Bekijk volle/desktop versie : ik twijfel, wil verloving verbreken!!!



Pagina's : [1] 2

17-12-2008, 13:56

Citaat door riffia_zinatje:
ik denk dat hij toch niet degene is met wie ik me leven wil delen..... ik heb geen gevoelens meer voor me verloofde alleen weet niet hoe ik het moet zeggen. hij is zo lief voor me en behandelt me goed...... ik schaam me ook om tegen me ouders te zeggen..... ik weet niet wat ik moet doen????
.

17-12-2008, 13:59


Kijk het nog even aan

17-12-2008, 13:59
Waarom wil je de verloving verbreken?

17-12-2008, 14:00

Citaat door leipe_chadia:
Waarom wil je de verloving verbreken?

omdat ze niet meer verliefd is

17-12-2008, 14:01



Citaat door riffia_zinatje:
ik denk dat hij toch niet degene is met wie ik me leven wil delen..... ik heb geen gevoelens meer voor me verloofde alleen weet niet hoe ik het moet zeggen. hij is zo lief voor me en behandelt me goed...... ik schaam me ook om tegen me ouders te zeggen..... ik weet niet wat ik moet doen????




Wat jij moet doen is; Dit topic direct sluiten, je verloofde bellen, afspreken en met hem praten over wat je denkt en voelt



Je gaat toch niet langs de supermarkt als je auto kapot is

17-12-2008, 14:03
Niet goed behandeld?

meteen een punt erachter zetten meid. je ouders willen jou gelukkig zien en niet binnen een jaar gebroken en gescheiden

17-12-2008, 14:06
Hmm moeilijk,
Denk er nog eens goed over na, denk aan de tijd dat je je JA-woord hebt gegeven en de redenen daarvan? Ik neem aan dat je hier toen ook heel goed over na hebt gedacht?

Moest dit nog niet lukken, dan kan je maar beter eerlijk zijn.
Beter nu dan wanneer je getrouwd bent!

Succes!

17-12-2008, 14:17
Denk goed na voor je er een punt achter zet ,, wnr je er een punt achter zet kan je niet meer terug, als je gevoelens echt weg zijn is het mss ook wel beter dat je gaat stoppen, denk niet na over wat mensen en je ouders gaan zeggen, jij lijd je leven en jij moet het weten toch, zoals ze hier al zeiden het is beter dat je het nu doet dan wnr je al getrouwd bent en dat je kinderen hebt en dat je spijt krijgt ..!!

Thella ferasek komt wel goed e zin(k)

17-12-2008, 15:03
ik heb ook de verloving verbroken met mijn ex... hij heeft mij ook meerdere keren pijn gedaan en achteraf komen ze er pas achter... meid volg je gevoel als het niet meer goed zit dan meot je echt een punt erachter zetten heb ik ook gedaan.. meer vissen in et water zeg ik altijd... ik heb het ook mij familie verteld me ma reageerde eerst geschokt en nu zij weet hoe het in elkaar zit vind ze dat het mijn keus is want als je ouders van je houden dan willen ze je gelukkig zien en niet getrouwd en dan weer scheiden omdat het alsnog niet gaat ...

magoed zoals ik al zij volg je gevoel want die laat je nooit in de steed..

thalai

17-12-2008, 15:13

Citaat door _SpaanseVlieg_:
Wat jij moet doen is; Dit topic direct sluiten, je verloofde bellen, afspreken en met hem praten over wat je denkt en voelt



Je gaat toch niet langs de supermarkt als je auto kapot is




17-12-2008, 15:16
ik zou tog goed na denken ...better dat je er over praat met je ouders...dat na een jaar je gaat scheiden methem is ook niet goed...better nu dan als je al getrouwd ben

17-12-2008, 15:17

Het is een moeilijke situatie om daar een oordeel over uit te spreken, wij weten niet wat er gaande is, heeft hij het bewust gedaan? is het iets wat te vergeven is? Is hij een praktiserend persoon? Heb jij er een slecht gevoel over? vraag je dit eens af..

en inshallah kom je er wel




17-12-2008, 15:18


Je verhaal is tegenstrijdig

Eerst zeg je dat hij goed, lief etc is en dat je niet meer verliefd ben en daarna verklaar je dat hij je niet goed behandeld.
Wanneer er sprake is van het eerste geval is het een gevoel die weg gaat, maar vaak ook weer terug komt als je er de tijd en moeite in steekt. Wanneer het gaat om het tweede, dat hij je slecht behandeld. Zo hoort je aanstaande je niet te behandelen. Wanneer hij dat nu al doet kun je beter je vervloving verbreken. Het ligt er trouwens aan, wat je onder slecht behandelen verstaat?

Succes met je keuze

Gr. Sima

17-12-2008, 15:21
Indien je er niet mee kunt leven dat hij je ooit pijn heeft gedaan, moet je het stoppen. Kun je dat wel, denk dan maar even goed na. Hecht wat meer waarde aan elkaar zeg, een relatie/huwelijk is niet alleen samen lachen en dag in dag uit gelukkig zijn maar voornamelijk veel sabr hebben, elkaar corrigeren en helpen bij fouten die gemaakt worden.

Jammer dat men tegenwoordig alles zo snel stop zet alsof het de volgende keer beter zal gaan.

17-12-2008, 15:22

Citaat door riffia_zinatje:
ik denk dat hij toch niet degene is met wie ik me leven wil delen..... ik heb geen gevoelens meer voor me verloofde alleen weet niet hoe ik het moet zeggen. hij is zo lief voor me en behandelt me goed...... ik schaam me ook om tegen me ouders te zeggen..... ik weet niet wat ik moet doen????
meid volg je hart en doe wat het je beste lijkt, want je moet met hem kunnen samenleven en als dat moelijkgaat dan gaat dat een probleem worden.
Bij twijfels heb ik altijd zoiets van voorkomen die hap, want twijfels zijn er niet voor niets.


by the way even ff offtopic, eigenlijk heeft het wel een beetje mee te maken. Je moet The Accidental Husband kijken, echt een leuke film gaat ook over deze materie

Pagina's : [1] 2