Bekijk volle/desktop versie : Helpt habba sawda echt tegen haaruitval?

Pagina's : [1] 2 3

05-03-2004, 11:10
Hoi meiden,

Even een vraagje. Mijn nichtje heeft erg last van haaruitval en nu zie ik dat jullie in elke "haaruitval"-topic, habba sawda aanraden. Ik zou graag willen weten wat het precies is, wie het heeft gebruikt en of het daadwerkelijk resultaat heeft mbt haaruitval. Als het echt werkt, dan kan ik dit mijn nicht aanraden, want anders maak ik haar blij met een dooie mus.

Alvast bedankt!

groetjes
Marilyn

05-03-2004, 12:44

Ik weet niet wat habba sawda is, maar ik heb 1 tip met betrekking tot middeltjes tegen haaruitval.

Er zijn inderdaad effectieve middelen tegen haaruitval, maar er zijn middelen die kunnen de hormonen ruw verstoren (zijn op hormonale basis).
Een voorbeeld van zo'n product komt uit Spanje en is zeer populair onder de Marokkaanse vrouwen, ze voorkomen verdere haaruitval en laten zelfs haar terugkomen op kale plekken!
Maar schijn bedriegt: een negatief bijeffect kan zijn dat je onvruchtbaar wordt, mocht je kinderen willen krijgen dan moet je met dit soort middelen oppassen.

Tip: Lees altijd de bijsluiter, en vertaal hem desnoods!
(Het best blijven de producten op kruiden basis)

06-03-2004, 00:02

Citaat:
Origineel gepost door marilynmonroe
Hoi meiden,

Even een vraagje. Mijn nichtje heeft erg last van haaruitval en nu zie ik dat jullie in elke "haaruitval"-topic, habba sawda aanraden. Ik zou graag willen weten wat het precies is, wie het heeft gebruikt en of het daadwerkelijk resultaat heeft mbt haaruitval. Als het echt werkt, dan kan ik dit mijn nicht aanraden, want anders maak ik haar blij met een dooie mus.

Alvast bedankt!

groetjes
Marilyn
Hoi Marilyn,

Inderdaad habba a sawda is een aanrader voor haaruitval en eigenlij voor vele andere dingen en ziektes. De profeet Mohammed (VZMH) at elke dag habba a sawda met honing (beldie). Het zijn soort kruiden die tegen heel veel ziektes tegen gaan en is ook als bescherming. En je kunt het ook voor je haar gebruiken als je haaruitval hebt, dit samen met olijf olie als masker gebruiken voor ongeveer 4 a 5 uurtjes, 1 keer in de week. Hoop dat je hier wat aan hebt. Success!

06-03-2004, 20:57
Waar kun je het kopen??

06-03-2004, 22:51

Als het goed is kun je het bij de marokkaanse winkels kopen. Ik weet wel dat ten kate markt (kinkerstraat) die halletjes daar (overdekte markt) dat iemand het daar verkoopt.

06-03-2004, 23:05

Citaat:
Origineel gepost door anonieme
Als het goed is kun je het bij de marokkaanse winkels kopen. Ik weet wel dat ten kate markt (kinkerstraat) die halletjes daar (overdekte markt) dat iemand het daar verkoopt.
Dank je meid,

Ik ga daar van de week eens even een kijkje nemen. En hoe breng je het trouwens aan??

07-03-2004, 14:09

Citaat:
Origineel gepost door lady_mixed
ik heb gehoord dat als je habba sawda gebruikt, dat het op langere termijn schadelijk kan zijn. mensen zeggen dat als je dan kinderen krijgt, dat er vaak iets aan ze mankeert.
Als het schadelijk zou zijn dan zou onze Profeet Mohammed (VZMH) het ons niet aanbevelen en onze Profeet Mohammed (VZMH) at het elke ochtend met honing minimaal een uur voorhet onthijt (dit was een gewoonte). Habba sawda, honing en olijfolie zijn niet schadelijk, alleen maar goed voor je en je kunt het voor van alles gebruiken........en vooral voor haaruitval.

07-03-2004, 18:52
de profeet (vzmh) raadde het iedereen aan!
voor zijn ontbijt nam hij hebba sawda met honing in!!
mijn ouders hebben het mee genomen uit mekka!
En mijn moeder zei dat het goed is voor elk kwaaltje in je lichaam!

Bedoel dit is toch wel duidelijk?

Succes...

08-03-2004, 09:01
Bedankt meiden! Dan heb ik nog één vraagje. Is dat spul vloeibaar of zijn het kruiden, die je eerst fijn moet malen?

Liefs!!

14-03-2004, 20:08
Ik zou het niet gebruiken als ik jou was. Want ik heb gebruikt voor mijn haar, en toen is mijn haaruitval nog erger geworden. Als je je die olie in je haren hebt gedaan en je strijkt met je hand er doorheen dan heb je direkt een handvol haren.

Ook de verkoper van de winkel waar de olie laatst wilde halen raade me het af. Hij heeft het zelf ook gebruikt en vertelde me ook toen dat zijn haaruitval erger is geworden. Hij vertelde me wel dat het heel goed is tegen uitslag.

In ieder geval mij niet gezien, dat ik dat nog op mijn hoofd ga smeren...

Wa3laikoem a salaam

Pm maar als je iets vragen mbt deze reactie.

21-03-2004, 16:24
ja maar je moet wel kijken naar de echtheids merk, ik heb het zelf van saoudie arabie en als er op die pot oli een kameel is afgebeeld dan is het echt en ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat het echt helpttttttttttttttttt. zelfs als je kale plekjes hebt dan komt het goed.
als ik jou was zou ik t halen bij een moskee die spulletjes verkoopt want die halen hun spullen uit mekkah.

22-03-2004, 19:57
Mijn tante komt volgende week naar Nederland dus ik heb haar vandaag gebeld en gevraagd habba sawda voor me mee te nemen. Wat blijkt, ze gebruikt het zelf ook al sinds een paar aanden en haar haar valt niet meer uit sinds ze het gebruikt en zelfs bijgegroeid zei ze.
Maar ze neemt het dus voor me mee ben erg benieuwd hoe haar haar er nu utziet en of het bij mij zal helpen.
Ik hou jullie op de hoogte dames

22-03-2004, 22:47

Was da eigenlijk ???

23-03-2004, 08:53

Citaat:
Origineel gepost door Saloua1978
Mijn tante komt volgende week naar Nederland dus ik heb haar vandaag gebeld en gevraagd habba sawda voor me mee te nemen. Wat blijkt, ze gebruikt het zelf ook al sinds een paar aanden en haar haar valt niet meer uit sinds ze het gebruikt en zelfs bijgegroeid zei ze.
Maar ze neemt het dus voor me mee ben erg benieuwd hoe haar haar er nu utziet en of het bij mij zal helpen.
Ik hou jullie op de hoogte dames
Hoi Saloua,

Ik ben benieuwd naar de resultaten.

30-03-2004, 14:01
en hoe met je dat spul eigenlijk gebruiken??moet je dat gewoon eten of in de olie doen???

Pagina's : [1] 2 3