Bekijk volle/desktop versie : Jovanoviç:Hoofdstuk Real is afgesloten wat mij betreft"



17-12-2008, 13:41
"Real Madrid? Dat verhaal is afgesloten"


wo 17/12/08 - Milan Jovanovic heeft in de Servische onlinekrant Blic open kaart gespeeld over de transfergeruchten rond hem. "Je moet niet alles zomaar geloven", zegt de Serviër van Standard.
"Ik zal eerlijk zijn, ik heb drie concrete aanbiedingen van grote clubs uit Frankrijk, Duitsland en Spanje", zegt Milan Jovanovic. Wellicht gaat het over Marseille, Bayern München en Sevilla. (Belga) "Real Madrid? dat verhaal is afgesloten. Wat ze me boden was niet interessant voor mij. Ik laat mij niet onderwaarderen, ook al is het Real", zegt Jovanovic.
"Maar ik blijf met mijn beide voeten op de grond", zegt de spits van Standard. "Ik ken het verschil tussen interesse en een contract. Ik blijf rustig."

De kans is dus groot dat Milan Jovanovic ook na de winterstop nog voor Standard speelt. "Ik kan kiezen waar ik zal spelen, maar ik heb geen haast om te vertrekken", zegt de Servische spits.

"Standard heeft nog uitzicht op de titel en we doen het fantastisch in Europa. Ik ben tevreden", zegt Jovanovic. "M'n status bij Standard is gegroeid en meer voldoening heb ik nu niet nodig." "Er kan altijd iets bewegen in januari"Maar Jovanovic houdt wel de deur op een kier. "Dat neemt niet weg dat er altijd iets kan bewegen in januari. We zien wel of er iets gebeurt als ik na de kerstvakantie terugkeer naar België. Ik kies voor de club die me het meest waardeert."



zo wijst die Real zomaar af

de meesten zouden meteen toehappen