Bekijk volle/desktop versie : Hoe hebben jullie elkaar leren kennen?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

17-12-2008, 15:31
Dus jij en je partner

17-12-2008, 15:32


pp2g



grapje

17-12-2008, 15:32
Via het werk

17-12-2008, 15:32

Citaat door Nour21:
Via het werk

Vertel het uitgebreid, is leuk om te lezen

17-12-2008, 15:33


bij de tramhalte bij het winkelcentrum K-eiland, ze stond daar met Oasus

17-12-2008, 15:34
Black and white?

Hijaab en face...

17-12-2008, 15:36

Citaat door ghallill:
pp2g



grapje


Je loopt achter, nu hebben hyves

Citaat door Nour21:
Via het werk


vertel wat meer...

Citaat door Cllash:
bij de tramhalte bij het winkelcentrum K-eiland, ze stond daar met Oasus



hoi Clash!!


Pff als ik weer ga werken zal ik haar op de hoogte brengen

Citaat door _SpaanseVlieg_:
marokko.nl


Marokkaansestrontvlieg?

Citaat door mourri:
Black and white?

Hijaab en face...



Get to the point.

17-12-2008, 15:37

Citaat door Tangaouia009:
Vertel het uitgebreid, is leuk om te lezen


Hij werkte op een andere afdeling. En ik kwam daar pas werken.... Tijdens de lunch kwamen we elkaar vaak tegen, maar het was puur Hallo en dag....

Een tijdje later had hij op een of ander manier mijn telefoonnummer gekregen van mijn collega en hij beldde me op en vertelde me dat hij me een leuke meid vind en dat hij mij beter wil leren kennen

17-12-2008, 15:37

Citaat door Oases:


hoi Clash!!


Pff als ik weer ga werken zal ik haar op de hoogte brengen





echt?

wollah als je doet, k geef je cadeautje

17-12-2008, 15:39

Citaat door Nour21:
Hij werkte op een andere afdeling. En ik kwam daar pas werken.... Tijdens de lunch kwamen we elkaar vaak tegen, maar het was puur Hallo en dag....

Een tijdje later had hij op een of ander manier mijn telefoonnummer gekregen van mijn collega en hij beldde me op en vertelde me dat hij me een leuke meid vind en dat hij mij beter wil leren kennen


Cute !! Hoever zijn jullie inmiddels?

Citaat door Cllash:
echt?

wollah als je doet, k geef je cadeautje




De vraag is of ze het wel leuk gaat vinden. Ennnnn of ze wel weet wie ik bedoel

17-12-2008, 15:39
hahaha hoe ik mijn vrouw heb leren kennen is gewoon om te lachen als zij en ik er over hebben moeten we gewoon dood lachen, ik kende haar door mijn nichtje mijn nichtje was haar achter familie en heeft haar zelf op een bruiloft in marokko leren kennen, zij was verloofd met iemand anders maar op een dag werd haar veloofde op gepakt en moest voor 4jaar in de bak zitten mij nichtje zij tegen haar ik heb een neef die heel leuk en lief is zij gaf haar msn en nummer aan mij en toen kwam ze een keer online en toen hadden we een gesprek enzo maar ik kon niet lang met haar praten omdat ik het heel druk had op me zaak dus op een keer besloten we af te spreken ja en toen zaggen we elkaar en ik werd snel verliefd ze is een kleine meisje heel schattig, ik ben zelf al een keer getrouwt geweest, ja en toen gingen we vaak afspreken en tot op een dag heb ik tegen haar gezegt dat ik haar hand wou komen vragen en dat vondt ze goed en toen gaven wij een verloving feest en paar maande besloten we te gaan trouwen en we zijn voor 1maand op vakantie gegaan naar dubai en we zij n super verliefd op elkaar nog steeds en we leefde lang en gelukkig love haar

17-12-2008, 15:39

Citaat door miss_sophia:
Kwam hem vaak tegen, zoals in supermarkten, straat,centrum, 't park...



En toen? Wie sprak wie aan, en hoe enzo..

17-12-2008, 15:41


[QUOTE=Oases;58244707]Cute !! Hoever zijn jullie inmiddels?



We gaan op korte termijn gaan verloven........

17-12-2008, 15:41

Citaat door nasser123:
hahaha hoe ik mijn vrouw heb leren kennen is gewoon om te lachen als zij en ik er over hebben moeten we gewoon dood lachen, ik kende haar door mijn nichtje mijn nichtje was haar achter familie en heeft haar zelf op een bruiloft in marokko leren kennen, zij was verloofd met iemand anders maar op een dag werd haar veloofde op gepakt en moest voor 4jaar in de bak zitten mij nichtje zij tegen haar ik heb een neef die heel leuk en lief is zij gaf haar msn en nummer aan mij en toen kwam ze een keer online en toen hadden we een gesprek enzo maar ik kon niet lang met haar praten omdat ik het heel druk had op me zaak dus op een keer besloten we af te spreken ja en toen zaggen we elkaar en ik werd snel verliefd ze is een kleine meisje heel schattig, ik ben zelf al een keer getrouwt geweest, ja en toen gingen we vaak afspreken en tot op een dag heb ik tegen haar gezegt dat ik haar hand wou komen vragen en dat vondt ze goed en toen gaven wij een verloving feest en paar maande besloten we te gaan trouwen en we zijn voor 1maand op vakantie gegaan naar dubai en we zij n super verliefd op elkaar nog steeds en we leefde lang en gelukkig love haar




wat schattig. En hoe lang zijn jullie nu getrouwd?

17-12-2008, 15:41

Citaat door Nour21:
Hij werkte op een andere afdeling. En ik kwam daar pas werken.... Tijdens de lunch kwamen we elkaar vaak tegen, maar het was puur Hallo en dag....

Een tijdje later had hij op een of ander manier mijn telefoonnummer gekregen van mijn collega en hij beldde me op en vertelde me dat hij me een leuke meid vind en dat hij mij beter wil leren kennen
, leuk!!

Citaat door nasser123:
hahaha hoe ik mijn vrouw heb leren kennen is gewoon om te lachen als zij en ik er over hebben moeten we gewoon dood lachen, ik kende haar door mijn nichtje mijn nichtje was haar achter familie en heeft haar zelf op een bruiloft in marokko leren kennen, zij was verloofd met iemand anders maar op een dag werd haar veloofde op gepakt en moest voor 4jaar in de bak zitten mij nichtje zij tegen haar ik heb een neef die heel leuk en lief is zij gaf haar msn en nummer aan mij en toen kwam ze een keer online en toen hadden we een gesprek enzo maar ik kon niet lang met haar praten omdat ik het heel druk had op me zaak dus op een keer besloten we af te spreken ja en toen zaggen we elkaar en ik werd snel verliefd ze is een kleine meisje heel schattig, ik ben zelf al een keer getrouwt geweest, ja en toen gingen we vaak afspreken en tot op een dag heb ik tegen haar gezegt dat ik haar hand wou komen vragen en dat vondt ze goed en toen gaven wij een verloving feest en paar maande besloten we te gaan trouwen en we zijn voor 1maand op vakantie gegaan naar dubai en we zij n super verliefd op elkaar nog steeds en we leefde lang en gelukkig love haar

, zo lief en schattig

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6