Bekijk volle/desktop versie : Mannen en voetbal.



Pagina's : [1] 2

16-12-2008, 10:04
Ik haat voetbal zo erg, wanneer we eindelijk eens een leuk gesprek hebben komt die kut voetbal op tv en moet hij ophangen. Ik haat voetbal zo erg, en als we afspreken en hij neemt een vriend mee hebben ze het alleen over voetbal. Toen ik gister vroeg: Wat kies je nou voetbal of mij? Zegt ie: Ah schat, voetbal natuurlijk.



Ik werd zo boos, toen zei hij eindelijk: Ik maak maar grapje, dus rustig. Maar toen was de 2e helft begonnen en hing hij weer op.


kutvoetbal!!

16-12-2008, 10:08



Citaat door Dikbil:
Ik haat voetbal zo erg, wanneer we eindelijk eens een leuk gesprek hebben komt die kut voetbal op tv en moet hij ophangen. Ik haat voetbal zo erg, en als we afspreken en hij neemt een vriend mee hebben ze het alleen over voetbal. Toen ik gister vroeg: Wat kies je nou voetbal of mij? Zegt ie: Ah schat, voetbal natuurlijk.



Ik werd zo boos, toen zei hij eindelijk: Ik maak maar grapje, dus rustig. Maar toen was de 2e helft begonnen en hing hij weer op.


kutvoetbal!!



mannen en voetbal zijn onafscheidelijk

16-12-2008, 10:09
Ik kijk geen voetbal

16-12-2008, 10:09
ja dus? moet ie eindeloos met jou aan de tel zitten ofzo? ga hobbies zoeken mens

16-12-2008, 10:10



Citaat door Dikbil:
Ik haat voetbal zo erg, wanneer we eindelijk eens een leuk gesprek hebben komt die kut voetbal op tv en moet hij ophangen. Ik haat voetbal zo erg, en als we afspreken en hij neemt een vriend mee hebben ze het alleen over voetbal. Toen ik gister vroeg: Wat kies je nou voetbal of mij? Zegt ie: Ah schat, voetbal natuurlijk.



Ik werd zo boos, toen zei hij eindelijk: Ik maak maar grapje, dus rustig. Maar toen was de 2e helft begonnen en hing hij weer op.


kutvoetbal!!

Stel je niet zo aan. Probeer het ook eens te kijken, zodra je weet hoe het werkt zul je het veel leuker vinden

16-12-2008, 10:11
Ik hou wel van voetbal kijken lekker samen voor de buis.

16-12-2008, 10:11

Citaat door Miryam17:
Stel je niet zo aan. Probeer het ook eens te kijken, zodra je weet hoe het werkt zul je het veel leuker vinden


wahaha ofniet!

16-12-2008, 10:11

Citaat door Cllash:
ja dus? moet ie eindeloos met jou aan de tel zitten ofzo? ga hobbies zoeken mens

Nee, dat zeg ik niet. Hij moet gewoon zich niet zo bezig houden met voetbal, want zelf bakt ie dr niets van.

16-12-2008, 10:12

Citaat door Dikbil:
Nee, dat zeg ik niet. Hij moet gewoon zich niet zo bezig houden met voetbal, want zelf bakt ie dr niets van.


dan moet hij het maar gaan leren

16-12-2008, 10:13
Is toch niet erg, ga samen een keer voetbal kijken!
Is leuk serieus!

16-12-2008, 10:14
Bij Mij Is Het Net Een Koffiehuis Tijdens Voetbal, Mijn Man ,broertje, En Mijn Zoon, Kijken Naar Alle Voetbalwedstrijden, En Ze Zijn Nooit Voor Dezelfde Club, Nou Is Echt Niet Leuk.

16-12-2008, 10:14
Je hoeft niet per se te kunnen voetballen wil je voetbal kijken, .

16-12-2008, 10:16



Citaat door Dikbil:
Nee, dat zeg ik niet. Hij moet gewoon zich niet zo bezig houden met voetbal, want zelf bakt ie dr niets van.

Dat moet ie wel, want hij is een man .. hoop ik.

Je moet je gewoon open stellen voor andere dingen, niet al zn tijd opslikken .. hij heeft hobbies, jij moet ze ook hebben.

16-12-2008, 10:18
voetbal is leuk. Ik heb een keer bij een jongen gedaan. Hij was meskien in de auto met mij aan het bellen, maar toen de tweede helft begon, zei ik hem dat ik maar verder ga met voetbal kijken en hem later spreek.


niks mis mee schat

Doe het ook een keer. Als hij je belt moet je ook maar zeggen dat je hem later spreekt omdat een van de 20 series op net5 is begonnen......

16-12-2008, 10:18

Citaat door Dikbil:
Ik haat voetbal zo erg, wanneer we eindelijk eens een leuk gesprek hebben komt die kut voetbal op tv en moet hij ophangen. Ik haat voetbal zo erg, en als we afspreken en hij neemt een vriend mee hebben ze het alleen over voetbal. Toen ik gister vroeg: Wat kies je nou voetbal of mij? Zegt ie: Ah schat, voetbal natuurlijk.



Ik werd zo boos, toen zei hij eindelijk: Ik maak maar grapje, dus rustig. Maar toen was de 2e helft begonnen en hing hij weer op.


kutvoetbal!!



Wat n drama Laat n man nooit kiezen tussen jou en voetbal

Pagina's : [1] 2