Bekijk volle/desktop versie : hellluupp wie oo wie ???



16-12-2008, 16:17
kan me uitleggen hoe ik muziek over moet brengen via bleutooth.
alvast bedankt

16-12-2008, 18:04



Citaat door hayam:
kan me uitleggen hoe ik muziek over moet brengen via bleutooth.
alvast bedankt



nou je zet eerstje bluetooth aan natuurlijk(bij instelling moet je dan zijn,,,tenminste bij de meeste telefoons)
nou dan zet je die aan
dan kies je het gewenste bestand, dan klik je bij die bestand op meer dan zoek je verzenden op dan krijg je meestal zo een pijltje die je verwijst naar mms, bluetooth(ligt eraan wat je telefoon allemaal te bieden heeft), nou dan gaat je telefoon de gewenste persoon zoeken(dan moet de bluetooth van de ander ook aan staan natuurlijk.. daar klik je dan op en dan krijgt de gene naar wie je het verzend(als het goed is) een verzoek

ik hoop dat je hiero wat aan hebt anders moet je het maar even melden

16-12-2008, 18:41

Citaat door Riffiatjuh:
nou je zet eerstje bluetooth aan natuurlijk(bij instelling moet je dan zijn,,,tenminste bij de meeste telefoons)
nou dan zet je die aan
dan kies je het gewenste bestand, dan klik je bij die bestand op meer dan zoek je verzenden op dan krijg je meestal zo een pijltje die je verwijst naar mms, bluetooth(ligt eraan wat je telefoon allemaal te bieden heeft), nou dan gaat je telefoon de gewenste persoon zoeken(dan moet de bluetooth van de ander ook aan staan natuurlijk.. daar klik je dan op en dan krijgt de gene naar wie je het verzend(als het goed is) een verzoek

ik hoop dat je hiero wat aan hebt anders moet je het maar even melden

bedankt dat weet ik al maar ik wil van de pc naar mijn tel muziek overbrengen.

16-12-2008, 19:13

Citaat door hayam:
bedankt dat weet ik al maar ik wil van de pc naar mijn tel muziek overbrengen.



ow sorry meid daar heb ik geen verstand van maa rheb je geen kabeltje

16-12-2008, 19:28


nee ik probeer met een bleutoothstick maar het gaat precies niet.