligentie is uitermate beperkt.

parallel dat je aan het trekken bent is louter subjectief van aard, wees eens pienter atheïst ( ziehier ben nu met newton mee, op jouw niveau beland ).

Als je een gedegen discussie wilt aankaarten, wees dan op z'n minst zorgvuldig in de voorbereiding, want er zijn ook arabische ''interieurverzorgers'' om dit beroep maar van enig mooi omhulsel te voorzien.
het is politiek correct, ze gebruikt een berber als voorbeeld omdat deze de meerderheid vormen en men niet zo snel zal spreken van racisme wanneer een arabier een dergelijke vergelijking maakt, zo kan je de berberse nationalisten vergelijken met de ku klux klan, en de arabische nationalist met een jesse jackson,