Bekijk volle/desktop versie : Wie heeft er ook altijd problemen met project leden?



17-12-2008, 10:06
Het zijn echte rare mensen met wie ik samenwerk. Er zat eentje tussen die een sms had gestuurd naar een ander projectlid: zoek je ruzie? kom maar!zo kinderachtig!



17-12-2008, 11:50


Je moest is weten meid, zijn bijna moorden om gepleegd!

17-12-2008, 13:49
Het komt heel weinig voor dat, iemand in een perfect projectgroepje zit.

Ik heb ook altijd een of andere niksnut in me groepje, die gewoon probeert mee te liften. Dacht het niet!!!

Gewoon drama altijd!

27-12-2008, 17:04

Citaat door kayliah:
Het komt heel weinig voor dat, iemand in een perfect projectgroepje zit.

Ik heb ook altijd een of andere niksnut in me groepje, die gewoon probeert mee te liften. Dacht het niet!!!

Gewoon drama altijd!



Goeie leeromgeving. Ook op je werk moet je samenwerken met mensen die niet veel doen.

Als je dat al gewend bent van school dan is dat mooi meegenomen. Uiteindelijk gaat het erom hoe JIJZELF ermee omgaat.

27-12-2008, 19:10


Altijd die projectgroepen waar je hele jaar mee moet werken, ik wordt er gek van. Ben je serieus moet je gezamelijk dingen af hebben en inleveren doen er 3 v/d 5 weer niks. Dat is zo irritant he,

28-12-2008, 01:55
heb zo moeten lachen om die sms hahaha

Nou ik had vorig jaar project groep konden goed samenwerken en we hielpen elkaar altijd.

Dit jaar heb ik er een paar, en ze zijn beiden super, strakke afspraken die nagekomen worden etc..

dus heb niets te klagen alhamdulillah.

28-12-2008, 14:16
Om de die reden is het zo belangrijk om een goede projectleider te hebben.
Wat ik altjd deed, als iemand gewoon mee zit te liften, is gewoon negeren zo'n iemand. Zo'n iemand valt dan altijd door de mand bij de verdeiging.